Hop til indhold
Guest Gang Bang med Os

Trans på kokain

Recommended Posts

Guest Gang Bang med Os
Lady Cherie skrev, for 37 minutter siden:

Hej igen jer "Bang med os" Hej igen dig "Lady C"

Nu er det jo sådan at branchen helt klart er meget forskellig, og markedesføre sig på forskellig vis (jeg er helt vild med din belærende tone - vi kender branchen ganske glimrende), men jeg kan forstå på jeres indlæg, at I vil gerne markedsføre jer som dem der sidder og gennemgår vores andres annoncer (det har intet med markedføring at gøre, men vi ser gerne, at man holder sig indenfor lovgivningen og annoncebetingelserne), på AL. og Evt bruger stikker-metoder (anmeldefunktionen på AL er tilgængelig for alle)? for fremføre jeres moralske synspunkter ? Vores holdninger er vist ligeså legitime som dine.....ææææh er I intermissionske?:D Vi er bestemt ikke indremissionske - så var vi næppe i denne branche.

Nu hiver jeg hverken hårde hvidevare i næsen eller drikker kaffe, men tænk jer om før i begynder at skade andre med jeres hængen ud med navn og foto og anoncer! Hvad du gør i dit privatliv rager overhovedet ikke os, men hvis du lægger et tilsvarende billede op på din annonce, så bliver du også meldt. Som nævnt ovenfor, så har personen allerede hængt sig selv ud på en offentlig tilgængelig side.

Og det har intet med at være skolelære at være, det har noget med at være et ordentligt menneske. og koster kun rettidig omhu! Åh en Maersk vending - den er jeg vild med. Hen skulle have vist rettidig omhu ved SELV, da hen lavede sin annonce, at undlade billede 3, så havde vi slet ikke haft den her dialog nu.

og det er aldrig for sent at give mig ret! Det er fuldstændigt korrekt. Men skal vi ikke bare blive enige om, at det nok kommer til at tage laaaaaaaang tid? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 17 timer siden:

Sometimes, vil du lægge en dæmper på vores ytringsfrihed herinde? Der tror jeg ikke lige er dit område. 

Ytringsfrihed? Nej, min pointe var at jeg ikke tror det er jeres område, at dømme hvordan andre mennesker interagerer i lukkede rum ;)

Du skriver i har anmeldt opslaget, så hvad er det mere du har behov for? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

@Gang Bang med Os

Nu når lovgivningen står jer så nært,kan ikke registrerede glædespiger så forvente en anmeldelse til skat hvis i får fært derom?

Jeg går da ikke ud fra at i er tilhængere af skatte unddragelse med jeres store retfærdighedssans.:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 16 timer siden:

For min skyld må hun indtage hvad hun vil og hvornår hun vil
og om hun sælger et tons eller bruger det, så vedkommer det ikke mig

jeg synes bare generelt, at det er forkert, for så kan GP'er i folkedomstolen sættes i forbindelse med stoffer, og det synes jeg ikke er ok

Så det er ok at pigerne sælger og indtager alle de stoffer de vil, bare de holder det skjult for offentligheden så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
sometimes skrev, for 24 minutter siden:

Ytringsfrihed? Nej, min pointe var at jeg ikke tror det er jeres område, at dømme hvordan andre mennesker interagerer i lukkede rum ;)

Du skriver i har anmeldt opslaget, så hvad er det mere du har behov for? 

Det er helt korrekt. Skal vi ikke lige blive enige om, at en annonce på AL ikke er et lukket rum? Som tidligere nævnt interesserer det os overhovedet ikke, hvad i gør privat. 

Jeg har et behov for at høre den brede holdning til, hvordan andre herinde ser på, at der annonceres offentligt med et billede, der leder tankerne hen på salg. Det var det jeg gerne ville vide noget om. Derfor ligger tråden her i generel debat, så alle kan give deres besyv med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Enzo L'uri skrev, for 20 minutter siden:

@Gang Bang med Os

Nu når lovgivningen står jer så nært,kan ikke registrerede glædespiger så forvente en anmeldelse til skat hvis i får fært derom? Nej det kan de ikke. Det er deres egen sag. Men en offentlig annonce skal holde sig indenfor de udstukne annoncebetingelser.

Jeg går da ikke ud fra at i er tilhængere af skatte unddragelse med jeres store retfærdighedssans.:) Vi er absolut ikke tilhængere af skatte unddragelse og vores moralske kompas fejler vist ikke det store. 

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 4 minutter siden:

Det er helt korrekt. Skal vi ikke lige blive enige om, at en annonce på AL ikke er et lukket rum? Som tidligere nævnt interesserer det os overhovedet ikke, hvad i gør privat. 

Jeg har et behov for at høre den brede holdning til, hvordan andre herinde ser på, at der annonceres offentligt med et billede, der leder tankerne hen på salg. Det var det jeg gerne ville vide noget om. Derfor ligger tråden her i generel debat, så alle kan give deres besyv med.

Men måske skulle du ikke lade dit eget behov for noget, komme før at hænge en anden ud sådan der, og det med at det leder tankerne hen på narkohandel, den opfinder i vidst lidt ik. Ligesom med den med om du skal “have noget med fra tanken” betyder en streg til næsen/fissen. 

Hvis dit behov er så stort, for at høre den brede holdning til stoffer kunne man måske bare lave en tråd om det, uden nogen behøver blive udstillet uden deres accept.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man blir stødt, forarget eller krænket af et par bane coke på røven af en trans, så bliv inde i boblen, virkeligheden er helt sikkert for meget for jer :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
sometimes skrev, for 3 minutter siden:

Men måske skulle du ikke lade dit eget behov for noget, komme før at hænge en anden ud sådan der (skal vi lige holde fast i, at personen hænger sig selv ud på et offentligt tilgængeligt medie?), og det med at det leder tankerne hen på narkohandel, den opfinder i vidst lidt ik (Nej. Det er ikke noget vi opfinder - det er faktum. Som jeg ser det, er der ligeledes nogle andre herinde, der tolker billedet på samme måde). Ligesom med den med om du skal “have noget med fra tanken” betyder en streg til næsen/fissen. Det er rigtigt. Vi oplever det på hver eneste vagt - uden undtagelse. 

Hvis dit behov er så stort, for at høre den brede holdning til stoffer kunne man måske bare lave en tråd om det, uden nogen behøver blive udstillet uden deres accept. Igen - personen HAR allerede udstillet sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, 1 time siden:

MMMMMMMMM jeg tror Lady C. og jeg gerne vil være fri for at forveksles

Altså vedkomne lægger et billede af hun/han hiver et eller andet op i næsen (jeg har ikke set billedet) du/I udleder det straks til det evt. kunne være salg af narko, vil det sige hvis jeg lægger et billede op af jeg har en kasse øl stående på bordet,  så har jeg et øldepot? og det er ikke fordi jeg er tørstig?

Eller har mel på bordet så har jeg en bagerforretning?

Tror du/I ikke at jeres fantasi går "tur" med jer?:shock:

Husk det er aldrig for sent at give op og give mig ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det lyder sørme godt med jeres moral kompass. Det er næsten en skam i ikke har haft Per Zeidler under jeres vinger.

Til info så findes der flere billeder af Coke eller amf indtagelse på diverse annoncesider,så der er rigeligt og anmelde for det store kompass.

På udenomsarealerne ved de store Københavnske bordeller,er det ikke unormalt med den sødlige stank af tjald.

Væn jer til at stimulanser er en del af prostitution..afbilledet eller ej. Jeg syntes i går i små sko her.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Hvis man blir stødt, forarget eller krænket af et par bane coke på røven af en trans, så bliv inde i boblen, virkeligheden er helt sikkert for meget for jer :lol:

Nu ved jeg ikke lige hvilken virkelighed du lever i. Jeg er helt bevidst om, at stoffer helt generelt er derude i stor stil. Men derfra og så til direkte at reklamere med det med et billede, det synes jeg er at gå over grænsen. Personen kunne bare have tilbudt det i teksten, som før nævnt. "Party" "White Party" osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Gang Bang med Os skrev, for 34 minutter siden:

Billedet leder ikke tanken hen på salg. Billedet indikere at man har lyst til den slags under legen.

Eller ønsker det medbragt af gæst,hvis man kommer fra fjerne himmelstrøg,og ikke aner hvordan man kommer i besiddelse af pulveret.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 2 minutter siden:

Nu ved jeg ikke lige hvilken virkelighed du lever i. Jeg er helt bevidst om, at stoffer helt generelt er derude i stor stil. Men derfra og så til direkte at reklamere med det med et billede, det synes jeg er at gå over grænsen. Personen kunne bare have tilbudt det i teksten, som før nævnt. "Party" "White Party" osv.

Du syntes det er gå over grænsen at vise det på foto???

Jeg syntes I går langt over grænsen ved at hænge en person ud, med stikker metoder...fordi jeres grænseværdier er meget små.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 7 minutter siden:

Annoncøren valgte at fjerne alt tvivl med at ligge billedet op, jeg kan alle højst svinge det op på et nå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

MMMMMMMMM jeg tror Lady C. og jeg gerne vil være fri for at forveksles Beklager. Det var ikke meningen. Undskyld.

Altså vedkomne lægger et billede af hun/han hiver et eller andet op i næsen (jeg har ikke set billedet) du/I udleder det straks til det evt. kunne være salg af narko (Hvis du havde set billedet ville du måske tænke det samme? Billedet er af en person der står ved et bord og øjesynligt er ved at sniffe kokain. Ved siden af på bordet ligger der 7 uåbnede breve - det mener jeg er en hentydning til, at personen dealer.), vil det sige hvis jeg lægger et billede op af jeg har en kasse øl stående på bordet,  så har jeg et øldepot? og det er ikke fordi jeg er tørstig? Nej. Det er jo ikke ulovligt at have et øldepot.

Eller har mel på bordet så har jeg en bagerforretning? Det er heller ikke ulovligt.

Tror du/I ikke at jeres fantasi går "tur" med jer?:shock: Næ. Det synes jeg ikke den gør.

Husk det er aldrig for sent at give op og give mig ret. Tak for det, men det venter vi lige lidt med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 16 minutter siden:

Nej da, det er da ikke personen der hænger sig selv ud herinde, som mulig narkohandler. Hvad er det for en omgang vrøvl?! Fordi du har taget et billede fra et andet offentlig side gør det da ikke nogen forskel.

Og seriøst, hvis i på hver af jeres vagter oplever, at nogen spørger om i skal have noget med fra tanken. Så misforstår i nok en del venlighed, med jeres kokain forskrækkelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden:

Du syntes det er gå over grænsen at vise det på foto???

Jeg syntes I går langt over grænsen ved at hænge en person ud, med stikker metoder...fordi jeres grænseværdier er meget små.:(

Vores grænse går jo der, hvor regelsættet for annoncering på AL går til.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 2 minutter siden:

Vores grænse går jo der, hvor regelsættet for annoncering på AL går til.  

Alligevel var dit behov større, end blot at anmelde på AL? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
sometimes skrev, Lige nu:

Alligevel var dit behov større, end blot at anmelde på AL? 

Jeg var interesseret i debatten. Holdningerne generelt til den form for annoncering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
sometimes skrev, for 9 minutter siden:

Nej da, det er da ikke personen der hænger sig selv ud herinde, som mulig narkohandler. Hvad er det for en omgang vrøvl?! Fordi du har taget et billede fra et andet offentlig side gør det da ikke nogen forskel. Annoncen blev vist her på forsiden på EG da den blev uploadet fra AL.

Og seriøst, hvis i på hver af jeres vagter oplever, at nogen spørger om i skal have noget med fra tanken. Så misforstår i nok en del venlighed, med jeres kokain forskrækkelse ;) Nu er det jo sådan, at vi spørger ind til hvad der menes, når vi bliver spurgt, så nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 13 minutter siden:

Jeg var interesseret i debatten. Holdningerne generelt til den form for annoncering.

Nu har du hørt holdningen til din stikker-metaliteten, synd det har været nødvendigt, at hænge en person ud, for at stille din nævenyttige snagen i andres forhold i stedet for at lave et annonymt debatindlæg.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 1 minut siden:

Som mulig narkohandler? Men bare glem det, du vil/kan jo tilsyneladende ikke se fra andet end dit eget perspektiv og fantasi.

Den med “noget med fra tanken” Er kodesprog for en streg til næsten eller fissen, som i bliver tilbudt på hver eneste af jeres vagter. Den gad jeg alligevel godt at høre hvor mange flere, end lige jer, som oplever :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sometimes skrev, for 4 minutter siden:

Som mulig narkohandler? Men bare glem det, du vil/kan jo tilsyneladende ikke se fra andet end dit eget perspektiv og fantasi.

Den med “noget med fra tanken” Er kodesprog for en streg til næsten eller fissen, som i bliver tilbudt på hver eneste af jeres vagter. Den gad jeg alligevel godt at høre hvor mange flere, end lige jer, som oplever :)

Kære Sometimes

Det er ikke gået op for dem endnu at det er en dunk benzin eller disel der kommer fra tanken.....for jeg er aldrig blevet tilbud noget fra tanken, med mindre jeg udlånt mine bilnøgler

Meeeeeen nu kan jeg jeg jo ikke svare på hvad "gang bang med os" ligner på deres foto.....det kan jo være at der er nogen der mener de ligner nogen der mangler mad/sodavand eller andet fra en tankstation ja hvad ved jeg?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden:

Kære Sometimes

Det er ikke gået op for dem endnu at det er en dunk benzin eller disel der kommer fra tanken.....for jeg er aldrig blevet tilbud noget fra tanken, med mindre jeg udlånt mine bilnøgler

Meeeeeen nu kan jeg jeg jo ikke svare på hvad "gang bang med os" ligner på deres foto.....det kan jo være at der er nogen der mener de ligner nogen der mangler mad/sodavand eller andet fra en tankstation ja hvad ved jeg?:D

I mine snart 4 år med behandlinger på daglig basis, er jeg aldrig blevet spurgt om jeg skulle have noget med fra tanken eller nogle andre steder fra......

Jeg skal ikke gøre mig selv til politi-betjent overfor hvad andre har af billeder på deres profil uanset om jeg finder det anstødeligt eller ej, jeg passer mig selv og har for længst opgivet forsøget på at redde hele verden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...