Hop til indhold

Recommended Posts

frisk fyr nsj skrev, for 1 time siden:

Nye ??? Hvad ved du, som ikke fremgår af hendes annonce :?:

Ja nye ifh til 2018 der skulle de være pimpet op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, 1 time siden:

Ja nye ifh til 2018 der skulle de være pimpet op.

Nu ved jeg ikke hvordan de var før, men dem jeg mødte ved mit besøg hos Nati i mandags, var hjulpet på vej. Det er en god D-skål som ikke er urimeligt hård, men formentlig hårdere end de originale bryster. 

Jeg spurgte hende ikke, men at dømme efter arrenes farve, skal det nok være rigtigt, at det ikke er så lang tid siden at det er sket. Feed back på mit besøg i mandags kan du se under strengen Dejlige Nati 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pot skrev, for 31 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvordan de var før, men dem jeg mødte ved mit besøg hos Nati i mandags, var hjulpet på vej. Det er en god D-skål som ikke er urimeligt hård, men formentlig hårdere end de originale bryster. 

Jeg spurgte hende ikke, men at dømme efter arrenes farve, skal det nok være rigtigt, at det ikke er så lang tid siden at det er sket. Feed back på mit besøg i mandags kan du se under strengen Dejlige Nati 

 

Ok, hvor fandt du arrene henne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 28 minutter siden:

Ok, hvor fandt du arrene henne ? 

Arrene er lige under brysterne og det er de sædvanlige 4-5 cm . Sårene er selvfølgelig helede og arrene er ikke skæmmende, men der er stadig en lille farveforskel i forhold til den omgivende hud som gør at man bemærker dem.

Alt i alt er det efter min mening et helt ok job, hun har fået udført, selv om jeg egentlig bedst kan lide den mere slappe, naturlige model.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Pot skrev, 1 time siden:

Nu ved jeg ikke hvordan de var før, men dem jeg mødte ved mit besøg hos Nati i mandags, var hjulpet på vej. Det er en god D-skål som ikke er urimeligt hård, men formentlig hårdere end de originale bryster. 

Jeg spurgte hende ikke, men at dømme efter arrenes farve, skal det nok være rigtigt, at det ikke er så lang tid siden at det er sket. Feed back på mit besøg i mandags kan du se under strengen Dejlige Nati 

 

Da hun rejste fra DK i midten af dec. 2018, fortalte hun, at hun skulle hjem og have lavet nye siliconebryster, så når Dickens spørger om nogen har erfaring med hendes nye sili-babser, så er den absolut god nok. De skulle være helt nye og næsten uberørte.....

Bortset fra det, så er hun hamrende sød og lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...