Hop til indhold
Aliung21

Cougars

Recommended Posts

Nu jeg bare nysgerrig jeg har aldrig smagt en ældre dame og det self. Enhver fyrs drøm om at knalde en milf. Hva er det der tænder ældre kvinder ved "ungt kød". Tak på forhånd hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldersforskellen, forskellen i erfaring, ungt kød er oftest også mere fast og spændstigt, ligesom et-tallet også er, ligesom unge fyre kan køre løs igen og igen(testotoron)

Det samme tror jeg gør sig gældende omvendt, altså ældre mænd og yngre piger, jeg har da haft min del af yngre piger der har været klar på at prøve en moden fyr :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg har forstået tingene, er det fordi yngre fyre kan køre løs som en damptromle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 35 minutter siden:

Som jeg har forstået tingene, er det fordi yngre fyre kan køre løs som en damptromle

Og det sjove er, at yngre piger godt kan lide ældre fyre, fordi de netop IKKE kører løs som en damptromle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha drenge for satan. Jamen det giver faktisk god mening det som om vi slet ik er ska t til en på vores egen alder haha. Ældre mænd vil have yngre, unge mænd vil ha ældre tøser. Sjov verden vi lever i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg for snart 40 år siden gik på håndværkerskole, blev jeg scoret af en køkkenpigerne, en oldsag på 36 år, (var selv 18). Hun var meget bevist om sin seksualitet, og udover at bliver godt og grundig kneppet, op til 6 gange på en aften. Så oplærte hun mig også i, hvordan man som mand gjorde det rigtig godt for en kvinde, jeg lærte mange tricks af hende, som den dag idag stadig virker ;) .

Og hun smagte godt ........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 39 minutter siden:

Da jeg for snart 40 år siden gik på håndværkerskole, blev jeg scoret af en køkkenpigerne, en oldsag på 36 år, (var selv 18). Hun var meget bevist om sin seksualitet, og udover at bliver godt og grundig kneppet, op til 6 gange på en aften. Så oplærte hun mig også i, hvordan man som mand gjorde det rigtig godt for en kvinde, jeg lærte mange tricks af hende, som den dag idag stadig virker ;) .

Og hun smagte godt ........

Uff sådan nogle historier kan jeg slet ik tåle hihi. Det min drøm sådan noget og jeg føler det noget jeg snart går glip af for jeg bliver jo ældre og ældre for hvert sekund. Håber snart at finde en milf da kan oplære mig en smule ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var for mere end 40 år siden elevrådsformand, og deltog i skolenævnets møder. Jeg forførte eller blev forført, af forældrerepræsentanten, en rap sag, der i mine øjne nok var gammel, men stadig tænker jeg tilbage på et par år i himmerige. 

Og nej jeg føler mig ikke misbrugt og har ikke taget skade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  tænder  som udgangdpunkt ikke  seksuelt  på  unge  mænd. 

Jeg  kan  sagtens  kigge  på en  ung mand  og se  at  den  unge  flotte  krop  er lækker  og  uspoleret.

Jeg  har  nydt  et  par  mænd  der  var  primo 30erne  og  det  har  været  frække  mænd. 

Men jeg  foretrækker  helt  klart  mænd  i samme  aldersgruppe  som  jeg  selv  og  meget  gerne  ældre.  Modne  velholdte mænd,  som  hviler  i  sig  selv  og  ved  hvad  de  vil  have  er  noget  af  det  mest  frækkeste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Men jeg  foretrækker  helt  klart  mænd  i samme  aldersgruppe  som  jeg  selv  og  meget  gerne  ældre.  Modne  velholdte mænd,  som  hviler  i  sig  selv  og  ved  hvad  de  vil  have  er  noget  af  det  mest  frækkeste. 

Velholdt og velholdt, men ellers falder jeg helt i den kategori:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg er nu mest - i ikke kærligheds forankrede forhold, til unge kvindere, faste i kødet, og de kan udvikles, med alderen udvikles hos manden en tålmod som de u ge kvinder værdsætter, når man er ung og pikken står som et fyrtårn konstant og “drengen “ ikke kan komme hurtigt nok igang oplever den modne kvinde sig mere begæret og sy tes det er lækkert at blive taget 6/8 gange, da jeg læste til preliminæreksamen boede jeg på pensionat, og måtte ofte få lov til at ligge huslejen af, pnsionsmutter var ca det dobbelte i alder ifht.mig men det var dælme sjovt og jeg blev en erfaren herre i en ung alder, det kom mig tilgode senere i livet, så ret beset må det generelt være naturens orden at ældre modne mænd har unge koner, og de mere modne kvinder har en ung tyr som elsker..og jeg ved godt det gør ondt påjer piger, men det er mit synspunkt og går ikke ind i nærmere diskutioner om det, da jeg anser det som fakta..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 9 timer siden:

Jeg var for mere end 40 år siden elevrådsformand, og deltog i skolenævnets møder. Jeg forførte eller blev forført, af forældrerepræsentanten, en rap sag, der i mine øjne nok var gammel, men stadig tænker jeg tilbage på et par år i himmerige. 

Og nej jeg føler mig ikke misbrugt og har ikke taget skade. 

Ak ja, jeg var også engang i praktik, og her blev jeg scoret af både tillidsmanden og personaleformanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Personligt, er den yngste mand, som jeg har dyrket sex med 20 år. Og jeg havde ellers en grænse på 25 i lang tid, men ham her var bare for sød og fristende. En totalt pleaser-type som i den grad forstod at forkæle min krop og mine sanser, uhm. Hans egen andel af vores stund sammen (hvor han var centrum og kom) var vel ganske få minutter.

Det skal siges, at vi 'mødtes' via Scor og der var ikke penge indblandet. Man har jo også et privatliv selvom man er herinde..sf

Mindes ham med  et smil. Han havde i hvert fald ikke brug for oplærmig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 4 timer siden:

Personligt, er den yngste mand, som jeg har dyrket sex med 20 år. Og jeg havde ellers en grænse på 25 i lang tid, men ham her var bare for sød og fristende. En totalt pleaser-type som i den grad forstod at forkæle min krop og mine sanser, uhm. Hans egen andel af vores stund sammen (hvor han var centrum og kom) var vel ganske få minutter.

Det skal siges, at vi 'mødtes' via Scor og der var ikke penge indblandet. Man har jo også et privatliv selvom man er herinde..sf

Mindes ham med  et smil. Han havde i hvert fald ikke brug for oplærmig.

Naturtalenter findes stadig, og nye dukker hele tiden op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, disse pumaer findes, og hvorfor ikke:

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/cougars-derfor-elsker-vi-sex-med-yngre-maend/7546940

Til gengæld har jeg fundet kvinder, der hellere vil have ældre mænd, og det passer mig fortræffeligt Jeg gamle tyr er måske ligefrem en "muuuuhgar"? :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...