Hop til indhold
Rejsenetværk

Log på og læs jeres PMs

Recommended Posts

Jeg formoder at en del oprettede brugere, og relativt jævnlige læsere ikke altid logger på, for at læse med på EG.

Men kun gør det hvis de selv skal skrive en pm, eller et indlæg.

Jeg vil sætte stor pris på, at disse lige logger på fra tid til anden for at kunne læse ders pm's.

Hvis nogle kan gøre brugeren Tehdk opmærksom på at jeg har skrevet en pm til ham, vil jeg blive glad for det, hvis I gør det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Både jeg og min man går gennem PM og forum, når vi logger på.

Jeg er herinde jo som GP og læser altid mine PM, kunne jo være fra en fræk fyr, der måske vlrive lidt og så se om der kan laves en aftale, og forumet følger jeg osse med af nysgerrighed.
Og min mand som er medlem, og han læser PM og forum tråde, inden han tjekker De andre skønne GP ud, han er ved at lave sig en liste med dem, han vil besøge her fra

Og vi har osse noteret os de dejlige GP, vi vil besøge sammen

Man kan da ikke udgå at se der Pm til en, der står et tydeligt tal på postkassen, og når man logger på kommer der en popup nederst på skærmen, så "glemmer" man sine PM, vil jeg tro at det er bevidst man gør det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke afvise at nogle brugere ikke ønsker at få pm's, men de kan læse alt uden at logge på.

Men når de skriver et indlæg skal de logge på, og så kan de se at der venter pm's.

Jeg kan så se at vedkommende ikke har været logget på siden i torsdags, og derfor vil jeg gerne at han logger på igen, for at han kan se at han har fået en pm.

Hvis brugerne forvalter deres konto på denne måde, og kun skriver sjældne indlæg, ja så bliver de heller ikke opmærksom på at de har fået private beskeder.

Derfor denne tråd, hvis nogle godt vil læse deres pm,s men ikke gør det fordi de ikke logger på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...