Hop til indhold

Recommended Posts

Tja dette er en lidt svær anmeldelse at skrive. Jeg valgte at besøge Lea da jeg kunne genkende annonce teksten og fra et af mine tidligere besøg Hos Alex som arbejde på samme sted. Det brugte jeg som en slags sikkerhed i at billederne var ægte. Her var der dog heldigvis ingen kvaler pigen er hende som er på billederne, hun har dog fået lavet hendes bryster, hvilket jeg godt syntes hun kunne skrive i hendes annonce. Dertil skal det siges at nogle af hendes billeder er der blevet pillet en smule ved. Men det er hende på billederne. Hun ser dejlig smuk ud. Jeg valgte at bestille 45min med striptease, derefter skulle der være superfransk inkluderet i prisen men det var godt nok hurtigt overstået. Hun virkerede ikke som om at det var noget hun havde yderligere meget lyst til. (bare rolig den var helt ren kom lige fra badet. ) På med kondomet her var hun utrolig dygtigt til at ride og det virkede virkelig som  om at det var noget hun nød. Jeg ville gerne lige tage hende lidt bagfra, det gjorde vi så et stykke tid, før jeg tænkte at jeg gerne ville afslutte med hende på toppen. Hun var øverst igen i et par min før hun hoppede af for at færdige gøre mig med hånden.

Hun var rar at snakke med og prisen var okay. Følte dog aldrig rigtigt at kemien kom op og kører om jeg blev lidt skuffede da det mest af alt virkede som at hun gerne bare ville have mig til at komme så vi kunne slappe af. Jeg nyder normalt at skifte meget mellem diverse stillinger men det blev der ikke noget af her.

Vi snakkede de 15min før jeg listede af sted igen.

Jeg tror ikke jeg kommer tilbage til Lea igen.  Hun var meget sexede og nem og snakke med. Men som sagt kemien spillede bare aldrig rigtigt under selve agten. Mangle på øjenkontakt gjorde også at jeg ikke var ligeså tændt. 

Men personligheden var fin rar at snakke med efter, der er jo desværre bare ikke derfor jeg var kommet.

https://annoncelight.dk/showad/268680

Redigeret af Ham den unge
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, jeg har kigget på hende hele dagen og overvejet at besøge hende i aften.

Hvordan var hendes striptease? Det har jeg aldrig prøvet at få hos en GP, så det er ret fristende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det var okay med hendes striptease. Den fik da "lille mand" noget begejstret :) Hun spurte om jeg ville have stripteasen med alt hendes tøj eller kun undertøj. Syntes det er en fræk lille ting at kunne starte med.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer lige fra et besøg ved Lea.. Mums, hun er lige min type. :)

Det er ikke tit, jeg oplever så god en kemi, med en pige tilsalg. 

som ham den unge skrev. så rider hun som en drøm. super lækker krop, med perfekte silicone babser. 

taler perfekt engelsk. 

Syntes hun er sindsyg sød. har nok fået et lille crush på hende. :D

Kun varme anbefalinger her fra. skal med 100% sikkerhed besøge hende igen. 

Lige et link for god orden.. https://annoncelight.dk/showad/268680

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelserne. Har også luret lidt på hende Lea. Hun skriver “long wet tongue kisses” i annoncen, men er det noget hun gør okay? Går næsten udelukkende efter piger som tilbyder dette, da jeg synes det er en meget stor del af oplevelsen og jeg elsker GFE! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelserne. Har også luret lidt på hende Lea. Hun skriver “long wet tongue kisses” i annoncen, men er det noget hun gør okay? Går næsten udelukkende efter piger som tilbyder dette, da jeg synes det er en meget stor del af oplevelsen og jeg elsker GFE! :P

Det var ikke noget jeg oplevede, måske Henrik kan uddybe på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi Snadre, ja hun kysser. :)

Men det er nok en kemi ting. så ingen garanti her fra, men sådan er det jo altid.

Jeg kan havde en kanon oplevelse med en pige. som du måske ingen kemi har med, det er altid et sats :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Lea og jeg kan nikke genkendene mange af de ting der er skrevet, hun er rigtig sød og smuk.

Derudover kan jeg tilføje at hun yder super GFE service, hun kysser med tungen og jeg fik lov at komme på hendes ansigt. 

Hun taler engelsk rigtig godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenHøjgaard skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om hun er væk igen ? Har forgæves forsøgt at få fat i hende

Hun skulle være tilgængelig i dag og i morgen. 

Derefter vender hun sandsynligvis ikke tilbage igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lykkedes alligevel........

Fint diskret sted, så ingen andre i nærheden. 

Sød og smuk pige, veltalende, snakkede om alt muligt. En 10’er i GFE, hvilket jeg dog normalt ikke er det jeg går efter  

Bestilte en halv time med finish on face, kanon sex i flere stillinger, man måtte røre ALT hvad man vil. Hun holdte sig dog for øjnene ved afslutning, men ok. 

Der blev ikke sparet på hverken tungekys eller superfransk, hvilket jeg ikke havde bestilt. (Fik heller ikke superfransk, da det er i mod mine principper)

Bad før og efter, var ude i bilen igen ca 28 minutter senere efter eget initiativ. Blev ikke smidt ud, men følte det helt naturligt at afslutte besøget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...