Rejsenetværk 9595 Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg formoder at en del oprettede brugere, og relativt jævnlige læsere ikke altid logger på, for at læse med på EG. Men kun gør det hvis de selv skal skrive en pm, eller et indlæg. Jeg vil sætte stor pris på, at disse lige logger på fra tid til anden for at kunne læse ders pm's. Hvis nogle kan gøre brugeren Tehdk opmærksom på at jeg har skrevet en pm til ham, vil jeg blive glad for det, hvis I gør det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 27. Januar, 2019 Både jeg og min man går gennem PM og forum, når vi logger på. Jeg er herinde jo som GP og læser altid mine PM, kunne jo være fra en fræk fyr, der måske vlrive lidt og så se om der kan laves en aftale, og forumet følger jeg osse med af nysgerrighed. Og min mand som er medlem, og han læser PM og forum tråde, inden han tjekker De andre skønne GP ud, han er ved at lave sig en liste med dem, han vil besøge her fra Og vi har osse noteret os de dejlige GP, vi vil besøge sammen Man kan da ikke udgå at se der Pm til en, der står et tydeligt tal på postkassen, og når man logger på kommer der en popup nederst på skærmen, så "glemmer" man sine PM, vil jeg tro at det er bevidst man gør det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg skal ikke afvise at nogle brugere ikke ønsker at få pm's, men de kan læse alt uden at logge på. Men når de skriver et indlæg skal de logge på, og så kan de se at der venter pm's. Jeg kan så se at vedkommende ikke har været logget på siden i torsdags, og derfor vil jeg gerne at han logger på igen, for at han kan se at han har fået en pm. Hvis brugerne forvalter deres konto på denne måde, og kun skriver sjældne indlæg, ja så bliver de heller ikke opmærksom på at de har fået private beskeder. Derfor denne tråd, hvis nogle godt vil læse deres pm,s men ikke gør det fordi de ikke logger på. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Januar, 2019 Der kommer en mail om, at der er kommet en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 27. Januar, 2019 Liv skrev, for 2 minutter siden: Der kommer en mail om, at der er kommet en PB Det får jeg ikke, for det har jeg valgt ikke at få, og det kan andre jo også gøre. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Januar, 2019 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Det får jeg ikke, for det har jeg valgt ikke at få, og det kan andre jo også gøre. Venlig hilsen Rejsenetværk Nå okay, jeg troede alle fik det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 27. Januar, 2019 Liv skrev, for 4 minutter siden: Nå okay, jeg troede alle fik det Vi er jo nogle der er her nærmest 24/7, vi behøver ingen mails for at få læst vores pm's Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg