Høvdingen 600 Skrevet 8. Februar, 2019 What ????????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 8. Februar, 2019 Kommer sku nok for tit... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 8. Februar, 2019 Tænker det er en kvinde, der har skrevet til sin mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Februar, 2019 LarsB skrev, for 5 timer siden: God weekend Haha God humor og i lige måde.... Hvor stammer udvekslingen fra? Dig og en GP? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 8. Februar, 2019 Jeg har hørt at kvinder i forhold, som har overtalt magen til at få børn, er så villig, hvor og når som helst, indtil at hun bliver gravid. Når hun så er blevet gravid, og har født barnet, skulle det efter sigende ofte være tilfældet, at så er der lukket for det varme vand, i meget meget lang tid derefter?? Det er bare noget jeg har hørt, men hvis der er et gran af sandhed i det, tror jeg at det er godt for GP forretninger så længe det står på. Tjah, men håber da at han får hvad han kommer for, om det er hos en gp eller ikke Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 8. Februar, 2019 DK fyr 34 skrev, for 53 minutter siden: Haha God humor og i lige måde.... Hvor stammer udvekslingen fra? Dig og en GP? Ja og hun havde såmen ryddet pænt op, så efter at have rodet det hele igennem sluttede vi sammen i badet, hvor jeg også blev gjort pæn ren til weekenden. Så nu overvejer jeg om der ikke snart skal holdes møde i Aarhus igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 8. Februar, 2019 Rejsenetværk skrev, for 40 minutter siden: Jeg har hørt at kvinder i forhold, som har overtalt magen til at få børn, er så villig, hvor og når som helst, indtil at hun bliver gravid. Når hun så er blevet gravid, og har født barnet, skulle det efter sigende ofte være tilfældet, at så er der lukket for det varme vand, i meget meget lang tid derefter?? Det er bare noget jeg har hørt, men hvis der er et gran af sandhed i det, tror jeg at det er godt for GP forretninger så længe det står på. Tjah, men håber da at han får hvad han kommer for, om det er hos en gp eller ikke Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg lærte det først efter 2. gang og må konkludere at det er langt billigere og en del sjovere med nogle søde, rare, forstående og ikke mindst villige GPere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg