Hop til indhold
gog

Hvorfor deltage

Recommended Posts

Hvorfor deltage i en konkurence?

Vi vil godt have en præmie for en anmeldelse.

Vi kræver seriøsitet af pigernes annoncer.

Hvad med at man selv var seriøs??

Cecillia udlovede en 1/2 time for en god anmeldelse,

allerrede inden den var afsluttet, begyndte nogle at spørge

om de ikke kunne bytte den!

Malou laver en konkurrence om et nyt Navn.

Stor delagelse, hvad ender det med?

Pinligt i mine øjne.

Der blev videregivet til højre, og venstre.

Forstår godt hvis der ikke er nogle af alle jer søde

piger, der stiller jer til rådighed for os "Mænd",

ikke vil deltage i en Konkurrence, om en halv time

med den bedste "skribent"?. Er det ham i møder?

eller har han bare givet "billedet" videre?

TÆNK OVER DET DRENGE :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et lille rettelse. Det var os der udlovede en halv time i selskab med Cecilia. Når vi har afholdt en konkurrence, har vi betalt for den tid, som i kan vinde sammen med pigen. Men vi er naturligvis meget taknemlige overfor de piger, der indtil nu har ville være præmie i en konkurrence her inde.

Der vil altid være nogen som ikke har mulighed for at modtage præmien, f.eks. fordi de bor i den modsatte ende af landet. Men i sådanne tilfælde, er det jo blot at sige at man desværre ikke har mulighed for at modtage præmien, og man derfor gerne vil lade den gå til en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber da ikke folk vil lade være med at deltage med anmeldelser og hjælpe hinanden med efterlysninger her inde, blot fordi de ikke vil kunne modtage en præmie. De konkurrencer vi har afholdt deltager man jo i, netop ved at hjælpe hinanden med efterlysninger og skrive anmeldelser. Dermed skulle man holde sig helt fra at være aktiv i disse fora, mens konkurrencen kørte.

Men jeg giver gog fuldstændig ret i at det der med at brokke sig over præmien, eller forsøge at give give den videre til højre og ventre, ikke bør finde sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu også give skjold ret et stykke hen af vejen.

Om ikke andet så kunne man jo som anmelder og deltager i en konkurrence skrive at man ikke ønsker at deltage da præmien ikke kan bruges. Hvad grunden kunne være er egentlig lige meget. Men at man når man har vundet en konkurrence siger at man ikke er interesseret i at besøge pigen og gerne vil give præmien væk syntes jeg man er alt for sent ude.

En anden ting kunne jo være at eroguide smed en togbillet oven i hatten hvis det er en pige som ikke kommer til den anden landsdel.

Evt. lave konkurrencen om så den hedder 30 min incl en togbillet eller 45 min uden togbillet.

Der kan jo købes en orange billet til billige penge.

Jeg er så godt klar over at det stadig ikke er alle der har muligheden for at smide en hel dag væk fra arbejde på at krydse landet for at være sammen med en pige i 30 min for derefter at tage hjem igen. Men det kunne jo være en mulighed.

En anden mulighed kunne også være at der altid blev valgt 2 piger til en konkurrence. En fra det jyske og en fra sjælland. Så kan man selv vælge hvem der er nærmest eller mest interessant. Det er jo ikke alle der tænder på den samme type pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg som ny herinde jo ikke, hvor mange konkurrencer, der har været afholdt herinde - om der bare har været afholdt et par stykker til ud over de to her nævnte eller hvad. Men mon ikke det bare har været tilfældigt eller uforudsigelige hændelser/forhold, der har gjort, at man i disse to tilfælde ikke har været i stand til at modtage præmien?

Det må man for konkurrencernes fremtid herinde jo håbe.

Det er jo heller ikke sikkert, man lige i affattelsesøjeblikket har været i stand til at overskue, hvordan det rent praktisk ville se ud, hvis man gik hen og vandt.

Men hvis det på nogen måde har noget at gøre med, hvem "præmien" er, eller hvor i landet man skal infinde sig for at "inddragde præmien", må man vel forventes at holde sig uden for en konkurrence, hvor en lidet attråværdig præmie eller et utilgængeligt sted i landet er i spil - for det har men vel mulighed for at finde ud af, inden man beslutter sig for at deltage.

Men lad os nu bare håbe, at det har været uheldige tilfælde og at det bliver bedre de næste gange. ;)

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan de ske i konkurrencens hede at man ikke helt planerer hvad det skulle indebære at vinde. Og det tror jeg også en pige som Malou godt kan acceptere. Især hvis det løses via PB.

Det kedelige opstår når folk kaster præmierne omkring, og oven i det benytter situationen til chikane af hinanden. En trist slutning på et usædvanligt godt og sjovt initiativ fra en pige.

Faktiskt tilmed respektløst. :evil:

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Så lav da en konkurrence hvor I betaler for en halv time

hos en massage pige efter frit valg. Så vil alle være tilfredse tror jeg.

Det betyder selvfølgelig at pigen i får den gratis reklame

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lav da en konkurrence hvor I betaler for en halv time

hos en massage pige efter frit valg. Så vil alle være tilfredse tror jeg.

Det betyder selvfølgelig at pigen i får den gratis reklame

Hej Knajt.

Nok det mest intellegente svar jeg har fået på mit spørgsmål?

Jeg har dog lige 2 spørgsmål?

Linje 1 og 2: Hvis man har vundet en præmie, hvorfor skal man så betale fuld pris for at indløse den?

Linje 3: ???? sort snak? :roll:

Eller keder du dig bare?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg er altså ret meget enig med Gog...

Tåbeligt at deltage i en konkurrence, hvor man på forhånd ved, at man ikke kan/vil indløse præmien eller i øvrigt brokke sig over præmiens art....Så hold dog lav profil istedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Syn´s alle skal stoppe med at poste indlæg om Malou Magics initiativ - inden Malou får mavesår af bare ærgelse. Please!!

Kan være hun overvejer at skifte navn allerede :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hej Knajt.

Nok det mest intellegente svar jeg har fået på mit spørgsmål?

Jeg har dog lige 2 spørgsmål?

Linje 1 og 2: Hvis man har vundet en præmie, hvorfor skal man så betale fuld pris for at indløse den?

Linje 3: ???? sort snak? :roll:

Eller keder du dig bare?

Nu var det jo eroguide eller udbyderen der skulle betale

Og en af os der skulle vinde 30 min hos en pige efter frit valg

Så betyder 3 linie at dermed får pigen ikke den grGis reklame

Og nej jeg keder mig ikke, det gør intelligente mennesker aldrig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...