Gæst Skrevet 11. Februar, 2019 får en del år siden mødtes jeg en 4 til 5 gange med en slank lys pige fra hillerød hendes profilnavn var lillje, hun havde en del tatoveringer bl a et digt på ryggen har nogen faldet over hende senere med en anden profil , vil sgu godt møde hende igen det var frækt, umådeligt faktisk, og sjovt og afslappet måske er hun turned pro, og nogle kan sige hvor hun så er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 17. Februar, 2019 norsjællænder skrev, den 11.2.2019 at 15:01: får en del år siden mødtes jeg en 4 til 5 gange med en slank lys pige fra hillerød hendes profilnavn var lillje, hun havde en del tatoveringer bl a et digt på ryggen har nogen faldet over hende senere med en anden profil , vil sgu godt møde hende igen det var frækt, umådeligt faktisk, og sjovt og afslappet måske er hun turned pro, og nogle kan sige hvor hun så er Måske jeg kender hende. Besøgte du hende privat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2019 Sting222 skrev, for 24 minutter siden: Måske jeg kender hende. Besøgte du hende privat? Nej altid hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2019 Sting222 skrev, for 25 minutter siden: Måske jeg kender hende. Besøgte du hende privat? Hvorfor tror du det var hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg