BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 En historie først, og så en pointe. Jeg var kun 16 år da jeg sad på mit værelse på mit opholdssted, på ofir chatten Jeg var inviteret til fødselsdag samme aften af en af dem som gik i dagskole, men igen havde jeg ingen penge, De 70 kr jeg fik i lommepenge om ugen var allerede røget på slik som Kimmie og jeg havde spist aftenen før. Kimmie var taget afsted, hendes mor havde overført penge til hende. Hvis min far havde været i live eller min mor ikke drak alle sine penge op og ikke var til at tale med så havde jeg også været med. Men at dukke op uden gave, en enkelt øl eller bare penge til busbiletten hjem, så var det skib sejlet for længst. Jeg husker jeg var vred, men vreden blev langsomt til kedsomhed, og der sad jeg på den chat som Kimmie og jeg havde drillet ældre mænd på længe. Vi synes det var utrolig morsomt de ville vise deres tissemænd, og så tænde for vores webcam og være klædt mærkeligt ud, eller få Morten som også boede på stedet til at sidde der og se mærkelig ud i hovedet. Men idag skete der noget andet, en kort bemærkning om hvad jeg synes om voksne åbnede en samtale imellem mig og en mand på min fars alder. Også fik jeg et tilbud, et tilbud som var svært at afslå. En mand tilbød mig at køre mig til fødselsdagen, og give mig 5000 kr, hvad jeg skulle gøre for dem, tror jeg vi alle kan gætte os til. Jeg gjorde det, jeg var rædselsslagen hele vejen igennem, jeg tror der gik en time før mit hjerte bankede normalt igen efter vi havde sagt farvel. Og der stod jeg, med flere penge imellem hænderne end jeg havde haft før. Jeg følte mig nærmest høj, blev svimmel og utilpas. idag er jeg sikker på det var adrenalinen, til sidst kastede jeg op. Dette blev "Løsningen" på mange af mine problemer, jeg var ikk længere den der altid nassede, eller måtte blive hjemme. Jeg fik endda pænt tøj, og make-up, jeg fik en kæreste, og jeg var sikker på han var min kæreste fordi jeg havde de ting, uden dem følte jeg mig værdiløs. Jeg følte mig på toppen når jeg kunne give mig og alle mine veninders byture, eller låne nogen som stod i nød penge. Bare følelsen af at kunne ha det mad i sit køleskab som man havde lyst til, og den gode shampoo. Det var mange små ting jeg aldrig havde haft, eller havde kunne gøre. Det var en magt som overskyggede næsten alt det ubehagelige ved det hemmelige liv. En dag skete det så, at jeg fik mit første angstanfald, men det var langt fra det sidste. Alt det førte til at jeg til sidst prøvede at tage mit eget liv, og jeg var også begyndt at drikke næsten hver dag, jeg hadede alt ved mig selv. Og kunne ikke engang forstå mænd ville betale for en som mig. Jeg faldt i og begyndte igen, Denne gang i sugardating universet som hurtigt viste sig at være fyldt med mænd af den værste støbning Og først for et halvt år siden blev jeg fri. Hvorfor det er så svært at komme ud af prostitution, det aner jeg ikke, men det er ligesom en afhængelighed, en fælde. Når du først sidder i saksen så sidder du der, jeg håber min historie måske vil få nogen til at genoverveje deres valg, især hvis du er helt ung og overvejer at sugardate. Det er ikke så glamouriøst som det ser ud, tværtimod kommer du til at gøre dig selv fortræd, mændene er ligeglad med dig, Og mange af dem har ingen morale overfor deres familie, eller andre, er det sådan et menneske du vil dele din krop og energi med?? det er prostitution, intet eventyr. Jeg håber mænd vil tænke ekstra over at der kan være såbare piger imellem, jeg håber at i piger vil tænke jer om, for når grænsen først er oversrkedet er der ingen vej tilbage. Ostepops smager bedre end kaviar, hvis din sjæl har det godt 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 @BrokenBlomst jeg vil ikke kommentere på om mænd på sd er af værste skuffe, (er selv på sd)om gp’ernes gæster er af værste skuffe, eller bare mænd generelt. Du skriver at du blev fri for et halvt år siden, alligevel er du oprettet som gp her på siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 4 minutter siden: @BrokenBlomst jeg vil ikke kommentere på om mænd på sd er af værste skuffe, (er selv på sd)om gp’ernes gæster er af værste skuffe, eller bare mænd generelt. Du skriver at du blev fri for et halvt år siden, alligevel er du oprettet som gp her på siden? Det er jo også min holdning, ikke din Og da jeg er tidligere GP valgte jeg at placere den der, kan ikke se hvorfor det er vigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 4. Februar, 2019 Tak for dit ærlige indlæg. Det gælder vel i alle livets forhold at det er vigtigt at overveje konsekvenserne. Som @Jolly Roger skriver ovenfor er der nok begge typer mænd (desværre). SD kender jeg ikke til. Kender lidt til GP verdenen, og har kun mødt piger i en sund og afklaret balance. Jeg gør altid mit bedste for at behandle pigerne med den største respekt, alt andet ville være unaturligt for mig. Har et specielt forhold til en tidl. GP, som ved jeg vil gøre hvad som helst for hende, hvis hun havde brug for det. Håber det bedste for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Ivanhoe skrev, for 1 minut siden: Tak for dit ærlige indlæg. Det gælder vel i alle livets forhold at det er vigtigt at overveje konsekvenserne. Som @Jolly Roger skriver ovenfor er der nok begge typer mænd (desværre). SD kender jeg ikke til. Kender lidt til GP verdenen, og har kun mødt piger i en sund og afklaret balance. Jeg gør altid mit bedste for at behandle pigerne med den største respekt, alt andet ville være unaturligt for mig. Har et specielt forhold til en tidl. GP, som ved jeg vil gøre hvad som helst for hende, hvis hun havde brug for det. Håber det bedste for dig Dejligt for jer, og hende, har selvfølgelig også haft gode oplevelser og relationer, men det opvejer ikke for de psykiske skader jeg skal arbejde med resten af mit liv Det er også kun en opfordring til helt unge piger, da jeg så et indlæg med en som vil starte op pga pengemangel som kun er 18. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 5 minutter siden: Det er jo også min holdning, ikke din Og da jeg er tidligere GP valgte jeg at placere den der, kan ikke se hvorfor det er vigtigt Sorry, jeg blev usikker på om det var sd, eller prostitution som sådan, du udtalte dig om. I øvrigt giver jeg dig ret i stort set alt andet du skriver. Men det glæder mig da at du slap fri selv om du skriver : “ for når grænsen først er overskredet er der ingen vej tilbage”. Det var der jo så alligevel for dig, heldigvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, Lige nu: Sorry, jeg blev usikker på om det var sd, eller prostitution som sådan, du udtalte dig om. I øvrigt giver jeg dig ret i stort set alt andet du skriver. Men det glæder mig da at du slap fri selv om du skriver : “ for når grænsen først er overskredet er der ingen vej tilbage”. Det var der jo så alligevel for dig, heldigvis. Det der menes er at når du har været luder vil du altid være en luder, sådan vil du ihvertfald se på dig selv. Og dit forhold til mænd og kærlighed bliver aldrig det sammen igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 10 minutter siden: Dejligt for jer, og hende, har selvfølgelig også haft gode oplevelser og relationer, men det opvejer ikke for de psykiske skader jeg skal arbejde med resten af mit liv Det er også kun en opfordring til helt unge piger, da jeg så et indlæg med en som vil starte op pga pengemangel som kun er 18. Jeg ser nu også dit indlæg som: “jeg håber at mænd vil tænke ekstra over at der kan være sårbare piger imellem” det gør jeg også hver eneste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 1 minut siden: Jeg ser nu også dit indlæg som: “jeg håber at mænd vil tænke ekstra over at der kan være sårbare piger imellem” det gør jeg også hver eneste gang Okay men igen handler mit indlæg jo ikk om dig, men mine egne holdninger haha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) BrokenBlomst skrev, for 12 minutter siden: Okay men igen handler mit indlæg jo ikk om dig, men mine egne holdninger haha. Absolut, jeg synes det er fint du giver udtryk for dine holdninger, at du så rigtigt advarer om bagsiden af medaljen, om alle de let tjente penge måske ikke er så lette alligevel. Det er mere din bemærkning om at “mænd er ligeglad med dig” jeg anholder. Hvor ved du det fra? Redigeret 4. Februar, 2019 af Jolly Roger Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 1 minut siden: Absolut, jeg synes det er fint du giver udtryk for dine holdninger, at du så rigtigt advarer om bagsiden af medaljen, om alle de let tjente penge måske ikke er så lette alligevel. Det er mere din bemærkning om at “mænd er ligeglad med dig” jeg anholder. Hvor ved du det fra? Det ved jeg af erfaring, hvis du skærer sexen væk er der sgu ikke nogen af de mænd der gir en disse for dig. Det er facts. Det handler om sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 1 minut siden: Det ved jeg af erfaring, hvis du skærer sexen væk er der sgu ikke nogen af de mænd der gir en disse for dig. Det er facts. Det handler om sex. En ting jeg har lært i dette univers er at det er umuligt at generalisere. Du har sikkert mødt flere mænd end mig men du har vel ikke mødt dem alle? “Har selvfølgelig også haft gode oplevelser og relationer” skriver de du selv. Så ikke alle mænd er af værste skuffe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 4. Februar, 2019 Nej det passer faktisk ikke. jeg er sikker på at vi er mange gper der har et venskabelig relation til nogen af vores faste gæster, udover fantastisk godt sex. Jeg var over dobbelt så gammel som dig da jeg startede i denne branche. Og har ingen psykiske kvaler over det jeg jobber med. Dvs at du/og dine kunder faktisk var kriminel. I den alder ved man ikke en dyt om sig selv og sine egen grænser. Da jeg var 16 år og uden en krone på lommen da fandt jeg faktisk et alm job efter skoletid. Den mulighed havde du måske ikke overvejet? 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 26 minutter siden: Absolut, jeg synes det er fint du giver udtryk for dine holdninger, at du så rigtigt advarer om bagsiden af medaljen, om alle de let tjente penge måske ikke er så lette alligevel. Det er mere din bemærkning om at “mænd er ligeglad med dig” jeg anholder. Hvor ved du det fra? Hvis du gerne bare vil diskutere så find en anden sveske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden: Nej det passer faktisk ikke. jeg er sikker på at vi er mange gper der har et venskabelig relation til nogen af vores faste gæster, udover fantastisk godt sex. Jeg var over dobbelt så gammel som dig da jeg startede i denne branche. Og har ingen psykiske kvaler over det jeg jobber med. Dvs at du/og dine kunder faktisk var kriminel. I den alder ved man ikke en dyt om sig selv og sine egen grænser. Da jeg var 16 år og uden en krone på lommen da fandt jeg faktisk et alm job efter skoletid. Den mulighed havde du måske ikke overvejet? Jeg havde et job i en bager, men eftersom jeg cuttede meget i mine arme dengang blev jeg fyret. Jeg var 16 som skrevet. Jeg tog en dårlig beslutning, og mange flere af dem da det ligesom først var sket. Det er jeg ikk bleg for at indrømme. Og jeg har også haft gode oplevelser, men de opvejer som skrevet bare ikke de dårlige. men dejligt for dig det har kunne fungere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 Nu er @BrokenBlomst ikke den første, og næppe den sidste tidligere gp/sb, der advarer udi prostitutionens faldgruber. Og det har hun ganske ret i og ret til. Men hun slår alle mænd over en kam, det kan hun gøre som hun vil, men ikke uimodsagt. Der er sikkert mænd af værste skuffe i dette univers, ligesom der sikkert er piger af værste skuffe. Deri afskiller dette univers sig ikke fra resten af verdenen. Det er blot min pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 21 minutter siden: hvis du skærer sexen væk er der sgu ikke nogen af de mænd der gir en disse for dig. Det er facts. Det kan godt være det er det din egen erfaring har lært dig, hvilket jeg egentlig er ked af at høre. Men du kan altså ikke skære alle os mænd over en kam, det er ikke fair. Har da personligt GP, jeg ligesom venner og familie, vil strække mig langt for at sikre har det godt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 4 minutter siden: Hvis du gerne bare vil diskutere så find en anden sveske Næ, jeg vil gerne diskutere det med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 I bider mærke i EN sætning som måske er formuleret en smule for meget, hvad med at forholde sig til det der står istedet for i ved jo godt hvad der menes hvis i bruger jeres hjerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Opslaget handler jo ikke om jer mænd men om PIGERNE Om at jeg vil ha de skal tænke sig om inden de kaster sig ud i noget, men typisk i vender den til jer og tager offer rollen på jer. Smukt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 4. Februar, 2019 Helt enig med dig i, at de unge piger bør tænke sig om. Den tråd du refererer til hvor en ung 18 årig ville igang, fik hvis jeg husker korrekt, også mange råd om at vente. For mig var det lidt generaliseringen om at “allle mænd” var lig med dårlige oplevelser. Men dit råd om at tænke sig om, synes jeg naturligvis er helt på sin plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 7 minutter siden: Opslaget handler jo ikke om jer mænd men om PIGERNE Om at jeg vil ha de skal tænke sig om inden de kaster sig ud i noget, men typisk i vender den til jer og tager offer rollen på jer. Smukt. Så bør du nok læse dit indlæg en gang til. Jeg har skrevet at jeg er enig i dit indlæg omkring pigerne. men citaterne omkring mændene er dine egne ord og har ikke noget med offerrolle at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Jeg synes opslaget har et rigtig fint budskab, men i drukner budskabet pga nogen ord vendinger som åbenbart træder jer over tæerne hvilket jeg ikke forstår hvis i har jeres på det rene. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 1 time siden: eftersom jeg cuttede meget i mine arme dengang Dvs, at du i forvejen havde psykiske problemer? - og siden du boede på et opholdsted, måske heller ikke haft den mest stabile opvækst + du er startet meget tidligt med prostitution pga. pengenød, så du ikke altid har forstået at sætte grænser og vælge de værste typer fra - nok ikke den bedste baggrund at starte på - og senere at advare andre om at gå ind i erhvervet som glædespige 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) BrokenBlomst skrev, for 3 timer siden: Det der menes er at når du har været luder vil du altid være en luder, sådan vil du ihvertfald se på dig selv. Og dit forhold til mænd og kærlighed bliver aldrig det sammen igen. Kære BrokenBlomst @BrokenBlomst Med det jeg har læst om din familie (far og mor), boet uden for dit hjem og det med at skære i dig selv, ja så har din opvækst næppe været en drøm på roser. På et tidspunkt hvor pengenøden var størst var der en nærliggende nødløsning for dig - de 5000kr. og hvad der efterfølgende fulgte for dig således at du idag skriver dig som "Broken blomst" - jeg føler med dig - tro mig - det er barske vilkår for dig som 16 årig. Til det positive hører at du er kommet ud af det; men desværre med alvorlige ar på sjælen. Husk også, at vi kan vælge vores forældre, - vi må tage dem som de er; men vi kan vælge dem fra, og SELV vælge vores eget liv og fremtid og "redskaberne" for at nå dertil Og dit forhold til mænd og kærlighed bliver aldrig det sammen igen. - - neeeej nok ikke lige med det samme; men du kan selv gøre noget for det. Hold dig fra mænd i meget laaaang tid, og find dig selv igen. Vær også meget kritisk overfor hvem du i fremtiden laver kæresteri med. Har du overvejet professionel hjælp?? - du må ikke tøve med at bede om hjælp. - - Og du kan være så evigt forvisset om, at der ude IRL blandt den helt almindelige befolkning og blandt de 85% af mændende der ikke køber sex, er mænd der er så rumlige og med så store hjerter, at de vil alt det bedste for dig og give dig den tryghed du vist næppe nogensinde har haft, og de ser dig ved gud ikke som en luder - men som et menneske de godt kan lide. Så tror jeg også dit selvsyn som en gang luder - altid luder, det ganske enkelt forsvinder helt af sig selv. -- - - - hvorfor skriver jeg nu dette indlæg (bla. min bemærkning om de 85%) ??? - det er fordi jeg kan tillade mig det !!! - - jeg er nemlig blandt de 85% der IKKE køber sex, det ligger ikke til mig - hvis jeg gjorde det ville jeg føle jeg nedgør en kvinde på det groveste - det kan jeg ikke - dertil holder jeg for meget af kvinder. Mange hilsner Nye tider Redigeret 4. Februar, 2019 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg