Hop til indhold
Guest Aalborg

Besøg hos Da i det nye Dao, Vestergade 37, Randers

Recommended Posts

Guest Aalborg

Jeg havde fundet ud af, at et nyt Dao var ”genopstået” i massagemæssig henseende  i de lokaler, hvor den tidligere Dao havde til huse. Ringede til mutter, der kalder sig Joy. Hun taler ok forståeligt dansk, og vi aftalte, at jeg skulle aflægge et besøg hos en ny pige i morgen, søndag.

Jeg kørte til stedet og ankom rettidigt. Blev lukket ind af mutter, der præsenterede sig, som hende jeg havde snakket med i går. Jeg blev vist ind i et af betjeningsrumme t.v. for forrummet. Jeg fik besked på at tage alt tøjet af og lægge mig på briksen, (en lidt forhøjet hård seng) der er dejligt bred. Inden afklædningen var færdig, blev der banket diskret på døren og pigen kom ind i lokalet. Waaw for en pige, lille og slank, nærmest petit og køn var hun også. Da kalder hun sig. Hun siger selv 22 år, men hun er nok nærmere medio 20.erne. Hun er vistnok en blanding thai/italiensk, og taler lidt engelsk og ved div. håndfagter blev menuen aftalt. Vi blev enige om at springe let hen over massagen af underbenene, armene og den øverste del af ryggen, med mere fokus på det jeg egentlig var kommet efter. Det forstod hun og gik i gang med baglår og baller med en passende god pirring. Ganske kort tid efter fik hun også fat i pikken, der til formålet var skubbet bagud. Det blev til mere pirring og nogle langsomme træk/skub af skaftet. Hun afklædte sig langsomt med et enkelt stykke beklædning ad gangen.

Efter ca. 20 min var det tid til at vende om. Lidt mere massage af lår og pik, inden hun efter forespørgsel gav nogle gode dybe og våde tungekys. Rigtig godt. Hun kravlede så lidt længe syd på og gav nu pikken nogle gode slik og kys om hovedet, inden hun gik i gang med det egentlig BJ uden ”overtøj”, som hun udførte ganske tilfredsstillende med deep troat. Hun fremstønnede nu Jai-jai og forsatte sit BJ. Efter nok yderligere 10 min var det tid til en gang B2B efter hun havde indsmurt sine bryster med olie. Hele forsiden fik en gang B2B incl. little-John. Det var han slet ikke utilfreds med. Mere vådt og dybt tungekysseri.

Hun rullede nu et condom på og besteg så little-John til hans fulde tilfredshed. Sådan blev hun ved i lang tid, inden det blev tid til doggystyle og missionæren. Hele akten gentog sig så og det var tydeligt, at hun tilsyneladende også fik ”noget ud af det.” Dette bekræftede hun også mens jeg blev aftørret med køkkenrulle og vådservietter, idet hun  smilende sagde ”I come 2 times today”.

Jeg fik et stort frisk håndklæde og en badekåbe og blev vist ud på badeværelset, der er fint stort og rent i forhold til hvad man ser andre steder. Øv glemte helt at spørge om hun ville med i bad!!

Tilbage til kabinen for påklædning og betaling. Hun forlangte en lang og en grøn og hun fik også lidt tip for sin indleven og engagement.

Stedet: Vestergade 37, Randers, Ikke helt diskret, men med indgang delvis inde i en port (over for slagterens indgangsdør). Pænt og rent med en god ren atmosfære. Det er renoveret for ikke så længe siden med to store massagerum med brikse og rigtige døre. Mulighed for bad.

Da: Ung (siger selv 22) men nok + 3--5, slank og sød og smilende ansigt.

Betjeningen: 10/10. Hun skal helt sikkert snart have lov at bestige mig igen.

Inden jeg forlod stedet spurgte jeg mutter, om jeg måtte lave en anmeldelse på EG af mit besøg. Det synes hun ville være en god idè for den måde at få lidt reklame for sin nye forretning. Det er så gjort nu. Forretningen får dog nyt navn i løbet af kort tid. Lige nu står der et skilt uden for forretningen med navn og telefonnummer 9188 5701.

Mine bedste anbefalinger.

Har p.t. ikke nogen hjemmeside.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til @Aalborg Fik også lyst til at prøve og kan tilslutte mig den positive beretning.

Fik ved ankomst aftalt med mutter hvad jeg ønskede og prisen (1K) for en time. Ind på rummet og afklædning. Ind kommer den yndigste lille thai med fletninger. Er man til petit thai guf er hun lige sagen, men desværre er hendes bryster ikke store, så er man babsoman skal man nok ikke vælge hende. Hun går igang og inden længe starter herlighederne :rolleyes:

Hun elsker at blive slikket og fingerkneppet så det gik der lidt tid med. Hun er meget modtagelig og vrider sig og stønner når man slikker og fingerknepper hende. Det hele endte mod en reverse cowboy, efter lidt skift med forskellige stillinger. Glad og tilfreds fik jeg et bad og en vand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har været forbi.de giver en udmærket massage, da jeg bliver bedt om at vende mig om, overtager Da massagen.  Det er mere en rigtig dejligt pirring. Hold op hvor er hun god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
1master skrev, Lige nu:

Det lyder som om man lige skal et smut forbi, når det nu bliver hverdag igen.

Så bliver vi flere, der skal stå i køen for behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Så bliver vi flere, der skal stå i køen for behandlingen.

Så er det jo heldigt, det er Søndag imorgen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...