Hop til indhold
Guest Københavnpige

Vil begynde som Glædespige

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

De grønne frivillige gør det sgu godt med hensyn til afsløring af flere profiler..thumps up:) 

Filosoffen har jo så tilsyneladende været så forelsket i den ad flere omgange omtalte glædespige,at han har været villig til at sætte sine muligheder på Eroguide på spil. 

Han er et lysende eksempel på at man aldrig kommer til at frelse verdens ældste erhverv via generalisering af alle aktører.

Det der med følelser og glædespigejobbet er altså kun for de færreste mænd:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sørgelig nedtur. Han var faktisk engang en fornuftig debattør. Men hvil i fred.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
Filosoffen skrev, den 16.2.2019 at 19:45:

Jeg har intet kaldt dig. Jeg kender dig ikke. Og jeg har ikke svaret på et indlæg af dig. Så at du beskylder mig for at jeg kalde dig noget, er en stråmand.

Nej. Det gør jeg ikke og det gør du heller ikke. Ligesom at man heller ikke kan kende alle skraldemænd, sygeplejersker osv. Men man kan alligevel godt sige noget generelt om de forskellige grupper. Og det er det jeg gør med prostituerede.

Jeg har mødt og talt med mere end tusind prostituerede, så jeg mener at vide nogenlunde hvad jeg taler om, og derfor godt kan tillade mig at generalisere. Hvor mange prostituerede er det lige du har talt med?

Generelt kan jeg sige, at prostituterede er ligesom alkoholikere og andre misbrugere. Mens de er i det, så benægter de skadesvirkningerne og den personlige nedbrydning. Først når de stopper og har fået prostitutionen på afstand, kan de se de skader de har påført sig selv og sine omgivelser/familie.

Det gør det ikke bedre, at du er sex-afhængig. Jeg taler af erfaring. Det er en glidebane, hvor du drukner dig selv. På sigt vil du udvikle store seksuelle problemer. Fx. kan du risikere ikke længere at kunne opnå orgasme. Dette er en helt normal bivirkning ved at prostituere sig. Dette kan du fx. læse om her: http://udsatteundervisning.dk/bonnie/

Du sælger IKKE sex. For man kan IKKE sælge sex. Sex er noget man har SAMMEN med et andet menneske. Og man kan ikke sælge noget, som kun kan lade sig gøre sammen med et andet menneske. Husk at det hedder ikke "at have sex"! Det hedder rent faktisk "at have sex sammen med...". Så nej, man kan ikke sælge "at have sex sammen med ??"

Det du derimod sælger, det er din VILJE vil have sex med sammen med diverse navneløse mænd. Det er det som man normalt kalder personlige grænser.

Så hver gang en prostitueret skrive at hun/han "sælger sex", så skriver den prostuteret faktisk at hun/han "sælger sin personlige grænse" i forhold til at gå med til at have sex sammen med en diverse ukendt person.

Prostitution er netop en tilsidesættelse af ens personlige integritet. Man kan ikke være prostitueret, uden at tilsidesætte sin integritet.

Det er prostitution i sig selv der er sygt.

Men du har ret i, at du ikke er den eneste. For det er desværre rigtigt mange prostituerede der ikke ved hvad prostitution reelt er, og lever i uvidenhed og benægtelse.

Man er ikke prostitueret, men udøver prostitution.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Nogen, der har mødt pigen? 

Eller kunne lave en aftale? 

Det lugter lidt af et frustreret m/k med behov for opmærksomheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavnpige skrev, den 31/1/2019 at 23:29:

Hejsa.. jeg er en pige på 18 år og jeg vil gerne begynde som glædespige... bor i København. Nogle der har nogle gode råd? Har ikke selv stedet, så vil gerne Køre ud..

Hey 

Det lyder somom at din motivation for at starte er at du er på skideren med penge og boligsituation.

Tror at mange starter fordi de mangler penge i en fart, og det er der i og for sig ikke noget galt med. Jeg synes til gængæld at det er problematisk hvis det bliver på bekostning af ens psykiske helbred, og derfor er det bedst at som minimum at kende sine grænser og kunne kommunikere og overholde dem.

undskyld hvis det lyder uchamerende, men vil sige det sådan her: du kan tjene hurtige penge ved at give blowjobs i tilfældige biler eller lave private aftaler med en ældre mand med tvivlsomme moralske overvejelser omkring sine møder med gper. Men hvis du har planer om at have det her som dit arbejde bliver det nødvendigt på et tidspunkt at overveje hvilke mænd du vil tiltrække, hvordan du sikre din tryghed på arbejde, skatteregistrering osv.

Mit råd til dig er at passe på dig selv ved at undersøge branchen, søge viden hos erfarne piger(som du allerede gør), starte med at arbejde i hus eller for bureau. Var selv 21 da jeg startede, og har vidst at jeg ville prøve det her job siden jeg var 15 år gammel Og har brugt lang tid på at undersøge alt. Tror at man hos de fleste bordeller bliver taget til en slags samtale inden man starter og det det hjalp i hvert fald rigtig meget på min tryghedsfornemmelse at have set alting og snakket med nogen indenfor branchen før jeg startede.

Og så lad være med at skrive at du har brug for penge og at du er meget ung, det er som en magnet for brådne kar der tænder på at presse piger ved at diskutere priser, spørge ind til mærkelige ydelser uden at booke en tid, Mænd der taler til en som var man infantil og generelt bare pædofilkultur. 

God vind fra Luna<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 6 minutter siden:

og har vidst at jeg ville prøve det her job siden jeg var 15 år gammel

Det er alligevel både rystende, imponerende og skræmmende på samme tid. 15? Og allerede da, legede du med tanken om at knalde for penge når du blev ældre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 33 minutter siden:

Det er alligevel både rystende, imponerende og skræmmende på samme tid. 15? Og allerede da, legede du med tanken om at knalde for penge når du blev ældre? 

Redigeret af LunaCassiopeia
For langt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...