Hop til indhold
LarsB

Den var ikke gået med X'en

Recommended Posts

Jeg har hørt at kvinder i forhold, som har overtalt magen til at få børn, er så villig, hvor og når som helst, indtil at hun bliver gravid.

Når hun så er blevet gravid, og har født barnet, skulle det efter sigende ofte være tilfældet, at så er der lukket for det varme vand, i meget meget lang tid derefter??

Det er bare noget jeg har hørt, men hvis der er et gran af sandhed i det, tror jeg at det er godt for GP forretninger så længe det står på.

Tjah, men håber da at han får hvad han kommer for, om det er hos en gp eller ikke :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 53 minutter siden:

Haha :) God humor og i lige måde....

Hvor stammer udvekslingen fra? Dig og en GP?

Ja og hun havde såmen ryddet pænt op, så efter at have rodet det hele igennem sluttede vi sammen i badet, hvor jeg også blev gjort pæn ren til weekenden.

Så nu overvejer jeg om der ikke snart skal holdes møde i Aarhus igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har hørt at kvinder i forhold, som har overtalt magen til at få børn, er så villig, hvor og når som helst, indtil at hun bliver gravid.

Når hun så er blevet gravid, og har født barnet, skulle det efter sigende ofte være tilfældet, at så er der lukket for det varme vand, i meget meget lang tid derefter??

Det er bare noget jeg har hørt, men hvis der er et gran af sandhed i det, tror jeg at det er godt for GP forretninger så længe det står på.

Tjah, men håber da at han får hvad han kommer for, om det er hos en gp eller ikke :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg lærte det først efter 2. gang og må konkludere at det er langt billigere og en del sjovere med nogle søde, rare, forstående og ikke mindst villige GPere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...