ASP123 14 Skrevet 6. Februar, 2019 (edited) Hey Godtfolk. Jeg har nu i nogle uger datet forskellige søde og fantastiske piger fra sugardaters. Jeg har en del erfaringer jeg egentlig gerne vil dele med jer andre herinde og få jeres erfaringer tilbage. Desværre synes jeg ærlig talt, at jeg har svært ved at skrive om dem herinde. Det er danske piger det har et normalt liv som på ingen måde har 'dedikeret' deres semi-offentlige liv til hverken SD'ing eller prostitution. GP'er der anmeldes herinde er ofte udenlandske og har ikke deres venner og familie lige ved siden af og laver det for meste professionelt og fuldt 'offentligt'. Det er altså noget andet med Lårkorte Lorte Dorthe fra 2.G i Egå gym eller den 30-årige Herpes Helle fra Helsekosten på Trøjborg (begge fiktive karakterer med påduttede øge-navne skulle det ske at deres omgangskreds fandt ud af det.. you get the point. Det ville være en katastrofe for dem). Så hvad gør man? Jeg har erfaringer med SB's fra Aarhus og omegn - hvis der er nogle af jer andre der også har det må I gerne skrive til mig - så kan vi dele erfaringer i PM'er, men altså ikke til fuld skue for pøbelen, der alligevel er derinde eller har anden interesse end bare at 'følge med fra sidelinjen'. Kan I følge mig? Redigeret 6. Februar, 2019 af ASP123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Februar, 2019 Du kan jo bare spørge dine dates, om de er indforstået med, at de bliver omtalt på EG. Du kan selvfølgelig også bare selv vurdere, hvad de vil svare, så du slipper for den lussing. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 6. Februar, 2019 (edited) Man kan ride en kæphest så længe det er en forhelligelse af individet og begrebet. Jeg kan ikke se at pigerne fra sugardating er mere udsat end den studerende der supplere sin SU med indtægter fra prostitution. Eller den enlige Mor med forsørgerpligt,som bare gerne vil tilbyde sine børn lidt udover det sædvanlige. Deltids luder,fuldblods amatør eller bare en sugarpige der føler sig hævet over pøblen. ALLE sammen løber en risiko for at blive afsløret blandt venner og familie. Trådstarter burde derimod “dedikere” sin bekymring til SD pigernes selvforståelse af hvad de har indledt sig på. Det skriger jo til himlen at de hurtige kontanter har bredt frontallapperne ud til et punkt hvor de ser sig selv Og deres beslutninger som absolut fejlfri. Så længe de modtager penge for deres selskab eller seksuelle ydelser skal de efter min mening kunne omtales og beskrives på lige fod med andre der har valgt en part af luderlivet som forsødelse eller overlevelse. Og ja skide være med de udenlandske piger,de har jo alligevel valgt fuld “professionalisme” så dem kan vi bare omtale som det passer os. Alle de smånuttede piger fra SD skal selvfølgelig ha særbehandling... Gu skal de ej!!, ALLE glædespiger skal behandles med diskretion og respekt. Enzo. Redigeret 6. Februar, 2019 af Enzo L'uri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ASP123 14 Skrevet 6. Februar, 2019 Tak, Enzo. Du har helt ret. Godt konstruktivt indlæg med modargumenter til min første måde at se tingene på. Jeg tager dine pointer til efterretning og deler din holdning. God aften. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Februar, 2019 Jeg er nok "skadet" af at hænge ud på den slags site i mange år. Men på mig virker det sgu lidt skummelt, når man gerne vil udveksle erfaringer i PM. Jeg vil ej heller mere tryg ved at læse, at begrundelsen skulle være at det primært skulle være for at sikre at pigerne identitet m.v. ikke bliver afsløret overfor venner, bekendte, familie m.v. Om man gør i SD eller GP´er, så skal begge parter værne om hinandens private liv og tage de nødvendige diskretions hensyn. Konkret skal man således ikke hverken offentligt eller på PM´er oplyse eller dele personhenførebare oplysninger. Hvis man gerne vil dele oplevelser og høre om andres, giver det således ikke meget mening, at gøre det i det skjulte. Hvis man gerne vil udvise stor respekt og hensyn til de piger man har besøgt, vil det nok give mere mening, at spørge disse piger om det har noget imod at blive anmeldt på EG. Hvis svaret er nej, så respekter det både i offentlige anmeldelser og i PM. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 7. Februar, 2019 @TheVoice & @Enzo L'uri I er sgu et par gæve gutter. Og jeg er fuldstændig enig med jer. Gives der betaling for en seksuel ydelse til en kvinde- så er hun i min optik gp. Hvordan setuppet så udspiller sig- ja, det er jo så op til den enkelte gp Tak for jer ❤ Ps. @ASP123 der er altså mange danske gp'er der huserer her på eroguide. Det er i hvert tilfælde min opfattelse. Med hensyn til en anmeldelse....tja....den bør vel komme lige fra højrebenet, ligegyldigt om den er god eller dårlig. Sådan nogle sugar babes har vel også "dæknavne" Knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg