Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Give hånd

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Kan egentlig godt forstå at mange er imod skulle give hånd ved tildeling af statsborgerskab. 

Det må være noget akavet at skulle stå og give  Inger S en hånder, mens alle andre ser på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Kan egentlig godt forstå at mange er imod skulle give hånd ved tildeling af statsborgerskab. 

Det må være noget akavet at skulle stå og give  Inger S en hånder, mens alle andre ser på det. 

Tjah, der er også nogle, jeg ikke vil give hånd til, men det er altså noget rent personligt. Egentligt er det et gammelt fredstegn at give hånd, og det skulle altid være den højre, så den mødende kunne se, at man mødte ham ubevæbnet. Men når håndsgivning er begrundet i en kønslig afstandstagen, så er jeg stået af.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Ja helt bestemt,så hellere knalde hende på to mands hånd:D jeg syntes der er noget fræk over hende.

"Give hånd" er det en typisk thaiformulering af svensk?

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Enzo L'uri skrev, for 19 minutter siden:

"Give hånd" er det en typisk thaiformulering af svensk?

Enzo.

Det er vist bare gammel slang for at rive den af/mastrubere, på en anden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 54 minutter siden:

Ja helt bestemt,så hellere knalde hende på to mands hånd:D jeg syntes der er noget fræk over hende.

Støjberg? Alene tanken gør mig impotent. Men hver sin smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er vel kun personer, der lider af mysofobi eller af overtroiske grunde, opfatter håndtrykket som utugtigt, der er mod håndtrykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...