Hop til indhold
Treesome

2 mænd om 1 pige

Recommended Posts

Har tidligere besøgt hende. Lækker kvinde men hun kan godt virke lidt fraværende under legen. 

Tror ikke hun er på hver dag. Hendes priser plejer at være meget rimelige så mon ikke det kan lade sig gøre til en fornuftig pris. 

Jeg er desværre ikke i området i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

et kunne være spænende at være 2 fyre om at knalde denne sorte perle. https://annoncelight.dk/showad/240800

Vil du være med til det og kan du i dag, så splejser vi om prisen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'''''''''''''''''''''''''''

Treesome skrev, den 24/1/2019 at 06:49:

Det kunne være spænende at være 2 fyre om at knalde denne sorte perle. https://annoncelight.dk/showad/240800

Vil du være med til det og kan du i dag, så splejser vi om prisen.

Har en gang spurgt hende om hun ville med flere mænd. Efter nogen betænkningstid meldte hun tilbage, at hun ikke rigtig  var med på det. Ikke en total afvisning men jeg ville ikke presse på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, 1 time siden:

Har en gang spurgt hende om hun ville med flere mænd. Efter nogen betænkningstid meldte hun tilbage, at hun ikke rigtig  var med på det. Ikke en total afvisning men jeg ville ikke presse på.

Har også skrevet med hende om det samme. Dengang sagde hun ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 22/2/2019 at 18:51:

Har lige skrevet med hende. Hun er med på 3 mænd i en time for 2500. Det vil sige 850 pr person. Nogen der er klar.

Ja er med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...