Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Er der nogle der kan anbefale et godt sted til B2b massage, hvor massøren har store, gerne silikone, bryster?

Område Sjælland / Storkøbenhavn

På forhånd tak

Nina ved Sawadee har store siliconebryster. Men jeg kender ikke hendes massage da jeg ikke er til silicone. Men hun virker frisk og fræk nok de gange jeg har hilst på hende der nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nancy sammesteds kan varmt anbefales. Hun har dog ikke fået foretaget kunstindgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nancy sammesteds kan varmt anbefales. Hun har dog ikke fået foretaget kunstindgreb.

X den var go, (kunstindgreb) må indrømme den har jeg ikke hørt før, men vi er måske lidt tilbage her i Jylland. men P.S hvorfor Borende X hvorfor ser du så trist ud med de himmelvendte øjne, min dreng.

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nancy er en yngling for mange der nede. Men store bryster har hun ikke. Tværtimod. Der er kun en lille a skål. Men give massage det kan hun tilgengæld.

Jeg har ikke prøvet Nina men hun virker sød og fræk og har store silikonebryster. Og hun har også fået gode anmeldeser flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg på billedet lige er blevet arresteret :( . Mit kup nr. 58 gik galt :P:P:P

Dengang drejede det sig om Franz Jäger, nu er det trusser :P:P:P Godt at jeg fik lov til at beholde boret :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke Nina har fået gode anmeldelser på nogen som helst sites jeg har kigget på? Tvært imod, hun ser dejlig ud, store bryster, men giver dårlig massage, og snakker istedet for at massere. Jeg har prøvet hende 2 gange, og det var ikke noget at råbe hurra for. Men selvfølgelig, hver sin smag.Så "Nybegynder"jeg er da spændt på hvad du får ud af det...

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver desværre nødt at synge med i koret: Hos Nina på Sawadee har jeg fået den mest meningsløse pladdermassage i hele min lange oliekarriere. Så smuk og så usandsynligt usexet.

Under en halv time kom hun ikke længere end til min ene arm. Då havde jeg allerede sår i ørene og blev nødt at smide håndklædet i ringen.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver terrek ret. Nina bare snakker og snakker og ligger op til sex, men hun er altttt for dyr. Men smuk er hun.

Ja, hun ser nu lækker ud. Men hvad tilbyder hun egentlig, og hvad koster en tur med hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai kvinder har fra naturens side ikke store bryster. Så du kan generelt gå ud fra at enhver der har mere end en barnehåndfuld at gøre godt med, har fået foretaget et kosmetisk indgreb. Det gælder naturligvis ikke de meget fede piger. Fed røv = fede bryster, ligesom i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...