Hop til indhold
Guest JTV

Hvem vil med til Tyskland?

Recommended Posts

Guest JTV

Hej allesammen. :) 

Jeg er en ung fyr i 20'erne der gerne vil til en tur til Tyskland for at besøge en FKK klub i løbet af disse dage. Ingen af mine venner vil med pga. forhold, skole osv og jeg gider ikke at tage der hen alene. Det bliver for kedeligt tror jeg. Jeg har aldrig været i en FKK klub, så det kunne være en fordel hvis du har - men det er ikke et krav. Dog forventer jeg at du er ung som mig. Jeg bor i KBH, så jeg regner med, at du også bor i KBH. Jeg er large omkring hvornår vi tager afsted og hvor længe. Smid gerne en PB hvis du er interesseret med lidt info omkring dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt informere om, at vi er 3 her fra EG,  der er i færd med at planlægge en tur til Frankfurt, sidst i uge 15 i april måned.

Yderligere vil blive meldt ud, når vi har turen helt på plads.

Her vil du også være velkommen, men vi er alle væsentligt ældre end du forventer at en rejsefælle til dig vil være, og jeg håber at du opnår en rejsefælle på din forespørgsel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt informere om, at vi er 3 her fra EG,  der er i færd med at planlægge en tur til Frankfurt, sidst i uge 15 i april måned.

Yderligere vil blive meldt ud, når vi har turen helt på plads.

Her vil du også være velkommen, men vi er alle væsentligt ældre end du forventer at en rejsefælle til dig vil være, og jeg håber at du opnår en rejsefælle på din forespørgsel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Interessant :) Kunne godt være fristet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen

Jeg har skrevet til Rejse at jeg joiner ham og de to andre kumpaner på turen. jeg glæder mig som et lille barn til Juleaften :razz:.Jeg er ikke den store skribent, men jeg har lovet rejse at bidrage med mit indtryk af turen.

Vh Jayk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jayk skrev, for 26 minutter siden:

Hej Allesammen

Jeg har skrevet til Rejse at jeg joiner ham og de to andre kumpaner på turen. jeg glæder mig som et lille barn til Juleaften :razz:.Jeg er ikke den store skribent, men jeg har lovet rejse at bidrage med mit indtryk af turen.

Vh Jayk

Jayk og jeg nød i dag en vellykket frokost sammen, og vi kan glæde os til, at endnu en tilslutter sig vores nye rejsenetværk på Eroguide.dk :)

Efter flere forsøg på at etablere en erstatning for det netværk jeg havde i en årrække, men som jeg har mistet helt, der er vi nu flere der er ved at etablere os som et nyt rejsenetværk med nye medlemmer.

Jeg håber at se det udvikle sig succesfuldt fremadrettet, og I er stadig velkommen til at slutte jer til vores tur til Frankfurt i april måned.

Nu er vi 4, vi bliver nok ikke flere nu, men I er velkomne, hvis I har lyst til at tage med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen

er der en superbruger der kan hjælpe med at flytte indlægget,det rigtige sted hen

?. På forhånd tak:wub: :huh::).

Vh Jayk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...