Hop til indhold
Guest ViborgMand

Smukkesas

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://sugardaters.dk/show?alias=Smukkesas

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde, måske er det bare en del af den her krænkelsekultur der er så fremherskende i øjeblikket. 

 

Jeg skrev til hende at jeg gerne ville filme en sort pige give et blow og fik dette svar

 

"Gå filme din mor imens hun sutter din lille pik ellers din fars pik. Du er en racist!!!!!"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 11 minutter siden:

"Gå filme din mor imens hun sutter din lille pik ellers din fars pik. Du er en racist!!!!!"

Racist. (Buddha allows him self to laugh out loud a.k.a lol)

Moving on to analyse her answer:

1. Entrapment. She want’s your mom to suck your dick. Encouragement of pedophilia.

(That must be a law against that in Denmark)

2. Discrimination of inferiority complexes. She refers to your small genital. 

(That must also be a law against that in Denmark)

3. Filming while your mom blows your dad. Totally acceptable.... if that turns her on... go for it.

Love

Buddha

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Måske fordi du skrev "sort" pige... Bare en tanke.. :) 

Yeah... as a black/cacausian/native american/irish/scottish/scandinavian/asian creature I would be offended too if I was reduced to just one colour:D:D

Come on people..... sort hvid rød gul.....for f*** sake we can’t pull the racist card everytime we get offended.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 3 minutter siden:

Yeah... as a black/cacausian/native american/irish/scottish/scandinavian/asian creature I would be offended too if I was reduced to just one colour:D:D

Come on people..... sort hvid rød gul.....for f*** sake we can’t pull the racist card everytime we get offended.... 

Nej men nogen kan ikke li det... Og andre er ligeglade... Men hvem ved hvordan hun tar det... Måske har hun bare en dårlig dag... Hvem ved.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Nej men nogen kan ikke li det... Og andre er ligeglade... Men hvem ved hvordan hun tar det... Måske har hun bare en dårlig dag... Hvem ved.. :) 

Of course.... my sarcasm and irony gene just exploaded. But you’re probably right.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Synes hun er en sur mokke og i hvert fald ikke en jeg skal bruge min helt vidunderlige sorte humor på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
kvinde 1966 skrev, for 27 minutter siden:

Måske fordi du skrev "sort" pige... Bare en tanke.. :) 

Ja og det er hun :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Det er muligt at hun er det... Men vil ikke kaldes sort... Det er der mange idag der ikk ka li... 

Er Chokoladepige OK??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Ved ikke hva det rette ord er.... Men jeg kender i alt fald en som ser det som negativt at blive kaldt sort

Pia Kjærsgaard???

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 55 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Smukkesas

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde, måske er det bare en del af den her krænkelsekultur der er så fremherskende i øjeblikket. 

 

Jeg skrev til hende at jeg gerne ville filme en sort pige give et blow og fik dette svar 

 

"Gå filme din mor imens hun sutter din lille pik ellers din fars pik. Du er en racist!!!!!"

 

 

Jeg kender en del mørke piger/Kvinder.  Det er ikke mit indtryk at ordet sort har været årsag til hendes, rimelige voldsomme reaktion.  De fleste piger vil vælges ud fra  kriterier, hvor de føler at, at den potentielle gæst udover at det seksuelle også kontakter kvinden fordi man også har en særlig interesse i personen. 

Det med at se sin blege pik suse ud og ind i en mørk fisse eller dennes mund, er en meget udbredt lyst/fantasi. Det er der sådant set intet galt i, men omvendt kan mørke piger godt blive rimelige trætte af, at høre det i overflod, og typisk som det eneste i mænds henvendelser.   I det konkrete tilfælde (Sugar) kunne jeg godt forestille mig, at hun tænker "ok, så reelt er det jo lige meget hvem pigen er, bare hun er mørk, og der er næppe basis for flere besøg".

Dernæst handler det nok også om, at man bestemt ikke lader alle og enhver filme eller tage billeder, det fordre for de fleste en meget stor grad at tillid. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

"ok, så reelt er det jo lige meget hvem pigen er, bare hun er mørk, og der er næppe basis for flere besøg".

Dernæst handler det nok også om, at man bestemt ikke lader alle og enhver filme eller tage billeder, det fordre for de fleste en meget stor grad at tillid.

Du har nok fat i noget rigtigt der... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg kender en del mørke piger/Kvinder.  Det er ikke mit indtryk at ordet sort har været årsag til hendes, rimelige voldsomme reaktion.  De fleste piger vil vælges ud fra  kriterier, hvor de føler at, at den potentielle gæst udover at det seksuelle også kontakter kvinden fordi man også har en særlig interesse i personen. 

Det med at se sin blege pik suse ud og ind i en mørk fisse eller dennes mund, er en meget udbredt lyst/fantasi. Det er der sådant set intet galt i, men omvendt kan mørke piger godt blive rimelige trætte af, at høre det i overflod, og typisk som det eneste i mænds henvendelser.   I det konkrete tilfælde (Sugar) kunne jeg godt forestille mig, at hun tænker "ok, så reelt er det jo lige meget hvem pigen er, bare hun er mørk, og der er næppe basis for flere besøg".

Dernæst handler det nok også om, at man bestemt ikke lader alle og enhver filme eller tage billeder, det fordre for de fleste en meget stor grad at tillid. 

Lige netop pigen her har jeg set flere gange søge på Annoncelight og derfor er det måske ikke lige en sugarbabe. Derudover skriver hun jo netop selv at hun er en chokoladepige.

Kan altså ikke se hvordan man bliver rascist af at filme eller fotografere........

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 2 timer siden:

Jeg skrev til hende at jeg gerne ville filme en sort pige give et blow og fik dette svar

 

"Gå filme din mor imens hun sutter din lille pik ellers din fars pik. Du er en racist!!!!!"

Om du er racist, ved jeg ikke. Men at du udtrykker dig som en respektløs klaphat, kan jeg godt være enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Casten skrev, for 8 minutter siden:

Om du er racist, ved jeg ikke. Men at du udtrykker dig som en respektløs klaphat, kan jeg godt være enig i.

Ha en fortsat god aften :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært spørgsmål, har været sammen med hende, en del gange.....

Vældig sød pige, men har været så dum at give forskud, så vi ses ikke mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 3 timer siden:

Lige netop pigen her har jeg set flere gange søge på Annoncelight og derfor er det måske ikke lige en sugarbabe. Derudover skriver hun jo netop selv at hun er en chokoladepige.

Kan altså ikke se hvordan man bliver rascist af at filme eller fotografere........

Jeg prøvede såmænd blot at give udtryk for, hvad der måske havde tricked hendes voldsomme reaktion.  Jeg har ikke forsøgt at forklare hvorfor hun bruger ordet racist, som jeg selv synes er rimelig malplaceret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Det er da også en rimelig lam første besked, mon ikke hun bare er træt af de mange primitive beskeder der kommer hver dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 timer siden:

Lige netop pigen her har jeg set flere gange søge på Annoncelight og derfor er det måske ikke lige en sugarbabe. Derudover skriver hun jo netop selv at hun er en chokoladepige.

Kan altså ikke se hvordan man bliver rascist af at filme eller fotografere........

Om hun er på AL eller SD, gør vel ingen forskel. Alle har vel samme krav på at blive mødt med respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
MissMe skrev, for 1 time siden:

Det er da også en rimelig lam første besked, mon ikke hun bare er træt af de mange primitive beskeder der kommer hver dag :)

Første besked?? Hun spurgte mig om hvad jeg gerne ville........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt forstå hun ikke vil filmes imens du har gåe tover hendes grænser hvem gider have film liggende på allemulige telefoner , din mor måske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...