Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Januar, 2019 Kan egentlig godt forstå at mange er imod skulle give hånd ved tildeling af statsborgerskab. Det må være noget akavet at skulle stå og give Inger S en hånder, mens alle andre ser på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. Januar, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Kan egentlig godt forstå at mange er imod skulle give hånd ved tildeling af statsborgerskab. Det må være noget akavet at skulle stå og give Inger S en hånder, mens alle andre ser på det. Tjah, der er også nogle, jeg ikke vil give hånd til, men det er altså noget rent personligt. Egentligt er det et gammelt fredstegn at give hånd, og det skulle altid være den højre, så den mødende kunne se, at man mødte ham ubevæbnet. Men når håndsgivning er begrundet i en kønslig afstandstagen, så er jeg stået af. Redigeret 30. Januar, 2019 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 30. Januar, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Kan egentlig godt forstå at mange er imod skulle give hånd ved tildeling af statsborgerskab. Det må være noget akavet at skulle stå og give Inger S en hånder, mens alle andre ser på det. Ja helt bestemt,så hellere knalde hende på to mands hånd jeg syntes der er noget fræk over hende. "Give hånd" er det en typisk thaiformulering af svensk? Enzo. Redigeret 30. Januar, 2019 af Enzo L'uri Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 19 minutter siden: "Give hånd" er det en typisk thaiformulering af svensk? Enzo. Det er vist bare gammel slang for at rive den af/mastrubere, på en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 30. Januar, 2019 Kan de ikke nøjes med at give hende en finger istedet for at fiste hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 54 minutter siden: Ja helt bestemt,så hellere knalde hende på to mands hånd jeg syntes der er noget fræk over hende. Støjberg? Alene tanken gør mig impotent. Men hver sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 30. Januar, 2019 Så er det jo bare at undvære statsborgerskabet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2019 Det er vel kun personer, der lider af mysofobi eller af overtroiske grunde, opfatter håndtrykket som utugtigt, der er mod håndtrykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg