Hop til indhold

Cassandra Romantica-kold, arrogant, "bryder mig ikke om 69"!

Featured Replies

Skrevet

Ja netop "bryder mig ikke om 69 " sagde hun, selv om der blev betalt for denne tjeneste. En arrogant kold prostitueret med giv-mig-dine -penge-og-skrid attitude. Zero charme , sødme og feminitet, ikke imødekommende, ikke berøringsvenlige snarere berøringsUvenlige. En kæmpe skuffelse. Aldrig igen.

Skrevet

Hej Kim

Kort anmeldelse af en trist oplevelse, hvor ordene du har sat på virker til at være kommet lige fra hjertet, da du skrev dem.

Op på hesten igen, bedre held med den næste oplevelse i branchen. Studer gerne andres erfaringer herinde, søg inspiration her til egne fremtidige valg - spørg dig selv for i forum, og du er godt på vej :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

"bryder mig ikke om 69 " sagde hun, selv om der blev betalt for denne tjeneste.

Hvad gav du for den "69"'er, som du ikke fik?

• 4 years later...
Skrevet
KimChenUn skrev, den 29/10/2012 at 23:00:

Ja netop "bryder mig ikke om 69 " sagde hun, selv om der blev betalt for denne tjeneste. En arrogant kold prostitueret med giv-mig-dine -penge-og-skrid attitude. Zero charme , sødme og feminitet, ikke imødekommende, ikke berøringsvenlige snarere berøringsUvenlige. En kæmpe skuffelse. Aldrig igen.

Jeg havde nøjagtig samme oplevelse for et par år tilbage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.