Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Amy søndag, forsøgte at få en tid lørdag morgen men det var ikke muligt, så vi aftalte søndag morgen. 

Jeg fik et vejnavn på SMS og skulle skrive når jeg var der for så at få husnummre. Det gik fint ingen problemer, blev budt velkommen af Amy, som var alene på stedet. 

Hun er en smuk ung thai pige, og det er ægte billeder I annoncen. Bekræftet af den tatoveringer man kan se på pigens ryg. 

Bestille 50 minutter med fuld pakke, for 1000. 

Hun er sød og nem at snakke med, og taler et fint forståeligt engelsk. 

Massagen var pirende men ikke på nogen måde dyb muskel massage.. Men det var heller ikke derfor jeg var kommet.. 

Hun var iført en tynd kjole og ingen trusse eller bh, og alt sad perfekt, hun har fået hjælp til brysterne, men det er lavet rigtig pænt, og de er lækre og "naturlige" at mærke til. 

Hun giver et godt og intimt blow uden, og hun gik nemt fra "tør" til våd da jeg pillede blidt mens hun arbejdede med munden. Sex var selvfølgelig med beskyttelse og hun er let at få til at "synge" det var alt i alt en rigtig fræk og lækker time jeg havde samme med Amy. Var ude efter 1 time og 10 minutter, jeg ved ikke hvorfor hun kun sælger 50 minutter og ikke en fuld time. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 7 timer siden:

Jeg var forbi Amy søndag, forsøgte at få en tid lørdag morgen men det var ikke muligt, så vi aftalte søndag morgen. 

Jeg fik et vejnavn på SMS og skulle skrive når jeg var der for så at få husnummre. Det gik fint ingen problemer, blev budt velkommen af Amy, som var alene på stedet. 

Hun er en smuk ung thai pige, og det er ægte billeder I annoncen. Bekræftet af den tatoveringer man kan se på pigens ryg. 

Bestille 50 minutter med fuld pakke, for 1000. 

Hun er sød og nem at snakke med, og taler et fint forståeligt engelsk. 

Massagen var pirende men ikke på nogen måde dyb muskel massage.. Men det var heller ikke derfor jeg var kommet.. 

Hun var iført en tynd kjole og ingen trusse eller bh, og alt sad perfekt, hun har fået hjælp til brysterne, men det er lavet rigtig pænt, og de er lækre og "naturlige" at mærke til. 

Hun giver et godt og intimt blow uden, og hun gik nemt fra "tør" til våd da jeg pillede blidt mens hun arbejdede med munden. Sex var selvfølgelig med beskyttelse og hun er let at få til at "synge" det var alt i alt en rigtig fræk og lækker time jeg havde samme med Amy. Var ude efter 1 time og 10 minutter, jeg ved ikke hvorfor hun kun sælger 50 minutter og ikke en fuld time. 

 

 

Hvordan kontakter man hende? Hvor i Risskov?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan kontakter man hende? Hvor i Risskov?

Klik på linket, der er hindes navn, ;) 4 ord i anmeldelsen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kontakter man hende? Hvor i Risskov?

Hun findes på en sidevej til lystrupvej. Og nummeret står i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillermanden skrev, for 9 minutter siden:

Det ser jo ret så fornuftigt ud. Hvordan er prisniveauet?

Jeg tror , det ligger på omkring 1000 kr for 50 minutter ... B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror , det ligger på omkring 1000 kr for 50 minutter ... B)

He he, det kan du have ret i. Savner bare lidt en prismenu i annoncen, hvis man nu skulle have et alternativ ønske end til en times lagengymnastik.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillermanden skrev, for 24 minutter siden:

He he, det kan du have ret i. Savner bare lidt en prismenu i annoncen, hvis man nu skulle have et alternativ ønske end til en times lagengymnastik.  

Hun sender en detaljeret pris model ved henvendelse på SMS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Amy onsdag eftermiddag, efter at have læst denne anmeldelse. Det er et meget diskret hus, som er ingen vil tro indeholder et bordel. Der er heller ikke meget trafik i nærheden, så det er et plus. 

Min oplevelse var ikke helt så god som den sleipnir beskriver.

Det var ret tydeligt at det skulle gå stærkt, og hun havde et formål og det var at få mig ud af døren så hurtigt som muligt. 

Hun kan da godt gøre sig forståelig på engelsk, men sød og nem at snakke var ikke noget jeg oplevede. Jeg ringede til hende først, men måtte opgive og afvente SMS med info, da det ikke lykkedes at forstå hinanden. Man skal som sleipnir skriver først køre hen til den vej, hvor huset er placeret også derefter skrive igen, også skriver hun husnummeret. 

Om det er hende på billederne er svært at sige, det kunne være hende, men når du ser billederne på nettet ser du en der rent faktisk godt kunne være midt i tyverne, men mit bud er at hun ikke er en dag under 35. Hun har en pæn krop, og brysterne er lavet rigtig flot, det er der ingen tvivl om, men hun har ikke det "ungpige look" som billederne viser. 

Jeg betalte som sleipnir 1000 kroner, men sad i modsætning til ham i min bil efter ca. 25 minutter. Der er forskel på menneskers kemi, og det kan godt være at sleipnir bare havde en rigtig god kemi med pigen, det skete bare ikke rigtigt for mig, så jeg kommer ikke igen og vil anbefale andre der overvejer at prøve hende, at købe lidt mindre tid til at starte med. Jeg fortryder da lidt at jeg ikke købte mindre tid, da jeg alligevel ikke fik den tid jeg betalte for. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hulemanden skrev, for 32 minutter siden:

Jeg var også forbi Amy onsdag eftermiddag, efter at have læst denne anmeldelse. Det er et meget diskret hus, som er ingen vil tro indeholder et bordel. Der er heller ikke meget trafik i nærheden, så det er et plus. 

Min oplevelse var ikke helt så god som den sleipnir beskriver.

Det var ret tydeligt at det skulle gå stærkt, og hun havde et formål og det var at få mig ud af døren så hurtigt som muligt. 

Hun kan da godt gøre sig forståelig på engelsk, men sød og nem at snakke var ikke noget jeg oplevede. Jeg ringede til hende først, men måtte opgive og afvente SMS med info, da det ikke lykkedes at forstå hinanden. Man skal som sleipnir skriver først køre hen til den vej, hvor huset er placeret også derefter skrive igen, også skriver hun husnummeret. 

Om det er hende på billederne er svært at sige, det kunne være hende, men når du ser billederne på nettet ser du en der rent faktisk godt kunne være midt i tyverne, men mit bud er at hun ikke er en dag under 35. Hun har en pæn krop, og brysterne er lavet rigtig flot, det er der ingen tvivl om, men hun har ikke det "ungpige look" som billederne viser. 

Jeg betalte som sleipnir 1000 kroner, men sad i modsætning til ham i min bil efter ca. 25 minutter. Der er forskel på menneskers kemi, og det kan godt være at sleipnir bare havde en rigtig god kemi med pigen, det skete bare ikke rigtigt for mig, så jeg kommer ikke igen og vil anbefale andre der overvejer at prøve hende, at købe lidt mindre tid til at starte med. Jeg fortryder da lidt at jeg ikke købte mindre tid, da jeg alligevel ikke fik den tid jeg betalte for. 

 

Tak for input, og ja ikk fordi jeg nødvendigvis er mistroisk på hva sliepner skriver, men jeg tror dog ej på alt hva skrives på dette site, ja sorry, sliepner :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis det er hende på billederne, så har hun været et andet sted i Århus for noget tid siden. Pæn pige som giver en god erotisk oplevelse. Lidt rutinepræget, men styrer man lidt selv, forsvinder rutinen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 2.2.2019 at 21:46:

Tak for input, og ja ikk fordi jeg nødvendigvis er mistroisk på hva sliepner skriver, men jeg tror dog ej på alt hva skrives på dette site, ja sorry, sliepner :huh:

No worries, købesex er meget individuelt. Kemi er alt i denne bange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillermanden skrev, den 29/1/2019 at 13:11:

Det ser jo ret så fornuftigt ud. Hvordan er prisniveauet?

Undskyld mig, men læser du ikke hvad der står i anmeldelsen? God nat til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en del forsøg lykkedes det mig at få kontakt og bookede 1 time, hun foreslog selv tidspunktet ca. 45 min efter, så afsted det gik., havde lige en lille køretur. 

Men ak ak ak, skulle skrive når jeg var 5 min fra adressen, men fik så svar at jeg skulle vente 1 time..... Så gik den time og jeg prøvede uden held at få kontakt igen, men ingen svar....

Bliver nød til at kalde det dårlig GP stil og spild af tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 3 minutter siden:

Efter en del forsøg lykkedes det mig at få kontakt og bookede 1 time, hun foreslog selv tidspunktet ca. 45 min efter, så afsted det gik., havde lige en lille køretur. 

Men ak ak ak, skulle skrive når jeg var 5 min fra adressen, men fik så svar at jeg skulle vente 1 time..... Så gik den time og jeg prøvede uden held at få kontakt igen, men ingen svar....

Bliver nød til at kalde det dårlig GP stil og spild af tid

 

Det er bare ikke i orden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 13 minutter siden:

Det er bare ikke i orden. 

Jeg er blevet god igen,. Kørte så i stedet  ind til Aarhus og fik noget Thai massage og støder så ind i en GP jeg tidligere har "datet" på en anden klinik, så efter et velkomst kram, fik jeg da lige en trøste sutter. Så smiler man jo igen og vildt nok, lucky bastard 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...