Hop til indhold

Monica back 15min all without 500kr in rodovre

Featured Replies

Skrevet

Monica havde ansigtsbilleder - det har Melissa ikke..

Hun er flyttet til Valby hvilket passer mig fint. 500kr for fuld pakke er sgu for fristende

Skrevet

Hmm, jeg synes nu ikke Melissa ligner Monica så meget. Monica var jo et lille nips. Og havde hun ikke tatoveringer? Sådan husker jeg det. Men hun måtte nu godt komme tilbage!

Skrevet
ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Hmm, jeg synes nu ikke Melissa ligner Monica så meget. Monica var jo et lille nips. Og havde hun ikke tatoveringer? Sådan husker jeg det. Men hun måtte nu godt komme tilbage!

Din observation er korrekt.

Melissa er ikke den "gamle" Monica, der ganske rigtigt var et lille nips med tatoveringer.

Men Melissa kaldte sig en overgang for Monica, hvilket førte til lidt forvirring for somme, ikke mindst nu hvor der ikke er ansigtsbilleder...

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogle der ved om hun kommer tilbage igen? Havde skrevet med hende i forrige uge, men blev forhindret og nu er annoncen taget ned.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.