underdog40 6867 Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) Jeg tror det kræver en helt særlig psyke og styrke at være GP eller SB. I hvert fald hvis det er noget man tænker skal vare lidt længere end blot et par ugers tid. Og den psyke er ingenlunde udviklet i en alder af hverken 16 eller 18 år. De aner ikke en kæft om hvem eller hvad de er. De ser en regnbue og en krukke med guld forenden. Thats it. Der er ingen konsekvensberegning i den alder. Man lever for evigt. Og hvis man kaster manglen på en faderfigur eller en mor som opdrager dig fra bunden af en flaske, kan det jo kun gå i én retning. Du har på ingen måde den ballast der skal til for at holde dig mental sund og rask. Der kommer en regning der skal betales. Det står lissom i kortene, gør det ikk`? Hvornår er "man" så klar eller afklaret? Det må guderne vide. Men det er nok også meget forskelligt fra person til person. Jeg tror skam heller ikke at det er givet at der SKAL komme en regning. Ikke når jeg læser mange af pigernes indlæg i spalterne her. Jeg oplever en god blanding af intelligens, fornøden kynisme, professionalisme og glæde, fra de piger som fatter pennen herinde. Jeg ser dem ikke som hverken ofre eller fortabte sjæle. Redigeret 4. Februar, 2019 af underdog40 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Februar, 2019 Tja.... hvad skal man sige til trådoplægget og de detaljer der efterfølgende kommer Først og fremmest synes jeg at oplægget fortæller, at der også findes ulykkelige skæbner i branchen. Dernæst vidner det også om, at det bestemt ikke er alle der kan træde ind i branchen, samt at der kan være risiko for nogle psykiske skader. I en generel sammenhæng er der meget der tyder på, at har man allerede psykiske udfordringer når man træder ind i branchen så har man det også når man forlader branchen, og i de fleste tilfælde er de nok større. Man kan nok ej heller se bort fra, at man kan risikere at få et generelt kedeligt syn på mænd og miste tilliden til mænd generelt. Det er jo logisk nok ens egne moralbegreber kan blive sat på en prøve, når man eksempelvis har haft mange dejlige mænd på besøg, og så opdager at de er deres kæreste, samlever eller kone utro. Livsglæden bliver nok ej heller bedre, hvis man drømmer om at kombinere GP og et familieliv - Det kan hurtigt give en del skuffelser, da lige såvel det kræver en særlig psyke og støbning af være GP, så kræves det samme af en kæreste. Når det så er sagt, så mener jeg ikke at ens liv er ødelagt for livet, hvis man skulle have det som trådopretter. Det er hårdt at sige det, men det handler nok også om, at finde/genfinde glæden ved sig selv, droppe offerfølelsen også sige "Fortid er fortid, nu handler om, at skabe en god fremtid". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 8 timer siden: Det ved jeg af erfaring, hvis du skærer sexen væk er der sgu ikke nogen af de mænd der gir en disse for dig. Det er facts. Det handler om sex. Jeg synes det er et godt og tankevækkende indlæg du har skrevet, og jeg kan sagtens leve mig ind i dine tanker. Men på mange måder forekommer der noget lignende hos mange af de mænd der besøger GPere eller dyrker SD forhold. Tro det eller ej, men du kan faktisk også som mand føle dig ret nedværdiget når du dyrker disse relationer. Hvis man ikke passer på, kan man hurtigt komme til at tænke at kvinder kun vil være sammen med en hvis man betaler dem for det. Så købesex kan faktisk også risikere at ødelægge evt. normale forhold til kvinder. Du er jo blot en kunde i deres øjne, og hvis du skærer pengene væk, så ville kvinderne også næsten med sikkerhed droppe kontakten med dig på stedet. Kvinderne giver kun en disse for dig så længe du betaler dem. Faktum er at det handler om sex OG penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 4. Februar, 2019 Jeg blev faktisk oprigtig ked af det, da jeg læste din historie. Du er ikke bare en "luder" du er et unikt menneske, ligesom os andre, og du er meget mere værd, end hvad du går og tror! Hilsen en tilfældig mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg