Hop til indhold
sleipnir

Randers, Vestergade

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet massagen her? Er kørt forbi et par gange, men har aldrig været der inde. 

Alt info er velkomment, nye steder skal vælges med omhug :D

(pm er ok da jeg har adressen I overskriften) 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
sleipnir skrev, for 3 timer siden:

Jeg måtte ikke skrive husnummer i titlen, men jeg lader folk selv finde det via dette Link

Hej alle sammen.

Jeg følger lidt med fra min ferie i Thailand.

Ja, det er rigtigt, som jeg skrev i min anmeldelse om Dao, men jeg kan ikke genkende nogle af billederne i det vedhæftede link, men Sleipnir må da kunne forklarede, hvor han har dem fra.

I øvrigt er der 3-4 andre klinikker i Vestergade i Randers, så synes anmeldelsen "sejler lidt".. Uddybning mangler...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 2 minutter siden:

Hej alle sammen.

Jeg følger lidt med fra min ferie i Thailand.

Ja, det er rigtigt, som jeg skrev i min anmeldelse om Dao, men jeg kan ikke genkende nogle af billederne i det vedhæftede link, men Sleipnir må da kunne forklarede, hvor han har dem fra.

I øvrigt er der 3-4 andre klinikker i Vestergade i Randers, så synes anmeldelsen "sejler lidt".. Uddybning mangler...

OK tak for dit indlæg. 

Dog lige 3 ting:

1. Jeg skriver ikke en anmeldelse. Jeg skriver en forespørgsel om nogen har været på stedet, og om massagen er god. 

2. Flere steder på Vestergade. Jeg havde et husnummer i titlen, men det blev fjernet af en admin, så lavede jeg et link til deres annonce hvor husnummeret står (jeg kan ikke skrive det her, men se link)

3. Billeder. så er de bare i annoncen, det har jeg ikke meget styr over (PS de er fra det gamle Wadee, næsten 100%)

 

Men for at komme tilbage til emnete Aalborg og andre.. hvordan var din/jeres oplevelse på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 37 minutter siden:

 

Jeg følger lidt med fra min ferie i Thailand.

Der er koldt i Danmark.. Og jeg er jealous! Go' ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
sleipnir skrev, for 12 timer siden:

OK tak for dit indlæg. 

Dog lige 3 ting:

1. Jeg skriver ikke en anmeldelse. Jeg skriver en forespørgsel om nogen har været på stedet, og om massagen er god. 

2. Flere steder på Vestergade. Jeg havde et husnummer i titlen, men det blev fjernet af en admin, så lavede jeg et link til deres annonce hvor husnummeret står (jeg kan ikke skrive det her, men se link)

3. Billeder. så er de bare i annoncen, det har jeg ikke meget styr over (PS de er fra det gamle Wadee, næsten 100%)

 

Men for at komme tilbage til emnete Aalborg og andre.. hvordan var din/jeres oplevelse på stedet? 

Hej igen.

Jeg går ud fra, at du har læst min grundige anmeldelse af DAO fra d. 18/12 2018???

M.h.t. det tidligere Wadee er det vel et års tid siden, jeg sidst har besøgt stedet, så jeg har ingen anelse om, hvorfor billederne (de er fra det tids. Wadee) nu skal ses i annoncen fra Dao, men sådan er der jo så meget man ikke altid forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...