Hop til indhold
Blueberry

Tråd om glædesFYRE?

Recommended Posts

Jeg véd ikke om det har været diskuteret tidligere, men i ligestillingens navn ville det måske være godt for Eroguides.dks omdømme også at have en tråd om mænd? Jeg er ikke bøsse, men jeg er heller ikke fordomsfuld, og har jeg en veninde, som svinger "both ways", og vi prøver lidt forskelligt. Imidlertid oplever vi, at det er meget svært at finde en seriøs, ikke-fake mand at feste med, og en tråd med nogle anmeldelse kunne godt hjælpe, tænker jeg.

Nu har jeg ikke rigtigt været "ovre på den anden side", men der kunne måske være en hulbroder eller to, som gerne ville orientere sig om muligheder for at finde en mand. Så måske to-tre nye tråde:

- Glædesfyre til piger og par

- Glædesfyre til fyre

- Glædespar

Er det for radikalt? ;)

Redigeret af Blueberry
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 23 minutter siden:

Jeg véd ikke om det har været diskuteret tidligere

Er det for radikalt? ;)

Emnet har været vendt nogle gange. Der har også været tale om en kategori til anmeldelser af samme.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 42 minutter siden:

Jeg véd ikke om det har været diskuteret tidligere, men i ligestillingens navn ville det måske være godt for Eroguides.dks omdømme også at have en tråd om mænd? Jeg er ikke bøsse, men jeg er heller ikke fordomsfuld, og har jeg en veninde, som svinger "both ways", og vi prøver lidt forskelligt. Imidlertid oplever vi, at det er meget svært at finde en seriøs, ikke-fake mand at feste med, og en tråd med nogle anmeldelse kunne godt hjælpe, tænker jeg.

Nu har jeg ikke rigtigt været "ovre på den anden side", men der kunne måske være en hulbroder eller to, som gerne ville orientere sig om muligheder for at finde en mand. Så måske to-tre nye tråde:

- Glædesfyre til piger og par

- Glædesfyre til fyre

- Glædespar

Er det for radikalt? ;)

jeg er da frisk med at komme ind i den første kategori hvis nogle måtte ønske det... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Min søde (og flotte) ekskæreste er til rådighed for kvinder. Kæmpe pik, haha, siger det bare :lol:

Ca. 30 år, mulat, pissesød, og god til at knalde.

Skriv til mig, hvis der er interesse <3

(Uh ja, eks, men bare rolig, der bliver ingen drama fra min side, vi ér færdige med hinanden :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, 1 time siden:

Min søde (og flotte) ekskæreste er til rådighed for kvinder. Kæmpe pik, haha, siger det bare :lol:

Ca. 30 år, mulat, pissesød, og god til at knalde.

Skriv til mig, hvis der er interesse <3

(Uh ja, eks, men bare rolig, der bliver ingen drama fra min side, vi ér færdige med hinanden :))

Tak for input - Han burde jo så have en anmeldelse herinde :) Jeg har skrevet en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tror egentlig det er mere almindeligt en umiddelbart antaget, så en god ide men en eller flere tråde om dette,

om ikke andet, så er der nok en fantasi for mange, så hvorfor ikke leve den ud, ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så lad os da spørge admin, om han/hun ville oprette et underforum:

 

Kære Administrator, hvad siger du til at oprette et underforum under Anmeldelser, der hedder "Anmeldelse af fyre og og par". Evt med en underopdeling som foreslået ovenfor:

 

Anmeldelse af fyre og par

- Glædesfyre til piger og par

- Glædesfyre til fyre

- Glædespar

 

Ud over at hjælpe os, der leder efter en ekstra fyr til at spice forholdet op, vil det kunne hjælpe Eroguides omdømme at balancere aktiviteterne ift piger og fyre. I dag kan sitet angribes for at være mandschauvinistisk, men det bliver altså en hel del sværere, hvis der også er kvinder og par, der diskuterer deres oplevelser med mænd. Lad os vise, at vi ikke er nogle fede gamle mandschauvinister, men at vi er fordomsfri, glædessøgende mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...