Aliung21 56 Skrevet 27. Januar, 2019 Nu jeg bare nysgerrig jeg har aldrig smagt en ældre dame og det self. Enhver fyrs drøm om at knalde en milf. Hva er det der tænder ældre kvinder ved "ungt kød". Tak på forhånd hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 27. Januar, 2019 Aldersforskellen, forskellen i erfaring, ungt kød er oftest også mere fast og spændstigt, ligesom et-tallet også er, ligesom unge fyre kan køre løs igen og igen(testotoron) Det samme tror jeg gør sig gældende omvendt, altså ældre mænd og yngre piger, jeg har da haft min del af yngre piger der har været klar på at prøve en moden fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2019 Som jeg har forstået tingene, er det fordi yngre fyre kan køre løs som en damptromle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 27. Januar, 2019 Borende X skrev, for 35 minutter siden: Som jeg har forstået tingene, er det fordi yngre fyre kan køre løs som en damptromle Og det sjove er, at yngre piger godt kan lide ældre fyre, fordi de netop IKKE kører løs som en damptromle 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 27. Januar, 2019 Haha drenge for satan. Jamen det giver faktisk god mening det som om vi slet ik er ska t til en på vores egen alder haha. Ældre mænd vil have yngre, unge mænd vil ha ældre tøser. Sjov verden vi lever i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 27. Januar, 2019 Da jeg for snart 40 år siden gik på håndværkerskole, blev jeg scoret af en køkkenpigerne, en oldsag på 36 år, (var selv 18). Hun var meget bevist om sin seksualitet, og udover at bliver godt og grundig kneppet, op til 6 gange på en aften. Så oplærte hun mig også i, hvordan man som mand gjorde det rigtig godt for en kvinde, jeg lærte mange tricks af hende, som den dag idag stadig virker . Og hun smagte godt ........ 6 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 27. Januar, 2019 Pite skrev, for 39 minutter siden: Da jeg for snart 40 år siden gik på håndværkerskole, blev jeg scoret af en køkkenpigerne, en oldsag på 36 år, (var selv 18). Hun var meget bevist om sin seksualitet, og udover at bliver godt og grundig kneppet, op til 6 gange på en aften. Så oplærte hun mig også i, hvordan man som mand gjorde det rigtig godt for en kvinde, jeg lærte mange tricks af hende, som den dag idag stadig virker . Og hun smagte godt ........ Uff sådan nogle historier kan jeg slet ik tåle hihi. Det min drøm sådan noget og jeg føler det noget jeg snart går glip af for jeg bliver jo ældre og ældre for hvert sekund. Håber snart at finde en milf da kan oplære mig en smule ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg var for mere end 40 år siden elevrådsformand, og deltog i skolenævnets møder. Jeg forførte eller blev forført, af forældrerepræsentanten, en rap sag, der i mine øjne nok var gammel, men stadig tænker jeg tilbage på et par år i himmerige. Og nej jeg føler mig ikke misbrugt og har ikke taget skade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg tænder som udgangdpunkt ikke seksuelt på unge mænd. Jeg kan sagtens kigge på en ung mand og se at den unge flotte krop er lækker og uspoleret. Jeg har nydt et par mænd der var primo 30erne og det har været frække mænd. Men jeg foretrækker helt klart mænd i samme aldersgruppe som jeg selv og meget gerne ældre. Modne velholdte mænd, som hviler i sig selv og ved hvad de vil have er noget af det mest frækkeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 27. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Men jeg foretrækker helt klart mænd i samme aldersgruppe som jeg selv og meget gerne ældre. Modne velholdte mænd, som hviler i sig selv og ved hvad de vil have er noget af det mest frækkeste. Velholdt og velholdt, men ellers falder jeg helt i den kategori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. Januar, 2019 Tja jeg er nu mest - i ikke kærligheds forankrede forhold, til unge kvindere, faste i kødet, og de kan udvikles, med alderen udvikles hos manden en tålmod som de u ge kvinder værdsætter, når man er ung og pikken står som et fyrtårn konstant og “drengen “ ikke kan komme hurtigt nok igang oplever den modne kvinde sig mere begæret og sy tes det er lækkert at blive taget 6/8 gange, da jeg læste til preliminæreksamen boede jeg på pensionat, og måtte ofte få lov til at ligge huslejen af, pnsionsmutter var ca det dobbelte i alder ifht.mig men det var dælme sjovt og jeg blev en erfaren herre i en ung alder, det kom mig tilgode senere i livet, så ret beset må det generelt være naturens orden at ældre modne mænd har unge koner, og de mere modne kvinder har en ung tyr som elsker..og jeg ved godt det gør ondt påjer piger, men det er mit synspunkt og går ikke ind i nærmere diskutioner om det, da jeg anser det som fakta.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 9 timer siden: Jeg var for mere end 40 år siden elevrådsformand, og deltog i skolenævnets møder. Jeg forførte eller blev forført, af forældrerepræsentanten, en rap sag, der i mine øjne nok var gammel, men stadig tænker jeg tilbage på et par år i himmerige. Og nej jeg føler mig ikke misbrugt og har ikke taget skade. Ak ja, jeg var også engang i praktik, og her blev jeg scoret af både tillidsmanden og personaleformanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 1. Februar, 2019 Personligt, er den yngste mand, som jeg har dyrket sex med 20 år. Og jeg havde ellers en grænse på 25 i lang tid, men ham her var bare for sød og fristende. En totalt pleaser-type som i den grad forstod at forkæle min krop og mine sanser, uhm. Hans egen andel af vores stund sammen (hvor han var centrum og kom) var vel ganske få minutter. Det skal siges, at vi 'mødtes' via Scor og der var ikke penge indblandet. Man har jo også et privatliv selvom man er herinde..sf Mindes ham med et smil. Han havde i hvert fald ikke brug for oplærmig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 4 timer siden: Personligt, er den yngste mand, som jeg har dyrket sex med 20 år. Og jeg havde ellers en grænse på 25 i lang tid, men ham her var bare for sød og fristende. En totalt pleaser-type som i den grad forstod at forkæle min krop og mine sanser, uhm. Hans egen andel af vores stund sammen (hvor han var centrum og kom) var vel ganske få minutter. Det skal siges, at vi 'mødtes' via Scor og der var ikke penge indblandet. Man har jo også et privatliv selvom man er herinde..sf Mindes ham med et smil. Han havde i hvert fald ikke brug for oplærmig. Naturtalenter findes stadig, og nye dukker hele tiden op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Marts, 2019 (edited) Ja, disse pumaer findes, og hvorfor ikke: https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/cougars-derfor-elsker-vi-sex-med-yngre-maend/7546940 Til gengæld har jeg fundet kvinder, der hellere vil have ældre mænd, og det passer mig fortræffeligt Jeg gamle tyr er måske ligefrem en "muuuuhgar"? Redigeret 8. Marts, 2019 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg