Hop til indhold
Hunting for beaver

Efter 1 år,,,,,,

Recommended Posts

En god ven fortalte mig engang ,,,

Hvis du møder kvinden i dit liv,,og i vælger at gifte jer 

For hver gang i har sex så ligger du en 1 krone i en stor krukke,,det gør du hver gang i har sex,,

Efter præcis 1 år så gør du modsat ,hver gang i har sex så tager du nu en 1 krone op af krukken igen ,,,hvad sker der mon ,,,

Ja jeg var gift i godt 20 år ,,og fik ALDRIG tømt krukken igen ,,,tanke vækkende ja det synes jeg faktisk,,,:)

Er der nogle af jer andre herinde som evt er lykkedes med at få tømt krukken så at sige ,,

kom frisk ,,,også gerne nogle kvindelige inputs 

pft ,,, Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Min Far sagde at “For hver smuk kvinde, findes der en mand der er træt af at kneppe hende” sikkert et lånt citat... dem havde han en del af, men for mig har det ind til videre været sandt, efter et par år falder min lyst væsenligt :/ 

Tænker det er normalen, og så er der nogle der er heldige :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 9 minutter siden:

Min Far sagde at “For hver smuk kvinde, findes der en mand der er træt af at kneppe hende” 

Klassecitat! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man betaler for alt det F.... Man får, der er bare forskel i prisen. 

Jeg var engang kæreste med en der aldrig blev kedelig, det sluttede af andre årsager, og jeg begræder det stadig. Jeg er dog overbevist om at det i de fleste tilfælde bliver kedeligt efter nogle år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 20 timer siden:

Min Far sagde at “For hver smuk kvinde, findes der en mand der er træt af at kneppe hende” sikkert et lånt citat... dem havde han en del af, men for mig har det ind til videre været sandt, efter et par år falder min lyst væsenligt :/ 

Tænker det er normalen, og så er der nogle der er heldige :) 

Mon ikke at din mor, har haft samme citat ? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 2/2/2019 at 19:58:

For hver gang i har sex så ligger du en 1 krone i en stor krukke,,det gør du hver gang i har sex,,

Efter præcis 1 år så gør du modsat ,hver gang i har sex så tager du nu en 1 krone op af krukken igen ,,,hvad sker der mon ,,,

Ja jeg var gift i godt 20 år ,,og fik ALDRIG tømt krukken igen ,,,tanke vækkende ja det synes jeg faktisk,,,:)

Er der nogle af jer andre herinde som evt er lykkedes med at få tømt krukken så at sige ,,

pft ,,, Hunter

Jeg er ret sikker på at vores krukke ville være blevet tømt for mange år siden. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 45 minutter siden:

Er du da skilt eller stadigvæk gift,,, 

Du skriver lidt tricky " ville.",,, ;)

Jeg hæftede mig nu mere ved at skrev "vores". Altså forstået på den måde at hvis du og Bear var blevet gift......  :rolleyes: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Er du da skilt eller stadigvæk gift,,, 

Du skriver lidt tricky " ville.",,, ;)

Jeg er stadig gift, vi har været sammen i 30 år. 

"ville" er ud fra betragtningen om at vi ikke lavede en sådan krukke da vi mødtes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 44 minutter siden:

Jeg hæftede mig nu mere ved at skrev "vores". Altså forstået på den måde at hvis du og Bear var blevet gift......  :rolleyes: :P

Ja det var faktisk også en af mine tanker,, blandt flere  andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 47 minutter siden:

"vores" imaginære krukke (som i min og min kones imaginære krukke) Man skal da godt nok passe på formuleringerne herinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er stadig gift, vi har været sammen i 30 år. 

"ville" er ud fra betragtningen om at vi ikke lavede en sådan krukke da vi mødtes. 

Cool at være gift så længe., ja så er der da en god chance for at krukken blir tømt,, 

Men igen kan det være at man gir den gas de første fx 10 år, og så flader det lidt ud så at sige,, hi hi 

I starten havde vi Sex 3-5 gange dagligt,, så derfor rigtige mane 1 kroner i krukken og nok også derfor at vi aldrig fik den helt tømt,,, ligesom mine boller ligenu,, ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Cool at være gift så længe., ja så er der da en god chance for at krukken blir tømt,, 

Men igen kan det være at man gir den gas de første fx 10 år, og så flader det lidt ud så at sige,, hi hi .....

.... flader ud? Eller 60 kilo tungere ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Har du så overvejet at gå på slankekur ? ? ;);) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 43 minutter siden:

nu tror jeg rent faktisk at Borende X mener kvinden ,,,men er ikke sikker,,der er jo sådan ca. 50 % chance

men er det ikke meget normalt at man tager et par kilo(ca.20-60) på i et godt langt ægteskab,,,,selv mener jeg ikke at min vægt var forkert da jeg var gift,,, manglede bare 30 cm. i højden sådan ca.,,,ha ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den ‎02‎-‎02‎-‎2019 at 19:58:

pft ,,, Hunter

Ha ha....den er nu meget sjov :D  Skal vi være lidt serøse, så må pointen vil være, at den seksuelle aktivitet i længere varende forhold har en tilbøjelighed til at falde.  Er det skidt ?  Ikke nødvendigvis hvis begge parter ellers er tilfredse og nyder forholdet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Ha ha....den er nu meget sjov :D  Skal vi være lidt serøse, så må pointen vil være, at den seksuelle aktivitet i længere varende forhold har en tilbøjelighed til at falde.  Er det skidt ?  Ikke nødvendigvis hvis begge parter ellers er tilfredse og nyder forholdet.  

Ja det er en af mange gode konklusioner  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Ja det er en af mange gode konklusioner  :)

Du skriver at du var gift i 20 år.  Mon ikke krukken alligevel blev tømt, hvis vi skal være faktuelle ?  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Du skriver at du var gift i 20 år.  Mon ikke krukken alligevel blev tømt, hvis vi skal være faktuelle ?  :) 

Jov hvis vi rent hypotetisk tager oral sex med ( begge veje forstås :))så burde den krukke nok være blevet tømt ,,men som sagt vi kneppede virkelig 3-5 gange dagligt ca det 1. år ,,,og så gik det stille og rolig ned af bakke derfra,,,langsomt men sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

Jov hvis vi rent hypotetisk tager oral sex med ( begge veje forstås :))så burde den krukke nok være blevet tømt ,,men som sagt vi kneppede virkelig 3-5 gange dagligt ca det 1. år ,,,og så gik det stille og rolig ned af bakke derfra,,,langsomt men sikkert

Det at det stille og roligt gik ned af bakke er vist mere reglen end undtagelsen.  For mit vedkommende startede faldet egentligt først da der kom børn til.  Når jeg ser tilbage på min oplevelse, synes jeg egentligt ikke at det lavere seksuelle aktivitetsniveau spillede den store rolle i selve bruddet.  Vi var såmænd bare vokset fra hinanden, ville noget forskelligt og den slags.

Det er selvfølgelig klart at hvis partnernes seksuelle behov og lyst ikke følger hinanden indenfor "rimelighedens" grænser, så bliver det jo et problem for begge parter.  Det er selvfølgelig nærliggende at forslå kommunikation.  Spørgsmålet er så blot, om man kan tale lysten op, f.eks efter f.eks 15 års ægteskab.  .  ? Hvis begge parter ser det som et vigtig problem for deres forhold, så tror godt man kan.  Problemet for mange par, der oplever det beskrevne, er jo nok, at de ret hurtigt får ødeligt en god og konstruktiv dialog, fordi de hurtigt for blandet skyld og bebrejdelser ind i samtalen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Det at det stille og roligt gik ned af bakke er vist mere reglen end undtagelsen.  For mit vedkommende startede faldet egentligt først da der kom børn til.  Når jeg ser tilbage på min oplevelse, synes jeg egentligt ikke at det lavere seksuelle aktivitetsniveau spillede den store rolle i selve bruddet.  Vi var såmænd bare vokset fra hinanden, ville noget forskelligt og den slags.

Det er selvfølgelig klart at hvis partnernes seksuelle behov og lyst ikke følger hinanden indenfor "rimelighedens" grænser, så bliver det jo et problem for begge parter.  Det er selvfølgelig nærliggende at forslå kommunikation.  Spørgsmålet er så blot, om man kan tale lysten op, f.eks efter f.eks 15 års ægteskab.  .  ? Hvis begge parter ser det som et vigtig problem for deres forhold, så tror godt man kan.  Problemet for mange par, der oplever det beskrevne, er jo nok, at de ret hurtigt får ødeligt en god og konstruktiv dialog, fordi de hurtigt for blandet skyld og bebrejdelser ind i samtalen.   

Vores seksuelle aktivitet fladt afgjort også da vi havde små børn, men tog kraftigt til igen da ungerne blev større. Iøvrigt har der altid været ret stor aktivitet på ferier, hvilket jeg altid har tolket som at det ikkevar lysten og viljen der manglede i dagligdagen, men mest energien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sq godt li´ frikadeller. Det vedkender jeg. Men når du får frikadeller hver dag i 10-15 år, bliver det da lidt kedeligt. Så får man måske lyst til lidt lasagne eller medisterpølse. Måske endda fisk hvis man kan mønstre det mentale overskud.

Så møder du ham den kloge der siger at man jo bare skal prøve og ændre på sin frikadelle i stedet for. Måske tage flere på tallerkenen. Måske den skal spises med koriander og sukat til. Blablabla. Vi kender ham allesammen. Til ham siger jeg, næppe. Den frikadelle jeg kender ønsker bestemt ikke at der ændres på hverken indholdet eller måden den skal serveres på. Og det lever vi fint med. Vi har skåret lidt ned på frikadellerne, men det betyder ikke at de ikke stadig smager godt. Der er fundet god balance i farsen, som man siger.

Og skulle appetitten så dreje mine smagsløg over på noget andet end lige en frikadelle, ja så er det jo godt der er steder hvor man kan få en god hakkebøf, gullash eller paella. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg kan sq godt li´ frikadeller. Det vedkender jeg. Men når du får frikadeller hver dag i 10-15 år, bliver det da lidt kedeligt. Så får man måske lyst til lidt lasagne eller medisterpølse. Måske endda fisk hvis man kan mønstre det mentale overskud.

Så møder du ham den kloge der siger at man jo bare skal prøve og ændre på sin frikadelle i stedet for. Måske tage flere på tallerkenen. Måske den skal spises med koriander og sukat til. Blablabla. Vi kender ham allesammen. Til ham siger jeg, næppe. Den frikadelle jeg kender ønsker bestemt ikke at der ændres på hverken indholdet eller måden den skal serveres på. Og det lever vi fint med. Vi har skåret lidt ned på frikadellerne, men det betyder ikke at de ikke stadig smager godt. Der er fundet god balance i farsen, som man siger.

Og skulle appetitten så dreje mine smagsløg over på noget andet end lige en frikadelle, ja så er det jo godt der er steder hvor man kan få en god hakkebøf, gullash eller paella. 

Nu hvor snakken falder på mad,så har jeg heller ikke noget problem med at spise godt og varieret ,men kan også sagtens spise spaghetti 3 dage i træk,,

og det gamle ordsprog passer ikke specialt godt til mig ,,den med ude godt hjemme bedst ,,jeg spiser gerne ude 2-3 gange i ugen ,,,og når jeg siger spiser er det ikke altid mad jeg hentyder til ,,

Jeg skal på jagt imorgen kan jeg mærke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...