Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden prøvet samtlige steder i Århus og med tiden er jeg begyndt at hænde mere og mere til trans, da det bare er mere spændende og frækt. 

Jeg kender et par flotte trans der snart kommer til byen og nu ville jeg altså prøve og være flere. 2 mænd og 2 trans kunne være en fræk opstilling. Jeg plejer at få ret gode priser, så alle kan være med også selvom legen forhåbentlig vare i mange timer. Er du ung, flot og klar på at udforske en ny verden, så tag med mig og jeg garanter en saftig oplevelse. 

Det eneste krav jeg har er du skal være åben med en kampklar pik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke ung, og om jeg er flot må komme an på øjnene der ser :huh:

Så jeg er ikke den du søger, men der har før været lagt op til et trans gangbang.

Whynot skrev, for 29 minutter siden:

Jeg plejer at få ret gode priser, så alle kan være med også selvom legen forhåbentlig vare i mange timer.

Det kunne jo være såre interessant, hvis du kunne være interesseret i at forhandle et tilbud, som kan komme alle til gode.

Kunne være værd at rejse til Århus for, hvis jeg har fri på dagen, kunne det blive til noget.

Beklager hvis det er en afledning fra fokus, men du lyder til at kende nogle ret godt, og ville derfor blot lige lufte tanken.

Men held og lykke med din søgning.

Skulle du have heldet med dig, vil en efterfølgende anmeldelse blive læst med interesse af mange, er jeg ret sikker på

Hvis altså du/I har lyst til at skrive en anmeldelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...