Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Brysthår

Fik massage hos hende for et par uger siden. Jeg havde i måneder døjet med myoser og nærmest kronisk øm nakke, men jeg skal love for at musklerne blev løsnet op, og det føles stadig godt her 14 dage efter. Jeg tror dog jeg snart vil have opfølgende behandling. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøg denne dame.

Nok den bedste massage jeg har fået i lang tid, husker ikke noget bedre i år.

Behagelige lokaler og alt omkring massagen, sådan klart anbefale et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, den 25.9.2019 at 22:59:

Så fik jeg også besøg denne dame.

Nok den bedste massage jeg har fået i lang tid, husker ikke noget bedre i år.

Behagelige lokaler og alt omkring massagen, sådan klart anbefale et besøg hos hende.

Lander snart igen i Danmark tilbage  fra New Zealand Down Under , og takker ,  det bliver mit næste stop for Thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 14 timer siden:

Når hun massere går hun så på ryggen af en. Det kan jeg nemlig godt lide 

Nej det tror jeg ikke , har fået god massage en del gange . Og har aldrig oplevet det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna giver den bedste ryg massage jeg har oplevet nogle steder og stort plus er at hun også masserer forsiden når man skal vende sig om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efter noget tid været forbi Ann, da døren blev åbnet var det en ny pige der åbnede som skulle give mig massage, hun sagde at hun var startet i denne måned og hed Kat. 
Jeg var spændt på om det var samme høje kvalitet som Ann leverer, og jeg må sige at hun var virkelig dygtig og kunne finde de ømme steder på min krop hvor der var spændinger, og så gav hun mig et dejligt håndjob til sidst hvor hun smed overdelen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, den 12.8.2019 at 17:43:

Hvor gammel er Ann?

49. Alder er dog totalt irrelevant her for mig, for Ann giver suverænt den bedste massage, jeg nogensinde har fået - og jeg har såmænd prøvet en del ;-) - og jeg bor rigtig langt væk tilmed, men prioriterer gerne at lægge vejen omkring Viborg, hvis det er til at få tid hos Ann. Der er i øvrigt et mindre, men helt ok badeværelse i hendes snart ikke længere helt nye klinik på Skottenborg. Varm anbefaling fra mig!

Redigeret af lovingthaimassage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Er der nogen der har besøgt Ann, efter hun er åbent igen. Er massagen ligeså god som før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...