Høvdingen 600 Skrevet 6. Februar, 2019 Jeg er nok ikke den eneste, der ikke fatter en lyd af ´det´ du skriver; "Evigglad" ;;;;;; Du er megavelkommen til at uddybe - tak på forhånd ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 6. Februar, 2019 Nysgerrig, da til at forstå! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 0 Skrevet 6. Februar, 2019 Høvdingen skrev, for 1 time siden: Jeg er nok ikke den eneste, der ikke fatter en lyd af ´det´ du skriver; "Evigglad" ;;;;;; Du er megavelkommen til at uddybe - tak på forhånd ….. Syntes miss nord er en lækker sag ville bare høre om hun også levede op til det frække slutty look eller om jeg skulle skrue mine forventninger lidt ned og kunne ikk lave opslag prøvede 10-15 gange og kunne først slå det op da jeg havde skrevet er nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 6. Februar, 2019 Evigglad skrev, for 29 minutter siden: Syntes miss nord er en lækker sag ville bare høre om hun også levede op til det frække slutty look eller om jeg skulle skrue mine forventninger lidt ned og kunne ikk lave opslag prøvede 10-15 gange og kunne først slå det op da jeg havde skrevet er nysgerrig Et link er altid dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. Februar, 2019 Evigglad skrev, for 3 timer siden: Syntes miss nord er en lækker sag ville bare høre om hun også levede op til det frække slutty look eller om jeg skulle skrue mine forventninger lidt ned og kunne ikk lave opslag prøvede 10-15 gange og kunne først slå det op da jeg havde skrevet er nysgerrig Har du links til de 2 babs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 7. Februar, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=MissNord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg