Guest Nemtøs Skrevet 1. Februar, 2019 Ja tak - giv mig noget at sutte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 1. Februar, 2019 Skal ske! Må det også være noget, der kan sprøjte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 177 Skrevet 1. Februar, 2019 (edited) Baren hos mig er åben - du er velkommen Så...Du sutter bar(e) @Nemtøs Redigeret 1. Februar, 2019 af Molle37 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Februar, 2019 Hos mig kan du få tre i en. Mine kugler, der kan slikkes helt væk. En masse guf du kan slikke. Det er lyserød i dagens anledning Og ikke mindst. vaflen er ikke blød. Den er stiv og står rank. Værsgo @Nemtøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Februar, 2019 kanonkongen skrev, for 14 minutter siden: Hos mig kan du få tre i en. Mine kugler, der kan slikkes helt væk. En masse guf du kan slikke. Det er lyserød i dagens anledning Og ikke mindst. vaflen er ikke blød. Den er stiv og står rank. Værsgo @Nemtøs Ser meget imponerende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Februar, 2019 kanonkongen skrev, 1 time siden: Hos mig kan du få tre i en. Mine kugler, der kan slikkes helt væk. En masse guf du kan slikke. Det er lyserød i dagens anledning Og ikke mindst. vaflen er ikke blød. Den er stiv og står rank. Værsgo @Nemtøs Det er faktisk 4 i en, for der er også en lille vaffel. Er det dig og så er den store din ven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Februar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Det er faktisk 4 i en, for der er også en lille vaffel. Er det dig og så er den store din ven? Du skulle lige minde mig om @Lange igen. Ja @Nemtøs Ville hellere have den store. Jeg blev fravalgt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 1. Februar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Det er faktisk 4 i en, for der er også en lille vaffel. Er det dig og så er den store din ven? NEJ @Christina ssbbw det er da omvendt . . . Den lille vaffel er @kanonkongen 's bedste ven . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Februar, 2019 an2n skrev, for 3 timer siden: NEJ @Christina ssbbw det er da omvendt . . . Den lille vaffel er @kanonkongen 's bedste ven . . . Men en med mønster/riller på er også svært populær hos pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2019 P_Nord skrev, for 18 timer siden: Skal ske! Må det også være noget, der kan sprøjte? Jeg bliver ekstra glad når der sprøjtes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 2. Februar, 2019 Her er der lidt at vælge mellem. Hvilken farve kan du bedst lide @Nemtøs ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2019 Midtvestagurken skrev, 1 time siden: Her er der lidt at vælge mellem. Hvilken farve kan du bedst lide @Nemtøs ? Mit simple svar er; "Se min kjole, den har alle farver, alt hvad jeg ejer det er li' som den, det er fordi jeg elsker alle farver, og fordi alle pikke er min ven." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg