Hop til indhold
TopDaddy

Så er der bid: Anette3a

Recommended Posts

Gæst
TopDaddy skrev, for 15 minutter siden:

For første, jeg fik en fantastisk oplevelse :D Og fik hendes mobil nummer, det gør man jo altid, hvis man skal lave en seriøs aftale.

Igen jeg tror ikke på hun har bare har skrevet til om det her på euroguide til samtlige 100+ hun har fået brev fra. Næh, jeg tror du har gjort hende opmærksom på den her tråd og så har hun svaret dig, og slettet hendes profil. Men du kan vel vise os hele din korrespondance med hende?

ja selfølgelig vil jeg vise hele min korrespondance med hende her, det er da helt i tråd med hvad jeg skriver om her ????

ja du fik fantastiske 20 sekunder , 

og tyv tror hver mand stjæler, du om det 

god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, 1 time siden:

ja selfølgelig vil jeg vise hele min korrespondance med hende her, det er da helt i tråd med hvad jeg skriver om her ????

ja du fik fantastiske 20 sekunder , 

og tyv tror hver mand stjæler, du om det 

god dag

20 sekunder mere end dig ;) 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Capitan skrev, for 9 minutter siden:

Endnu et eksempel på hvorfor dette forum burde nedlægges.

Nej:)

Denne tråd indikere bare atter engang at unge piger fra SD kaster sig ud i prostitution uden og ane det mindeste om hvad de involvere sig i.

De kolde kontanter driver værket uden at skelne til det luderprædikat de altid vil ha siddende på sig i fremtiden.

I burde istedet smide jeres opsparing på den afklarede del af branchen:mellow:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 18 minutter siden:

Nej:)

Denne tråd indikere bare atter engang at unge piger fra SD kaster sig ud i prostitution uden og ane det mindeste om hvad de involvere sig i.

De kolde kontanter driver værket uden at skelne til det luderprædikat de altid vil ha siddende på sig i fremtiden.

I burde istedet smide jeres opsparing på den afklarede del af branchen:mellow:

Enzo.

Det er da en fordrejning af virkeligheden der er til at tage at føle på.

Når anmeldelsen/beskrivelsen/udleveringen allerede er skrevet og lagt ud, så er skaden sket. Derfor er dette forum med til at skabe problemerne for pigerne.

Det er lidt som at ville forebygge rygning ved at vente til folk har fået kræft og så sige "Ja, det er forresten usundt".

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Capitan skrev, for 17 minutter siden:

Det er da en fordrejning af virkeligheden der er til at tage at føle på.

Når anmeldelsen/beskrivelsen/udleveringen allerede er skrevet og lagt ud, så er skaden sket. Derfor er dette forum med til at skabe problemerne for pigerne.

Det er lidt som at ville forebygge rygning ved at vente til folk har fået kræft og så sige "Ja, det er forresten usundt".

Syntes du personligt at en 18 årig pige skal ha sin luderdebut gennem SD?

Du mener ikke at pigerne fortjener en mere tryg opstart blandt liderlige mænd,end den en profil på SD kan tilbyde?

De er jo på ingen måde bevidste om hvad der venter dem,når de på den måde kaster sig ud på så dybt vand i den alder.

Måske var det bedre med en straf til de stoddere der ikke kan vente til de har rundet 21:rolleyes:

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, den 10/2/2019 at 13:07:

Årh, er du misundelig haha

Det var faktisk bare en joke. Kan sagtens være glad for, at du fik en god oplevelse om end den var lidt dyr. Men nu har du da et minde der holder længe.:P

Har selv aldrig prøvet sugardating. Virker til at være ret besværligt i forhold til bare at besøge en GP.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan håbe på, at EG (@rooster) bliver opmærksom på denne tråd og justerer retningslinjerne, så en tråd som denne kan slettes af Moderator.  Her er der jo ikke tale om at advare mod bondefangeri og dårlig service, men kun om en klaphat, der vil høste anerkendelse hos "brødrene" helt uden ansvarlig omtanke for pigen. 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, for 50 minutter siden:

Det var faktisk bare en joke. Kan sagtens være glad for, at du fik en god oplevelse om end den var lidt dyr. Men nu har du da et minde der holder længe.:P

Har selv aldrig prøvet sugardating. Virker til at være ret besværligt i forhold til bare at besøge en GP.

Helt ok, no offence taken :) og tak :) 

Sugardating er MEGA besværligt og mere dyrt i forhold til alm. GP som jeg også har benytte mig af - og der mindst ligeså mange fake SBer, som der er falske billder på diverse sites med GPer. 

Men, og det lyder sikkert mærkeligt, men for mig så er "jagten" faktisk mega spændende, jeg får sgu lidt et kick af at få en ung meget smuk pige til at vælge mig over de 100+ mænd som har skrevet til hende og som hun ikke engang værdier et svar.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 24 minutter siden:

Man kan håbe på, at EG (@rooster) bliver opmærksom på denne tråd og justerer retningslinjerne, så en tråd som denne kan slettes af Moderator.  Her er der jo ikke tale om at advare mod bondefangeri og dårlig service, men kun om en klaphat, der vil høste anerkendelse hos "brødrene" helt uden ansvarlig omtanke for pigen. 

 

En anmeldeles af en SB. er en anmeldelse uanset om den er positiv eller negativ - det er formålet med det her forum. Og jeg er skkker på en Moderator blir opmærksom på tråden, for jeg har anmeldt dig for at kalde mig en klaphat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Casten skrev, for 4 timer siden:

Med al respekt for dine evner som tyr, er det vel mere sandsynligt, at hun er flygtet i skuffelse over at blive offentligt udstillet om noget, som hun vel med rimelighed kunne antage var privat og fortroligt. My guess.  

Your guess is not better than my guess.

bortset fra det meget nye medlem @norsjællænder‘s viden er der jo ikke nogen der ved hvorfor hun har slettet sin profil. Måske hun bare fik moralske tømmermænd ovenpå sin debut som sexsælger?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også lige gøre opmærksom på at @norsjællænder ikke har noget imod selv at komme med positive anmeldelser af sugarbabes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Capitan skrev, for 1 time siden:

Endnu et eksempel på hvorfor dette forum burde nedlægges.

Men det bliver det ikke:)

 

Casten skrev, for 37 minutter siden:

Man kan håbe på, at EG (@rooster) bliver opmærksom på denne tråd og justerer retningslinjerne, så en tråd som denne kan slettes af Moderator.  Her er der jo ikke tale om at advare mod bondefangeri og dårlig service, men kun om en klaphat, der vil høste anerkendelse hos "brødrene" helt uden ansvarlig omtanke for pigen. 

 

Det bliver de heller ikke. Står Intet om at anmeldelser kun skal indeholde advarsler om bondefangeri og dårlig service:)

uanset om man kan lide det eller ej, lever anmeldelsen op til EG’s retningslinier.

Selv ville jeg aldrig anmelde en sb, men som @TopDaddy så rigtigt påpeger er det vel dobbeltmoralsk når man gerne læser andres anmeldelser:)

hvorfor er der ikke nogen der påpeger at pigen vel løber en risiko når hun opretter en profil på sd, endda med billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også lige gøre opmærksom på at @norsjællænder ikke har noget imod selv at komme med positive anmeldelser af sugarbabes.

Og @Carsten holder sig heller ikke tilbage med links til pigerne:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...