Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg er desværre blevet for gammel til at være en uge på fodboldskole, derfor tænker jeg på her i foråret at bruge en uge - mandag til fredag på "tour de thai" - med daglige besøge på 2 forskellige thaiklinikker. (ikke privat/diskret) og klinikkerne skal være i området fra Vejle i syd til Frederikshavn i nord og Ringkøbing i vest.
Jeg håber at kroppen tager godt imod strabadserne og forventer at ugen gør mig 10 år yngre........
Men jeg har brug for jeres indput til hvilke klinikker der skal besøges. Gode forslag modtages gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå at du læser anmeldelser herinde og laver din plan efter dem. 

Vi har alle vores favoritter men det er ikke sikkert de matcher det du søger. 

God fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Maner i Randers. Det er sgu en dejlig krop der sidder på hende.

Hvis du kommer forbi Aalborg er det populære sted lige nu patcharapa's, hun er meget populær, men falder desværre ikke i min smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du skal bare besøge Maner hvis du vil snydes, så er det bedre at smide pengene ud af vinduet, det får du næsten det samme ud af. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...