Hop til indhold

Selvsiddende strømper eller hofteholder med strømper?

Featured Replies

Skrevet

Sorte selvsiddende nylonstrømper ser rigtig sexet ud, og også dejligt at røre ved. De skal selvfølgelig blive på under seancen. Nylonstrømper og hofteholder synes jeg også ser frækt ud, men jeg har faktisk aldrig mødt en GP som har brugt det, i de over 30 år jeg har dyrket denne hobby. (Så vidt jeg husker)

Skrevet
MadsK skrev, for 2 timer siden:

jeg har faktisk aldrig mødt en GP som har brugt det, i de over 30 år jeg har dyrket denne hobby. (Så vidt jeg husker)

Jeg har mødt indtil flere GP'er som var glade for hofteholdere, strømper og  sexet undertøj. Der er nogle billeder som har brændt sig fast på min nethinde :P

Men generelt ville det være dejligt hvis der var flere som dyrkede den sport

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 3 timer siden:

Netstrømper er også lækkert :P

16151-baci-fishnet-bodystocking(1).jpg

Kan du lide sådan et outfit, Liderlige Stella ? :P

Skrevet

Strømper med hofteholder er nummer et. Hvis det kan være klassiske nylonstrømper med søm, så sprænger du skalaen (jeg synes det er svært at finde GP der har det)

Selvsiddende er også vildt frække og strømpebukser man kan lave et lille hul i tænder mig også. Jeg er ret glad for smukke ben i nylon :-)

Farven er ikke så vigtig, det er fint  hvis de ikke altid er sorte. Disse er da ret flotte.

Billedresultat for ff nylonstrømper og hofteholder

Redigeret af pallehansen
indsat billede

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.