Hop til indhold

Recommended Posts

Sugarbaben fiepigen55 eller Xxxx fra Beder er en scammer som lokker penge ud af folk over mobilepay for derefter at afbryde kontakten.

Hendes mobilepay er ******* - I skal ikke overføre til hverken 'brændstof' eller andet.

Redigeret af Stabilizer
Tlf og fulde navn fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrokenBlomst skrev, for 3 minutter siden:

Du må ikke udstille hende med fuldt navn, det er pisse ulovligt :)

Vel ikke mere ulovliget end, at snyde folk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

Vel ikke mere ulovliget end, at snyde folk. 

 

Nej nu skriver jeg det også mere så han er opmærksom på det hvis pigen kan snyde ham kan hun vel os anmelde ham for at udstille hende hvis det er hendes morale, just saying der er også andre sb'ere herinde som kan fortrælle hende om opslaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrokenBlomst skrev, for 3 minutter siden:

Nej nu skriver jeg det også mere så han er opmærksom på det hvis pigen kan snyde ham kan hun vel os anmelde ham for at udstille hende hvis det er hendes morale, just saying der er også andre sb'ere herinde som kan fortrælle hende om opslaget. 

hun skal da bare stoppes....no matter what!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo også lidt hans egne fejl at betale forud især indefor det her, alle ved jo man ikke skal betale forud på mobilepay ellers så er man sgu lidt halv dum.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 35 minutter siden:

Det er jo også lidt hans egne fejl at betale forud især indefor det her, alle ved jo man ikke skal betale forud på mobilepay ellers så er man sgu lidt halv dum.. 

Jeg er her heller ikke her for at få medlidenhed - jeg overførte et beløb som jeg ikke kommer til at savne synderlig, og mit indlæg er udelukkende tænkt som en advarsel til andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 57 minutter siden:

Vel ikke mere ulovliget end, at snyde folk. 

 

Two wrongs doesn't make a right.

Det er jo en sag for politiet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...