Hop til indhold
Guest Gang Bang med Os

Trans på kokain

Recommended Posts

Jeg lever åbenbart i en verden med  enhjørninger og regnbuer. Men betyder “skal du have noget med fra bageren eller tanken” ikke det jeg tror det betyder???

I min verden tænker jeg på spandauere eller marcipanbrød.

Jeg er helt væk her :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Gang Bang med Os skrev, for 18 timer siden:

Ja @Liv Det er en streg til næsen/ud over fissen. 

Så lærte jeg også noget idag:wacko:

gad vide hvilken planet jeg har boet på?

Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Hvilket andet stof indtager man på den måde? Mon nogen sidder og suger mel, sukker eller lignende op i næsen med sugerør? Hvad tror du det er? 

Om andre har gjort det samme legitimerer det sgu da ikke. Det er helt ude i hampen, under hækken, nede i dalen osv, og håber politiet for en gangs skyld er lidt hurtig på speederfoden og får dette stoppet. 

Jeg er noget overrasket over der ikke er nogen der deler det synspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, 1 time siden:

Så lærte jeg også noget idag:wacko:

gad vide hvilken planet jeg har boet på?

Jeg er noget overrasket over der ikke er nogen der deler det synspunkt?

Det er jo nok fordi at de fleste er af den, i min verden, meget fornuftige mening at at folk selv må vælge hvad de indtager, om det er sukkermadder, fedtede burgere fra MD, gulerødder, alkohol, eller euforiserende stoffer, bare det ikke skader andre.
Når det er sagt, så synes jeg det er rigtig dumt at antyde indtagelse af stoffer i forbindelse med annoncering for prostitution, men det er ud fra et politisk synspunkt, Branchen er stigmatiseret nok i forvejen, der er ikke grund til at give vores modstandere mere skyts mod os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sometimes skrev, for 5 timer siden:

Som mulig narkohandler? Men bare glem det, du vil/kan jo tilsyneladende ikke se fra andet end dit eget perspektiv og fantasi.

Den med “noget med fra tanken” Er kodesprog for en streg til næsten eller fissen, som i bliver tilbudt på hver eneste af jeres vagter. Den gad jeg alligevel godt at høre hvor mange flere, end lige jer, som oplever :)

Jeg er et par gange blevet tilbudt noget fra tanken, men jeg tror altså at det er alm ting som chokolade og lakrids der tænkes på. Jeg har også gæster, der medbringer noget fra haven, fx ærter, æbler og gulerødder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er et par gange blevet tilbudt noget fra tanken, men jeg tror altså at det er alm ting som chokolade og lakrids der tænkes på. Jeg har også gæster, der medbringer noget fra haven, fx ærter, æbler og gulerødder ;) 

Åh nej. Nu må I ikke forvirre mig mere end jeg allerede er....Betyder det nu også noget andet på gangsterslang? Jeg kan jo aldrig bede nogen om at hente noget i Føtex, Lagkagehuset eller Q8 til mig mere, af angst for hvad de slæber med hjem :o

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500
sometimes skrev, for 8 timer siden:

Så det er ok at pigerne sælger og indtager alle de stoffer de vil, bare de holder det skjult for offentligheden så?

Det er Ikke mit problem eller opgave at dømme andres handlinger, som jeg ikke er en del af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 26 minutter siden:

Det er Ikke mit problem eller opgave at dømme andres handlinger, som jeg ikke er en del af. 

Nej det er jeg med på, men ikke desto mindre er det jo så netop det du gør alligevel, når du på et offentligt forum lige konkludere, at udhængte person enten er meget afhængig eller narkohandler. Bare derfor jeg spurgte.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500
sometimes skrev, for 1 time siden:

Nej det er jeg med på, men ikke desto mindre er det jo så netop det du gør alligevel, når du på et offentligt forum lige konkludere, at udhængte person enten er meget afhængig eller narkohandler. Bare derfor jeg spurgte.... :)

Det var min første tanke. Men om de er det ene eller det andet eller noget helt tredje er jeg ligeglad med. Det er deres valg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 27/1/2019 at 19:54:

Hvilket andet stof indtager man på den måde? 

Fx heroin kan sniffes, men amfetamin er også ret almindeligt.

Gang Bang med Os skrev, den 27/1/2019 at 19:34:

Er det så OK i din optik?

Jeg har ikke nogen stærk holdning til det. I forvejen opfatter jeg annoncen henvendt til voksne mennesker. Var det i en sammenhæng målrettet børn, ville jeg nok reagere stærkere. Jeg tror ikke sådan en annonce gør nogen forskel. Hvis det nu var meget udbredt kunne jeg måske godt frygte det lidt, men en enkelt ... (dermed svarer jeg på spørgsmålet: I min erfaring er det meget sjældent set).

Gang Bang med Os skrev, den 27/1/2019 at 20:24:

Der er stor forskel fra at se billeder visuelt og så til et møde, hvor det evt er en mulighed at kombinere stoffer og sex. Jeg mener diskretionen burde tale her.

Den holdning kan godt provokere mig lidt, faktisk. Er det ikke dobbeltmoralsk at mene at det er okay at bruge et kodesprog, som Google kan afkode, men det er ikke okay at bruge billeder?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Den holdning kan godt provokere mig lidt, faktisk. Er det ikke dobbeltmoralsk at mene at det er okay at bruge et kodesprog, som Google kan afkode, men det er ikke okay at bruge billeder?

@Bebop Det er jeg faktisk tilbøjelig til at give dig ret i. Det gør intet godt for prostitution. Hverken på den ene eller anden måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...