Hop til indhold
DrNysgerrig

Gangbang

Recommended Posts

Hej.

Min kæreste kunne godt tænke sig nogle gangbangs, hvilket jeg er gået med til, så frem jeg står for dem osv.

En ting vi er lidt bange for, er "tilmeldte" der ikke følger reglerne. Ved i om det er muligt at leje nogle lokaler et sted, hvor man er lidt mere i trygge rammer?

Ellers vil det være dejligt at høre om andres erfaringer med sådan noget, både hvis i stået for det, men også hvis i har deltaget til dette, om i kan fortælle om det altid er nogle der prøver på noget osv.

På forhånd tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DrNysgerrig skrev, for 10 minutter siden:

Hej.

Min kæreste kunne godt tænke sig nogle gangbangs, hvilket jeg er gået med til, så frem jeg står for dem osv.

En ting vi er lidt bange for, er "tilmeldte" der ikke følger reglerne. Ved i om det er muligt at leje nogle lokaler et sted, hvor man er lidt mere i trygge rammer?

Ellers vil det være dejligt at høre om andres erfaringer med sådan noget, både hvis i stået for det, men også hvis i har deltaget til dette, om i kan fortælle om det altid er nogle der prøver på noget osv.

På forhånd tak :) 

Hvis hun er interesseret i gangbangs, og ikke pengene, så synes jeg at I skulle kontakte en swingerklub. De ved alt om hvordan sådan noget gøres på den rigtige måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Hvis hun er interesseret i gangbangs, og ikke pengene, så synes jeg at I skulle kontakte en swingerklub. De ved alt om hvordan sådan noget gøres på den rigtige måde.

Vi havde godt nok overvejet at tage lidt penge for det, som en lille ekstra indkomst. For jeg havde godt set på swingerklubber, da jeg søgte om råd via google.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Start med et par trekanter og hvis nogle af fyrene er flinke og gerne vil GB så inviter dem lidt billigere så du/I altid er et par stykker der har pli. Så kan en klaphat verfes ud hvis nu...

ellers er mit råd at bruge tid på udvælgelse og dem der virker seriøse... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 8 minutter siden:

Start med et par trekanter og hvis nogle af fyrene er flinke og gerne vil GB så inviter dem lidt billigere så du/I altid er et par stykker der har pli. Så kan en klaphat verfes ud hvis nu...

ellers er mit råd at bruge tid på udvælgelse og dem der virker seriøse... 

Det lyder fornuftigt nok. Det vil jeg tage med i overvejelserne, når vi kommer lidt tættere på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DrNysgerrig skrev, for 4 timer siden:

Det lyder fornuftigt nok. Det vil jeg tage med i overvejelserne, når vi kommer lidt tættere på. :)

Hvis du har lyst kan du skrive pb til mig med lidt info for så kunne det være vi skulle lave et med to kvinder...  

lokation (Aarhus/Odense) her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du har lyst kan du skrive pb til mig med lidt info for så kunne det være vi skulle lave et med to kvinder...  

lokation (Aarhus/Odense) her

Jeg vil skrive til dig en af dagene. Så kan vi måske finde ud af noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nyder og have flere mænd omkring mig, derfor bruger jeg altid Joys som ligger i Århus, et godt sted med mange muligheder. 

Fyrene kan træffe mig der, melder de sig til ( som mange gør ) og aldrig dukker op, så er jeg ligeglad for der kommer altid en del fyre som lige skal se om der er noget godt og lege med.

Men du må ikke tage penge for det derinde, det betyder så bare at du har ret til at afvise de fyre som man ikke tænder på.

Skal du derimod have lidt for det, så vælg hellere et andet sted, fx hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 2 timer siden:

Men du må ikke tage penge for det derinde, det betyder så bare at du har ret til at afvise de fyre som man ikke tænder på.

Betaling eller ej, så er det gudskelov en rettighed for alle i hvilken som helst situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheSilentOne
Nikita Darling skrev, for 27 minutter siden:

Betaling eller ej, så er det gudskelov en rettighed for alle i hvilken som helst situation. 

nemlig, jeg afviser alle mænd, helt uden undtagelse. og faktisk også få kvinder. meget få :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg nyder og have flere mænd omkring mig, derfor bruger jeg altid Joys som ligger i Århus, et godt sted med mange muligheder. 

Fyrene kan træffe mig der, melder de sig til ( som mange gør ) og aldrig dukker op, så er jeg ligeglad for der kommer altid en del fyre som lige skal se om der er noget godt og lege med.

Skal du derimod have lidt for det, så vælg hellere et andet sted, fx hjemme.

Tak for dit råd. Den tror jeg også jeg fandt ved søgning, så vi må bare prøve at se om vi kan leje et eller andet i Jylland :)

Har i nogle bud på hvad der er værd at leje, eller ved de før har lejet ud til sådan noget. For det er bare til nogle timer, og det eneste man skal er selve gangbanget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest small man

Hvis i finder et sted i vestjylland, så er jeg meget intereseret. Skriv endelig hvis i finder noget! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...