Hop til indhold

Recommended Posts

Hold kæft hvor skal der snart ingenting til for at få en advarsel. Overvejer virkelig at droppe forummet af denne årsag. 
Man må tilsyneladende godt alle mulige andre håbløse ting uden konsekvens. Det er sgu nærmest en børnehave til tider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 minutter siden:

Det er sgu nærmest en børnehave til tider. 

Sagde han, mens han rakte tunge og stampede i gulvet.. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 43 minutter siden:

Hold kæft hvor skal der snart ingenting til for at få en advarsel. Overvejer virkelig at droppe forummet af denne årsag. 
Man må tilsyneladende godt alle mulige andre håbløse ting uden konsekvens. Det er sgu nærmest en børnehave til tider. 

Du er ikke den eneste - jeg dropper at skrive så meget - jeg læser og griner bare - jeg gider ikke have en advarsel for at byde ind og for ordkløveri og små fodfejl - og uanset hvad hvad man skriver til adm om - ændre de det ikke - hvis ellers de svare 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 12 minutter siden:

Du er ikke den eneste - jeg dropper at skrive så meget - jeg læser og griner bare - jeg gider ikke have en advarsel for at byde ind og for ordkløveri og små fodfejl - og uanset hvad hvad man skriver til adm om - ændre de det ikke - hvis ellers de svare 

 

Samme her.

Har ellers før været mere aktiv i kommentarer til anmeldelser, og de dejlige billedtråde (som nu selvfølgelig er væk) og andet i tråden "generel debat". 

Nu observerer jeg mest. 

At admin/moderatorerne ikke svarer, er heller ikke noget nyt. 

Der er "zero" dialog og inkludering i hvad eroguide.dk kunne blive igen, hvis der var lidt mere "fri leg/frit spil".

Nu bliver jeg sikkert "banned" for mit skriveri.

Omvendt kan man så vende den om og spørge:

Er eroguide.dk og moderstorer tilfredse med tingenes tilstand pt. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 8 minutter siden:

Screenshot_20240328_092549_Samsung Internet.jpg

Det her bør så også give en advarsel. Gør det noget godt for tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en advarsel fordi jeg kommenterede på, at det var tosset at bede om link i en tråd, hvor trådstarter spørger til en pige der ikke er aktiv pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en permanent afvarsel som aldrig kan slettes for at “afspore” en tråd. Trådstarter skrev om sex uden, og jeg svarede at jeg ikke slikker fisse på piger som tilbyder sex uden.

Der skal ikke så meget til og det begrænser selvfølgelig ytrings friheden at det betragtes som en afsporing oven i købet når man holder sig til noget som trådstarter har skrevet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 34 minutter siden:

Det her bør så også give en advarsel. Gør det noget godt for tråden?

Jeg er ikke  enig i,  at  man  ikke  kan  deltage  i  debatter  og  anmeldelser,  vi  skal  bare  formå  at  overholde  retningslinjerne  herinde. 

Der  er  ingen  tvang  til at  deltage,  så  hvorfor  ikke  bare  forlade  EG, frem for  at  brokke  sig, og  kalde det  en  børnehave.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ikke  enig i,  at  man  ikke  kan  deltage  i  debatter  og  anmeldelser,  vi  skal  bare  formå  at  overholde  retningslinjerne  herinde. 

Der  er  ingen  tvang  til at  deltage,  så  hvorfor  ikke  bare  forlade  EG, frem for  at  brokke  sig, og  kalde det  en  børnehave.  

Et Forum er vel til for at debattere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Et Forum er vel til for at debattere?

Indenfor  de  rammer  der  er  fastsat  herinde. Det  fremgår  meget  tydeligt at  anmeldelser og  efterspørgsel ikke  er  til  generelle  debatter  og  hyggesnak. Det  er  der  rum til  i general  og  under  hyggesnak. 

Du  kan  ikke  forvente  at  blive  taget  seriøs når du  kalder det en  børnehave.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 3 minutter siden:

Indenfor  de  rammer  der  er  fastsat  herinde. Det  fremgår  meget  tydeligt at  anmeldelser og  efterspørgsel ikke  er  til  generelle  debatter  og  hyggesnak. Det  er  der  rum til  i general  og  under  hyggesnak. 

Du  kan  ikke  forvente  at  blive  taget  seriøs når du  kalder det en  børnehave.  

Ok hr pædagog ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke  enig i,  at  man  ikke  kan  deltage  i  debatter  og  anmeldelser,  vi  skal  bare  formå  at  overholde  retningslinjerne  herinde. 

Der  er  ingen  tvang  til at  deltage,  så  hvorfor  ikke  bare  forlade  EG, frem for  at  brokke  sig, og  kalde det  en  børnehave.  

Du har ikke forstået det - ellers har du endnu ikke fået en advarsel  - du har jo også kun 134 indlæg - alle skal self. Overholde retningslinierne - det har vi også gjort - Men der skal også være et elastik så der bliver plads til humor, omvendt ordstilling, og en forståelse for et samlet indlæg - og ikke give en advarslen for et afsnit i et helt indlæg - da et afsnit ikke giver mening, for et indlæg

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 34 minutter siden:

Du har slikke forstået det - ellers har du endnu ikke fået en advarsel  - du har jo også kun 134 indlæg - alle skal self. Overholde retningslinierne - det har vi også gjort - Men der skal også være et elastik så der bliver plads til humor, omvendt ordstilling, og en forståelse for et samlet indlæg - og ikke give en advarslen for et afsnit i et helt indlæg - da et afsnit ikke giver mening, for et indlæg

Humor er da skønt.

Men nu er der jo ikke alle der har den samme humor, så når man skriver noget man selv synes er humoristisk, skal man da bare ikke forvente at alle læser det som man selv mener det er skrevet som. Kan se at det giver en del polimik herinde.  

Nu kan jeg ikke se hvad antallet af indlæg har noget som helst med din skriv at gøre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Samme her.

Har ellers før været mere aktiv i kommentarer til anmeldelser

Nu observerer jeg mest. 

At admin/moderatorerne ikke svarer, er heller ikke noget nyt.

Der er "zero" dialog

Har hakket lidt i din tekst, og tilslutter mig.

Og det er faktisk det sidste jeg savner mest, jeg mangler lidt at blive opdraget når jeg har lavet en fejl. Uanset om jeg er enig i fejlen eller ej.

Et "ban" kommer pga et indlæg på 50 ord. Men man aner ikke hvad der ikke må skrives næste gang.

Så man kommer jo nem frem til, "jeg skriver intet fremover"

Respekt for admin er frivillige og bruger deres fritid på det, men kunne et "ban" fx indeholde kopi af fx den sætning anmelder føler sig krænket over.

Så har man jo en chance for at lære og holde sig fra den formulering fremover, ellers er løsningen som mange kommer til "jeg deltager ikke her på siden mere."

 

Og så lige "Pussy Juice Eater" FANTASTISK navn. glæder mine øjne hver gang jeg ser dit profil navn

(og nu nok en "ban" for at afspore tråden)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været her før og netop stoppet pga jeg har været godt gal i skralden over så lidt der skal til for nogle brugere at få en advarsel, mens andre har længere snor. Kommer kun tilbage pga jeg syntes om konceptet, men har ikke meget til overs for dem som administrere hvem der skal have advarsler, Jeg syntes retningningslinjerne burde være tydligere. Nogle mennesker får et lille kick af at lege sherif, om det er tilfældet her, skal jeg ikke kunne sige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik en advarsel, fordi jeg fortalte en lyserød at hun ikke vidste hvad hun snakkede om...ja, så blev hun tøse sur ;-) må man heller ikke, men underholdnings værdien er nu meget god :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 55 minutter siden:

Og så lige "Pussy Juice Eater" FANTASTISK navn. glæder mine øjne hver gang jeg ser dit profil navn

Tusind tak Mr Comeagain - Jeg skulle jo finde på et brugernavn, og da jeg elsker at slikke kussesaft i mig var det ret nærliggende for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Humor er da skønt.

Men nu er der jo ikke alle der har den samme humor, så når man skriver noget man selv synes er humoristisk, skal man da bare ikke forvente at alle læser det som man selv mener det er skrevet som. Kan se at det giver en del polimik herinde.  

Nu kan jeg ikke se hvad antallet af indlæg har noget som helst med din skriv at gøre. 

 

Enig. Folk har ikke samme sans for humor.

Nogle har det slet ikke. 

Især skal man være forsigtig med at bruge den sorte eller barokke humor, som kan kæntre en hel tråd i fnidder og kævlerier, fordi nogle læsere opfatter det helt anderledes, end det var meningen.På den konto har jeg også fået et par, uretfærdige, advarsler undervejs, selv om det var andre, der afsporede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Ok hr pædagog ^_^

Det her viser jo meget godt niveauet herinde til tider. :) 

Det er et forum bl.a til at debattere, men det skal gøres indenfor de retningslinjer vi alle har accepteret da vi oprettede os som brugere.

Derudover, så er ytringsfrihed os nævnt - Vil anbefale at man læser https://www.eroguide.dk/forum/topic/179502-ytringsfrihed-i-debatter/?tab=comments#comment-1580033 
Dette er et privat ejet & drevet forum med regler og guide lines.
Akkurat som facebook, twitter, Instagram etc. Der kan du os få karantæne eller blive smidt helt ud. 

Reglerne er der af en årsag, ellers bliver det her forum overrendt med fnidder fnadder (mere end det der kommer fra tid til anden :D )
Eller spam fra ende til anden.

Kan godt se hvor flere af jer kommer fra, og jeg har da os tænkt at nogle til tider får længere snor end andre, men så anmeld da personen, så tager moderator en kigger på det. Jo flere der anmelder en given kommentar/bruger, jo hurtigere bliver der kigget på det, det er ihvert fald min erfaring.

Det skal da os siges, at jeg har da os selv fået en advarsel for afsporing, og jeg accepterede den. Men det afholder mig ikke for at deltage i debatter herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 3 timer siden:

Humor er da skønt.

Men nu er der jo ikke alle der har den samme humor, så når man skriver noget man selv synes er humoristisk, skal man da bare ikke forvente at alle læser det som man selv mener det er skrevet som. Kan se at det giver en del polimik herinde.  

Nu kan jeg ikke se hvad antallet af indlæg har noget som helst med din skriv at gøre. 

 

Hej

nogle gange høre jeg også en vittighed - jeg ikke syntes er død sjov - dog kan  jeg godt høre det er en vittighed- så smiler jeg bare.

det er lige der admin. Skal lade det ligge- istedet for en advarsel - der står heller ikke nogle steder at ordet hysterisk ikke må bruges, det ord kan udmærket bruges uden at krænke nogle, hvis hele teksten læses… 

vi er alle forskellige, nogle er ordblinde, nogle er professor i dansk - og rigtig mange skriver som det er er - det er en hårfin grænse, nå der tildeles en advarsel, i en fodbold kamp ved man også - hvorfor man får advarselen - det ved man ikke altid her.

jeg tror  jeg havde ca 450 indlæg før jeg fik min den første - det er det jeg mener, med du ikke har så mange indlæg- som du skriver for du også et netværk her, og mange gange når man skrive med sit netværk, kender  man den tone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

En advarsel har vel ingen praktisk betydning? Jeg har fået et par stykker, og min slagplan er bare at være ligeglad.

Men ... man skal nok holde sig for øje at der er nødt til at være moderatorer på et forum, næsten uanset hvad emnet er.

Ellers går det helt op i hat og briller og ballade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mon rekorden for advarsler er ??

 

 Fik advarsel af to moderator på samme indlæg. Fik en for at afspore tråd, da en bruger spurgte ind til en that klinik nær Hans Knudsens plads. Nævnte et sted der lå 50 M fra det sted han havde nævnt. Opfattede desværre indlægget forkert, og det slår man hårdt ned på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frankies

Det jeg synes er værst er, at man SKAL acceptere advarslen, det prøvede jeg med en anden bruger for nogle år siden, hvad gør man så, når man ikke er  enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankies skrev, for 7 minutter siden:

Det jeg synes er værst er, at man SKAL acceptere advarslen, det prøvede jeg med en anden bruger for nogle år siden, hvad gør man så, når man ikke er  enig

Så retter man ind til højre “de voksne har talt”  :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...