Hop til indhold
Guest Tatra

Sunshine25, bloker

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
Tatra skrev, for 13 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=SunShine25

35 besøg på min profil over en uges tid, åbner ikke sine egne billeder, men skriver og skriver bare uden indhold når hun "tvinges" til det. Spild af tid. Bloker.

Ja, nogen må da skrive med hende og synes godt om det, siden hun har 5 stjerner i rating;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Jolly Roger skrev, for 1 minut siden:

Ja, nogen må da skrive med hende og synes godt om det, siden hun har 5 stjerner i rating;)

Jeg må indrømme at jeg ikke giver meget for de der rating-stjerner, synes de lyser som vinden blæser:D, men jeg ved ikke hvordan man påvirker dem (udover hvad systemet siger, men det påvirker ikke ret meget); men nogen må have knækket koden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

Jeg må indrømme at jeg ikke giver meget for de der rating-stjerner, synes de lyser som vinden blæser:D, men jeg ved ikke hvordan man påvirker dem (udover hvad systemet siger, men det påvirker ikke ret meget); men nogen må have knækket koden...

Ja, det undrer godt nok også mig. Lige meget hvor mange” thumbs”jeg tilraner mig, altid 3 stjerner. Og selv om jeg besøger den samme profil inden for meget kort tid, kan ratingen være ændret. Måske der er fup med i spillet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende, hun er ikke så pæn, og hendes krop er ikke så attraktiv, slank talje men stor røv, 

og et par bryster der så ud som de var pumpet med sillicone. Hun skrev på sin profil, at hun boede i

Sorø, da hun så sendte mig sin adresse, boede hun pludselig i Høng. Så kunne jeg ikke nå det, til den aftalte tid.

Jeg blev lukket ind i hendes lejlighed, hvor vi sad og snakkede et stykke tid. Så forslog hun, at vi

flyttede ind i sengen, vi smed tøjet, og jeg kælede for hende et stykke tid, så slikkede jeg hende et par

minutter, så kom hun (sagde hun) så måtte jeg ikke mere. Så siger hun: Vi må stoppe, min datter kommer

om lidt. Jeg skrev efterfølgende til hende, at vi vist ikke passede sammen. Men hun bliver ved med at besøge

min profil, ligesom nogle af Jer har oplevet, har hun også besøgt min profil 125 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er nogle derinde, der simpelthen bare kører alle profiler igennem jævnligt - i mine øjne et tydeligt tegn på, at de tilhører GP segmentet eller bare vil have opmærksomhed. Det går ret hurtigt i øvrigt. Bare hop ind på den første profil og tryk løs på pilen i højre hjørne. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 3 minutter siden:

Der er nogle derinde, der simpelthen bare kører alle profiler igennem jævnligt - i mine øjne et tydeligt tegn på, at de tilhører GP segmentet eller bare vil have opmærksomhed. Det går ret hurtigt i øvrigt. Bare hop ind på den første profil og tryk løs på pilen i højre hjørne. ;)

Ligesom helt almindelige dating sites, så skal man være indstillet på at SD tiltrækker folk af vidt forskellige grunde. Nogen har ingen intention om at mødes med nogen overhovedet, men bruger blot det gratis site som et sted man kan underholde sig med, eller alternativt som et sted at få opmærksomhed fra. Selvom jeg ikke syntes at det er moralsk forsvarlig adfærd, da man jo befinder sig på et dating site uden intention om at date nogen, så kan jeg ikke fortænke dem i det. Størsteparten kan jo snildt få i omegnen af 50-100 beskeder på en uges tid. 

Kvinderne på dating sites skal jo blot lave en minimalistisk (gratis) profil, uploade et nogenlunde kønt billede(som ikke behøver at ligne dem selv), og vupti, så strømmer det ind med beskeder. Og ja, der er efterhånden også en hel del helt konventionelle GPere som aggressivt leder efter kunder på SD. Jeg kan nemlig konstatere at nogen af profil/privat billederne er de samme som dem der befinder sig på annoncelight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Fiffler skrev, for 12 timer siden:

Jeg har mødt hende, hun er ikke så pæn, og hendes krop er ikke så attraktiv, slank talje men stor røv, 

og et par bryster der så ud som de var pumpet med sillicone. Hun skrev på sin profil, at hun boede i

Sorø, da hun så sendte mig sin adresse, boede hun pludselig i Høng. Så kunne jeg ikke nå det, til den aftalte tid.

Jeg blev lukket ind i hendes lejlighed, hvor vi sad og snakkede et stykke tid. Så forslog hun, at vi

flyttede ind i sengen, vi smed tøjet, og jeg kælede for hende et stykke tid, så slikkede jeg hende et par

minutter, så kom hun (sagde hun) så måtte jeg ikke mere. Så siger hun: Vi må stoppe, min datter kommer

om lidt. Jeg skrev efterfølgende til hende, at vi vist ikke passede sammen. Men hun bliver ved med at besøge

min profil, ligesom nogle af Jer har oplevet, har hun også besøgt min profil 125 gange.

Nå, er det hende. For så vidt sød nok, men meget penge-orienteret. Til gengæld synes jeg hun har en lækker røv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha fik også et besøg af hende og fik lov til at sende hendes billede "kort" som hun skrev. Men hun er jo ikke pæn eller på nogen måde attraktiv. Hvis en pige/kvinde på SD besøger mig flere gange og vi ikke har en naturligt kommunikation blokerer jeg hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev også med hende fordi hun var på min profil 30 gange på få dage. 

Hun forlangte 1800kr for at ses. Jeg er fra Odense så det gad jeg ik lige. 

Jeg spurgte ind til prisen og så sagde hun “god jagt videre” fair nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...