Hop til indhold

Recommended Posts

Fed sex. Fed humor.

Og syret musik.

Den sidste (musikken) er min undskyldning for at starte endnu en tråd om Nina, selv om hun er velbeskrevet i flere andre tråde.

For jeg har selv tidligere skrevet om GP’erne og deres musik  (The all time top ten count down).

Og Nina havde klart været på top 10-listen, havde jeg dengang oplevet det, jeg oplevede i dag.

Det var således første gang med Nina, og allerede inden jeg kom ind i værelset, kørte The Doors på hendes Ipad.

Ikke at jeg nødvendigvis og sådan i al bred almindelighed er særligt vild med The Doors.

Men Doors fik en stor revival i min ungdom i 80’erne, og der var vitterligt en veritabel Jim Morrison-kult navnlig blandt de mere begavede piger (dvs. dem man også kunne holde ud at vågne op med dagen efter).

Så der var ingen vej uden om dengang.

Jeg har derfor svunget mangt en ungmø til tonerne af Light my fire.

Og indrømmet: Det var og er fortsat et godt dansenummer.

Og så var det sgu et af de bedre tricks, hvis man havde mødt en pige, hvor man gerne ville mere end det. Mere end danse altså.

Men jeg har aldrig direkte knaldet til Light my fire.

Ikke før i dag med Nina.

I dag kom jeg første gang under Manzareks huggende orgelsolo.

Kendere vil vide, at den ligger ikke meget mere end 5 minutter inde i nummeret.

Og tro mig:

Allerede dette siger overvældende meget om Ninas kvaliteter sammen med mænd som mig.

Jeg skal i min voksne alder normalt bruge væsentligt længere tid også første gang.

Men med Nina gik det alt som i ungdommens vår.

Nina er ikke modelsmuk og gudskelov ej heller modelleret om med henblik på at være det.

Hun er en sød pige med en fed humor, der er pro på den gode måde: Hun ved, hvad hun gør, og hun arbejder ikke, sådan forstår jeg det, mere eller længere end hun selv kan holde ud, eller det er sjovt for dem, hun er sammen med.

Med Nina virker alting til at være ”lige over.” Og det er nu en gang det bedste, synes jeg.

Nå, men tilbage til dagens oplevelser.

I pausen mellem første og anden runde, som jeg, som du nok kan regne ud af det allerede beskrevne, havde mere tid til end normalt, snakkede vi selvfølgelig om musik.

Nina fortalte om de største koncertoplevelser, hun havde haft: Rolling Stones (hvem ellers) og Deep Purple.

Men heller ikke vedrørende sidstnævnte var det muligt at sætte Nina af. Hun var ganske klar over, at Deep Purple kom i flere udgaver, og at den, hun havde set og hørt, måtte være en variant af mark IV og ikke den legendariske mark II.

Efter al snakken og før runde 2 lykkedes det mig at få Nina til at hoppe et par Doors-numre over og gå frem til Gloria. Jeg er som sagt ikke nødvendigvis den største Doors fan.

Gloria er imidlertid ikke et Doors-nummer, men blot et nummer som Doors blandt mange andre har indspillet.

Doors-udgaven har dog en særlig kvalitet, idet teksten helt og aldeles utilsløret kun handler om sex og begær:

 

     Now you show me your thing

     Wrap your legs around my neck

     Wrap your arms around my feet, yeah

     Wrap your hair around my skin

     I’m gonna huh, right, ok, yeah

 

     It’s getting harder, it’s getting too darn fast'

     It’s getting harder

 

     Come on, now, let’s get it on

     Too late, too late, too late

     Can’t stop, wow!

 

Bang! Dèr kom jeg for anden gang.

Og det er ikke pral: det var den vildeste timing.

Hvilket jeg ikke undlod at bemærke over for Nina.

Henkastet og cool naturligvis. Som om det var noget, jeg bare (også) kunne.

Hvilket var den sorteste løgn.

Det skyldtes alt sammen alene Nina og hendes formidable håndværk.

 

Så jo – alle de andre anmeldere har ret:

 

Nina er rock’n’roll.

Nina er i den grad rock’n’roll.

 

Huh, right, ok, yeah.

Og wow!

 

Fra Cobham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 13 timer siden:

Fed sex. Fed humor.

Og syret musik.

Den sidste (musikken) er min undskyldning for at starte endnu en tråd om Nina, selv om hun er velbeskrevet i flere andre tråde.

For jeg har selv tidligere skrevet om GP’erne og deres musik  (The all time top ten count down).

Og Nina havde klart været på top 10-listen, havde jeg dengang oplevet det, jeg oplevede i dag.

Det var således første gang med Nina, og allerede inden jeg kom ind i værelset, kørte The Doors på hendes Ipad.

Ikke at jeg nødvendigvis og sådan i al bred almindelighed er særligt vild med The Doors.

Men Doors fik en stor revival i min ungdom i 80’erne, og der var vitterligt en veritabel Jim Morrison-kult navnlig blandt de mere begavede piger (dvs. dem man også kunne holde ud at vågne op med dagen efter).

Så der var ingen vej uden om dengang.

Jeg har derfor svunget mangt en ungmø til tonerne af Light my fire.

Og indrømmet: Det var og er fortsat et godt dansenummer.

Og så var det sgu et af de bedre tricks, hvis man havde mødt en pige, hvor man gerne ville mere end det. Mere end danse altså.

Men jeg har aldrig direkte knaldet til Light my fire.

Ikke før i dag med Nina.

I dag kom jeg første gang under Manzareks huggende orgelsolo.

Kendere vil vide, at den ligger ikke meget mere end 5 minutter inde i nummeret.

Og tro mig:

Allerede dette siger overvældende meget om Ninas kvaliteter sammen med mænd som mig.

Jeg skal i min voksne alder normalt bruge væsentligt længere tid også første gang.

Men med Nina gik det alt som i ungdommens vår.

Nina er ikke modelsmuk og gudskelov ej heller modelleret om med henblik på at være det.

Hun er en sød pige med en fed humor, der er pro på den gode måde: Hun ved, hvad hun gør, og hun arbejder ikke, sådan forstår jeg det, mere eller længere end hun selv kan holde ud, eller det er sjovt for dem, hun er sammen med.

Med Nina virker alting til at være ”lige over.” Og det er nu en gang det bedste, synes jeg.

Nå, men tilbage til dagens oplevelser.

I pausen mellem første og anden runde, som jeg, som du nok kan regne ud af det allerede beskrevne, havde mere tid til end normalt, snakkede vi selvfølgelig om musik.

Nina fortalte om de største koncertoplevelser, hun havde haft: Rolling Stones (hvem ellers) og Deep Purple.

Men heller ikke vedrørende sidstnævnte var det muligt at sætte Nina af. Hun var ganske klar over, at Deep Purple kom i flere udgaver, og at den, hun havde set og hørt, måtte være en variant af mark IV og ikke den legendariske mark II.

Efter al snakken og før runde 2 lykkedes det mig at få Nina til at hoppe et par Doors-numre over og gå frem til Gloria. Jeg er som sagt ikke nødvendigvis den største Doors fan.

Gloria er imidlertid ikke et Doors-nummer, men blot et nummer som Doors blandt mange andre har indspillet.

Doors-udgaven har dog en særlig kvalitet, idet teksten helt og aldeles utilsløret kun handler om sex og begær:

 

     Now you show me your thing

     Wrap your legs around my neck

     Wrap your arms around my feet, yeah

     Wrap your hair around my skin

     I’m gonna huh, right, ok, yeah

 

     It’s getting harder, it’s getting too darn fast'

     It’s getting harder

 

     Come on, now, let’s get it on

     Too late, too late, too late

     Can’t stop, wow!

 

Bang! Dèr kom jeg for anden gang.

Og det er ikke pral: det var den vildeste timing.

Hvilket jeg ikke undlod at bemærke over for Nina.

Henkastet og cool naturligvis. Som om det var noget, jeg bare (også) kunne.

Hvilket var den sorteste løgn.

Det skyldtes alt sammen alene Nina og hendes formidable håndværk.

 

Så jo – alle de andre anmeldere har ret:

 

Nina er rock’n’roll.

Nina er i den grad rock’n’roll.

 

Huh, right, ok, yeah.

Og wow!

 

Fra Cobham

 

Kender følelsen. Knaldede selv engang  (i en privat sammenhæng) til Zappa's Dirty Love. Det er fedt når musikken, sexen og pigen går op i en højere enhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med frygt for at sætte den musikalske æstetikbarre betragteligt ned, må jeg indrømme, med en smule skam i stemmen, at mit ubetingede bedste knald foregik til tonerne af "Hvorfor går Louise til bal" med Bamses Venner. Det står så krystalkart for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Med frygt for at sætte den musikalske æstetikbarre betragteligt ned, må jeg indrømme, med en smule skam i stemmen, at mit ubetingede bedste knald foregik til tonerne af "Hvorfor går Louise til bal" med Bamses Venner. Det står så krystalkart for mig. 

Slet ikke jeg hælder også mest til din genre @underdog40

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den ‎08‎-‎02‎-‎2019 at 22:11:

Er der en lille Engel gemt i Nina,,, ;)

Hej Hunter. Jo, naturligvis er der gemt en engel i Nina.

Men også blandt engle er der et hierarki, en engleorden.

I alt er der 9 rangklasser eller ordener.

Den 9. orden er den højeste og derfor også den fineste. Men engle af denne orden er også de sjældneste.

De kendes på deres ekstraordinære skønhed og en helt og aldeles fortryllende aura.

Jeg tror, jeg har fortalt det før, men i min Book of Angels står der kun to navne på den side, der handler om den 9. orden:

Mia og Vicky.

I din bog står der ganske sikkert andre navne på netop den side. Og det er ikke forkert, for sådan er engles natur.

Dine engle er der kun for dig, og det er kun dig, der kan se, at det er engle.

Men når vi er ved den 9. orden, hører det til mine største forsømmelser i dette liv, at jeg endnu ikke har mødt Mina.

Med den ekstase, Mina sætter Forum i, længe før hun er landet, og som nemt varer måneder efter hun fysisk har forladt os igen, lyder hun som en ren 9’er til min bog.

Her er vi under alle omstændigheder ikke med den i denne tråd omtalte Nina.

Nina tilhører vel den 4. orden eller deromkring.

Og det lyder så måske ikke af så meget, kan du tænke.

Men her skal du huske på, at engle uanset orden er sjældne.

Resten er de fleste:

- hejrene og havgasserne

- furierne og ny-feministerne

- rejekællingerne og rappenskralderne

Du kan selv fortsætte listen. Du kender dem alle.

Men de er tilsammen det store flertal, og det er naturligvis fint nok. De skal også være her.

Det er svært med, men det går ikke uden, som en klog mand engang sagde.

Men i forhold til englene vil de alle have noget af dig.

Det er deres behov, det handler om. Eller deres børns behov.

Du skylder dem altid noget, kan du være sikker på. Dårlig samvittighed er en kronisk tilstand.

Sådan er det ikke med englene.

Englene er der kun for dig, og alting handler alene om dig. Det er kun dine behov, der tæller.

Du kan for et øjeblik lade hverdagens verden forsvinde og give dine længsler og drømme lov til at leve endnu engang.

Derfor er de engle.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cobham

Din beskrivelse af engleordenen er altså uden fortilfælde:wub: Det er bare godt. Og dennegang endda nuanceret med betragtninger om individuelle Books of Angels. 

Men en ting er jo ikke til diskussion. Mia befinder sig i 9. orden i samtlige books:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Hej Cobham

Din beskrivelse af engleordenen er altså uden fortilfælde:wub: Det er bare godt. Og dennegang endda nuanceret med betragtninger om individuelle Books of Angels. 

Men en ting er jo ikke til diskussion. Mia befinder sig i 9. orden i samtlige books:)

Same here,, Miss Mia er en en'er

Eller rettere en 9 'er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mr @cobham,,, jeg bukker mig i støvet,, din tilgang og entusiasme er helt uovertruffen indenfor dine evner i at skrive og beskrive dine oplevelser,

Selvom vi alle er forskellige så har vi ret tit besøgt et par af de samme piger, på trods af forskellige tilgange til møderne, ens sociale status, udseende,, ja vi kan jo ikke alle se ud som flote fyr @cobham, der får vi andre brug for alt den charme, selvtillid :) mv. derved ikke sagt at vi alle ikke kan få den samme gode behandling og oplevelse,, det kan vi jo sagtens,,, kræver bare lidt bedre forberedelse og forarbejde,, ;):rolleyes::)

God eftermiddag og god jagt derude, 

Venligst Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...