Poul-Peter 79 Skrevet 1. Februar, 2019 Jeg har nu i mere end et år haft fornøjelsen at have min profil på de nævnte datingsider. Det, som jeg har bemærket, er, at der forekommer efterhånden et meget stort antal fake profiler på disse datingsider. Har andre i dette forum bemærket det samme??? Desuden oplever jeg, at tilgangen af nye kvinde-profiler på Dating.dk nu så lille, at hovedparten af kvinde-profilerne må betragtes som værende ikke aktive. Tiden er åbenbart løbet fra Dating.dk Tinder derimod fungerer OK, men der er langt mellem "snapsne", hvis I forstår. Jeg oplevede dog i efteråret at få kontakt med en ung studine på 25 år fra Vietnam. Hun var 3 måneder i København - Det var fantastisk!!! Og ellers må jeg indrømme, at jeg har haft en sublim succésrate på Sugardaters - det har været godt, ja endda super lækkert og meget frækt!!! Kun 2 svipser ud af mere end 20 forskellige kvinder mellem 20 og 50 år. Man skal lære at gennemskue, hvem der er professionelle prostituerede fra bl.a. Østeuropa. De forsøger at sælge sig til overpris på Sugardaters, og deres service er elendig!!! \ Poul-Peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Februar, 2019 Der findes så megen svindel og fup på nettet. Hvorfor skulle de anførte steder være undtaget? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 1. Februar, 2019 Hvad får man ud af en falsk profil på dating dk? Hvordan fusker man? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 1. Februar, 2019 (edited) tiger skrev, for 11 minutter siden: Hvad får man ud af en falsk profil på dating dk? Hvordan fusker man? Mange af de fake profiler, jeg har set, forsøger at lokke os mænd over på andre datingsider. Flere af disse profiler ser i første omgang almindelige ud, men efter at have skrevet på normal vis frem og tilbage flere gange, så opfordrer vedkommende til, at man skal oprette sig på en helt anden datingside. Også efter man har skrevet sammen på mail. Jeg kan se, at administrator på Dating.dk har travlt med at slette den type profiler. For pludselig er profilerne slettet!!! Andre profiler er unge piger, som vil sælge fotos - hahahaha, hvor naiv kan man være!!! Redigeret 1. Februar, 2019 af Poul-Peter rettet stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 1. Februar, 2019 Poul-Peter skrev, for 2 timer siden: Har andre i dette forum bemærket det samme??? Jeg anmelder dem på Tinder og de bliver slettet Når jeg får de der valg mellem fire profiler og jeg gratis kan Superlike en, plejede alle fire at være med stjålne billeder - det er de ikke længere. Men blandt 18-25-årige er der mange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 2. Februar, 2019 Hvorfor så bruge tid på siden hvis det er for alt krat og kravl Det forstår jeg ikke 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 4. Februar, 2019 Madame Illona skrev, den 2/2/2019 at 03:05: Hvorfor så bruge tid på siden hvis det er for alt krat og kravl Det forstår jeg ikke Tjaaaa - af samme grund som de fleste brugere af fx Eroguide og Facebook mv. - TIDSFORDRIV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg