Hop til indhold
Nille

Artemis FKK-klub gensyn

Recommended Posts

Oh et dejlig gensyn med Artemis :D

Jeg tog S-toget til Westkreuz station, gik op af trapperne og fortsatte over vendepladsen og holdt til venstre side hele vejen, det tager ca. 8-10min at nå Artemis, vejen (gå-turen såkaldt "walk of shame") er befærdet med cykler og biler, alle ved sikkert hvor du er på vej hen...der er et kæmpe lysskilt med navnet "Artemis" som ikke kan overses.

For de opmærksomme kan man se at parkeringspladsen foran Artemis er blevet mindre, det skyldes at pladsen bliver brugt til den nye tilbygning af Artemis.

Jeg entrerede og betalte 80€ til receptionisten og fik et gult armbånd på, hun spurgte om jeg har været her før...

Jeg klædte om, fik et bad og gik ud til loungen.

Det kan være ret overvældende at træde ind og møde nysgerrige blikke fra alle disse dejlige damer... jeg satte mig til rette ved baren og bad om en softdrink, der gik ikke 15 sek før en tysk pige kom hen og sagde hej, vi småsludrede, jeg kan ikke huske detaljerne men i løbet af 40 min snakkede jeg med 15 flotte piger, nogle var mere tålmodige end andre, kunsten er at holde begge hoveder kold, pigerne er nøgne og nogle piger gnider deres kroppe mod min og de listede en hånd ind og mærkede på drengen og jeg gengældte med kram og kælen diverse steder, en af pigerne gav med jeg en lapdance :) dette er PR for at få mig ovenpå og vise andre gæster deres salgsevner.

Det er netop disse sexy flirt og interaktioner som jeg elsker ved FKK-klubberne, jeg kan godt lide godt selvskab med damerne :D

Tip: Tag dig god tid.

Jeg bevægede mig rundt og gik nedunder til wellness området, brugte dampbadet, saunaen, snakkede med massørerne om hvornår de havde tid, de sagde jeg kunne komme tilbage om 1 times tid...

Jeg glemte alt om massagen som jeg egentlig havde planlagt at jeg skulle nyde, pigerne tog alt min opmærksomhed, hehe. :lol:

Jeg kom op til baren igen for at lede efter RN, som skulle ankomme i dette tidsrum, jeg tænkte at han blev forsinket så jeg satte mig i sofaerne og snakkede med nogle flere piger. Der var piger fra Polen, Tyskland, Ungarn, Rumænien, Spanien, Thailand, og nogle mørke piger.

Jeg kiggede ind til kinoen som var tom bortset fra et par som hyggede sig...tilbage til baren, endelig kom RN og vi snakkede om dagens forløb, jeg var hos Erlebniswohnung hele dagen inden besøget hos Artemis.

RN fortale om sin luksus brunch og opera forestillingen, hans luksus brunch lød lækkert, jeg må prøve den ved lejlighed.

Vi fik noget at spise ved buffeten, jeg fik øje på en sød pige derinde, smilede til hende og noteret i hukommelsen at jeg skal snakke/møde hende senere...

Efter maden gik vi en tur for at inspicere den nye tilbygning, der var nye bollerum, ny pool, sauna med god udsigt til poolen, boblebad, en bar, baderum,mv.

det er ikke helt færdig endnu.

Se min illustration:

Det var søndag aften og ikke så mange gæster men stadig et solid antal piger.

Der er nogle gode strategiske steder som vi kan sidde/stå og iagttage pigerne, et godt sted er ved spillemaskinerne eller ved trappeopgangen, her er der lyst og vi kan se pigerne bedre, 2 tyske smukke blondiner kom hen til os og ville have os ovenpå til en 3kant med mig

eller en 4kant med mig og RN med lesboshow, hvis jeg ikke var mæt af sex fra Erlebniswohnung kunne jeg godt være fristet til at tage begge piger ovenpå...(RN tog Nadja den ene blond pige ovenpå :) )

Mens jeg have en anden pige i tankerne...

Jara

Tysk pige fra Hamborg, hun har et andet civilt job og kom hos Artemis i perioder.

Kønt ansigt, høj slank, brun hår og ægte bryster, hun havde en sød og sjov personlighed som jeg kunne lide.

Vi tog værelse nr. 12, alle værelserne er dekoreret i forskellige flotte temaer.

Værelse nr. 12 foto:

Jeg var lidt træt og lod hende give mig fransk mens jeg lå på ryggen og nød det, det udviklede sig til gensidig fransk, hun smagte himmelsk og neutralt i duften,

dejlig fyldige skamlæber som jeg elskede at sutte på. Der var spejle, jeg nød synet af Jaras dejlige krop og ansigt mens hun boblede op og ned af mit lem :D

Kondomet kom på og hun satte sig overskærvs og red mig langsomt, jeg havde begge hænder på hendes bryster det var bare frækt...

Vi skiftede til doggie som både var hende og min ynglingsstilling, hun havde hoved ned i puden og hold fast i lagnet mens jeg langsom øgede tempoet bagfra,

et skift til missionæren hvor hun kiggede mig i øjnene og stønnede i takt med mit stød, det var bare et lækkert syn, endnu et skift til doggie hvor jeg afsluttede i hendes varme mis.

Der var lidt tid til at puste ud, sludre og kælen... alt i alt en dejlig seance med en dejlig pige.

Efter en cola og et bad fandt jeg pigen fra buffeten,

Kort efter gik jeg hånd i hånd med Tamara og vi gik lige forbi Jara som stod og sundede sig ved trappen, hun kiggede på mig og smilede dejlig...

Tamara

Blond lille sød pige fra Rumænien, det var hende som jeg så i restauranten forinden, jeg spurgte om jeg kunne hente en drink til hende... hun ville have en vand :)

Hun var vældig sød at snakkede med, vi havde en sjov dialog jeg fik hende til at indrømme at hun hader mænd og at mænd er utro :lol:

de kæreste hun har haft har været hende utro og derfor stoler hun ikke på mænd mere...så konkluderede jeg at hun også hader mig, hun tøvede lidt og smilede... nå men hendes holdning til mænd har ikke noget at gøre med mig understregede hun.

Vi snakkede en stund og jeg forslog at vi finder et værelse, vi gik ovenpå men alle værelserne var optaget, vi fandt et værelse nede ved kinoen nedenunder.

Hun spurgte hvad jeg ville gøre med hende, jeg sagde at jeg ville have hende numse, det var hun med på, det kostede 100€ oveni.

hun var en sød stille pige, men blev ret fræk i sengen, hun elskede at se sig selv blive kneppet bagfra i spejlene...

Pludselig var klokken ved at være 0:30 jeg fandt RN og han fortalte at han var også glad for sin pige...vi diskuterede om vi skulle blive hos Artemis lidt længere,

men RN ville prøve Club Valentino, jeg ville blive hos Artemis og hygge med et par piger mere. Jeg diskuterede med mig selv om "Should I stay or should I go..."

Lillehjernen sagde: "Bliv og der var mange dejlige piger som jeg kunne tænke mig", men Storhjernen vandt, det ville blive dyrt at blive længere samt der er atter en

dag i morgen hos Erlebniswohnung, så jeg måtte hellere takke af for Artemis i denne omgang, jeg tog det sidste S-tog til hotellet, hoppede glad under dynen med hænderne oppe, det har været endnu en dejlig dag og nat i Berlin... om morgen stod jeg op og checkede ud og var på vej til Sexparty hos Erlebniswohnung.

En beretning om Erlebniswohnung følger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen Nille... jeg må prøve Artemis en dag, og ERW.

Hvilke dag er bedst i Artemis? Jeg ville helst kombinere det med en hverdag i ERW.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen Nille... jeg må prøve Artemis en dag, og ERW.

Hvilke dag er bedst i Artemis? Jeg ville helst kombinere det med en hverdag i ERW.

Uden tvivl fre-lør, her er der flest smukke piger op til 80-100 piger, men på en stille søndag-man-tirs kan du sagtens have det sjovt. Klubben har volume så der der altid mellem 40-60 piger at vælge i mellem, så du kommer ikke til at kede dig, på de stille dage kan du sidde og hygge dig med pigerne længere inden I sexer.

Så en kombi-tur tir-ons til Artemis og ERW er ikke værst.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Godt at se, du valgte at lægge et stort engagement i din beretning, og at du fandt tiden til at gøre det :)

Virkelig velskrevet :!:

Glæder mig til at fortsættelse følger, for selvom du først ankom lørdag, og jeg havde 2 dages forspring, ved jeg at du har oplevet rigeligt til at læserne roligt spændte kan se frem til næste afsnit om vores tur til Berlin ;)

Montezi

Du har allerede truffet den, synes jeg rigtige beslutning at satse på Erlebniswohnung på hverdage.

Ganske vist har Nille ret i at der er flest piger på Artemis fredag og lørdag, men som han også skriver, der er der ofte 40 +/- piger på hverdage - det er rigeligt til at gøre det svært nok at vælge :P

I dit sted ville jeg økonomisk disponere efter en tur mellem mandag og onsdag, hvor du får besøgt både Erlebniswohnung og Artemis.

Hvis du på første dagen besøger Artemis, kan du nøjes med 1 overnatning, besøge Erlebniswohnung næste dag fra kl 12 og 5 - 7 timer frem.

Alt efter med hvilket selskab du flyver hjem dagen efter, helst fra det nærliggende Schönefeld, kan du flyve hjem så sent som kl 21 45, hvis du vælger hjemturen med Norwegian.

Forrige gang Nille og jeg besøgte Berlin sammen, fløj vi ud mandag og hjem onsdag for 471 kr tur retur, men ganske vist ud og hjem med Easy jet, hjemrejsen 1,5 - 2 timer tidligeren end muligt med Norwegian.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille + Rejse

Jeg har kigget lidt på Momondo og klubbernes hjemmesider, og tænker man kunne tage et fomiddagsfly torsdag, og besøge ERW og så tage på Artemis fredag indtil luk ( evt. starte dagen på ERW for ligesom at tage trykket :lol: ) og så tage et morgen fly hjem lørdag.

Torsdag 08:50 København CPH - 09:55 Berlin SXF

Lørdag 07:15 Berlin SXF - 08:20 København CPH

Fly: 700,-

Overnatning tor-fre: 500,-

ERW tor: 700,-

Artemis fre: 2000,-

Diverse: 500,- (500,- xtra hvis man starter fredagen hos ERW)

Det skulle kunne klares for 5K

Hvad siger I til dén plan??? Det er med EasyJet. Er Schönefeld også den nærmeste lufthavn på Artemis?

Det er satans - hvergang jeg har fået ro i sjælen, er der nogen der poster en beretning fra Berlin... og så bliver jeg syg efter en tur igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille + Rejse

Jeg har kigget lidt på Momondo og klubbernes hjemmesider, og tænker man kunne tage et fomiddagsfly torsdag, og besøge ERW og så tage på Artemis fredag indtil luk ( evt. starte dagen på ERW for ligesom at tage trykket :lol: ) og så tage et morgen fly hjem lørdag.

Torsdag 08:50 København CPH - 09:55 Berlin SXF

Lørdag 07:15 Berlin SXF - 08:20 København CPH

Fly: 700,-

Overnatning tor-fre: 500,-

ERW tor: 700,-

Artemis fre: 2000,-

Diverse: 500,- (500,- xtra hvis man starter fredagen hos ERW)

Det skulle kunne klares for 5K

Hvad siger I til dén plan??? Det er med EasyJet. Er Schönefeld også den nærmeste lufthavn på Artemis?

Det er satans - hvergang jeg har fået ro i sjælen, er der nogen der poster en beretning fra Berlin... og så bliver jeg syg efter en tur igen :)

Lufthavnen Tegel (nordvest) ligger tættere på Artemis og Schönefeld (sydøst) er tættere på ERW.

Det offentlig transport er hurtigt og effektivt, så lige meget hvor du flyver til eller bor, tager det ca. 30-45min.

Fly fås fra 400 kr. hvis du bestiller i god tid.

Hvis du er hardcore kan du spare overnatningen, du bliver på Artemis til kl. 05, du kan tage en lur i underetagen.

5K lyder fornuftig, hvis du kan nøjes med 1 pige hos Artemis kan du spare her, men det bliver svært at spare når der er så mange smukke piger her :lol:

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen af jer der ved, hvornår de er færdige med ombygningen?

Skal muligvis til Berlin inden nytår, og så står den helt sikkert på Artemis besøg!

De var stort set færdig, men du skal ikke regne med at tilbygningen bliver taget i brug før til foråret, fordi det er for kold for pigerne at gå ud til tilbygningen nu. Jeg havde spurgt om de med ud og knalde i de nye knaldehytter... meeenn pigerne synes det var for koldt.

Pigerne skal nemlig en tur udendørs og for at komme til tilbygningen, pigerne har jo ikke tøj på de stakler :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...