Hop til indhold

Advarsel fiepigen55

Featured Replies

Skrevet

Sugarbaben fiepigen55 eller Xxxx fra Beder er en scammer som lokker penge ud af folk over mobilepay for derefter at afbryde kontakten.

Hendes mobilepay er ******* - I skal ikke overføre til hverken 'brændstof' eller andet.

Redigeret af Stabilizer
Tlf og fulde navn fjernet

Skrevet
BrokenBlomst skrev, for 3 minutter siden:

Du må ikke udstille hende med fuldt navn, det er pisse ulovligt :)

Vel ikke mere ulovliget end, at snyde folk. 

Skrevet
Pite skrev, for 1 minut siden:

Nej nu skriver jeg det også mere så han er opmærksom på det hvis pigen kan snyde ham kan hun vel os anmelde ham for at udstille hende hvis det er hendes morale, just saying der er også andre sb'ere herinde som kan fortrælle hende om opslaget. 

Skrevet
BrokenBlomst skrev, for 3 minutter siden:

Nej nu skriver jeg det også mere så han er opmærksom på det hvis pigen kan snyde ham kan hun vel os anmelde ham for at udstille hende hvis det er hendes morale, just saying der er også andre sb'ere herinde som kan fortrælle hende om opslaget. 

hun skal da bare stoppes....no matter what!

Skrevet

Det er jo også lidt hans egne fejl at betale forud især indefor det her, alle ved jo man ikke skal betale forud på mobilepay ellers så er man sgu lidt halv dum.. 

Skrevet
  • Author
The_Man skrev, for 35 minutter siden:

Det er jo også lidt hans egne fejl at betale forud især indefor det her, alle ved jo man ikke skal betale forud på mobilepay ellers så er man sgu lidt halv dum.. 

Jeg er her heller ikke her for at få medlidenhed - jeg overførte et beløb som jeg ikke kommer til at savne synderlig, og mit indlæg er udelukkende tænkt som en advarsel til andre.

Skrevet
Pite skrev, for 57 minutter siden:

Two wrongs doesn't make a right.

Det er jo en sag for politiet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.