Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen, jeg vil bare lige starte med at sige tak for alle de hjælpsomme anmeldelser herinde de har virkelig været en hjælp.

Lad os komme til sagen, jeg leder efter en dansk gp i København, grunden til jeg ikke bare har taget kontakt til dem er at mange af de tager kun imod skandinaviske mænd og der kommer problemet mit udseende er mellemøstlig da begge mine forældre er fra Mellemøsten, jeg er født og opvokset i Danmark så jeg føler mig så dansk som alle andre. Så har egenligt bare gået til de udlandske gp’er fordi de ikke rigtig har nogle preferencer angående udseende.

Håber i vil kunne hjælpe mig med en sød og rar dansk gp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest velkommen til.

der er mange piger som ikke tager imod udenlandske mænd, fordi mange af dine brødre har ødelagt det for danske piger og ikke respektere det vi laver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

@Sødtøs Hvorfra ved du at det er hans brødre? 

@Swoosh12 prøv at ringe rundt og spørge, det er helt ærligt det nemmeste :) der er en del klinikker der har piger der ser stort på “race”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 3 minutter siden:

@Sødtøs Hvorfra ved du at det er hans brødre? 

Hold nu op, du forstod jo godt hvad Sødtøs skrev... ;-) Jeg syntes formuleringen var meget sober.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 31 minutter siden:

der er mange piger som ikke tager imod udenlandske mænd, fordi mange af dine brødre har ødelagt det for danske piger og ikke respektere det vi laver. 

Syntes ikke man kan kalde de udlændinge som har lavet ballede for hans brødre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 44 minutter siden:

Den havde jeg godt regnet ud og læst mig frem til jeg synes bare at det er så ærgerligt at vi allesammen bliver skåret over én kam, for mit vedkommende vil jeg bare gerne finde en sød dansk gp der ikke afviser mig på grund af hvor mine forældre kommer fra :) 

Redigeret af Swoosh12

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swoosh12 skrev, Lige nu:

Den havde jeg godt regnet ud og læst mig frem til jeg synes bare at det er så ærgerligt at vi allesammen bliver skåret over én kam, for mit vedkommende vil jeg bare gerne finde en sød dansk gp der ikke afviser mig på grunde af hvor mine forældre kommer fra :) 

Jeg tror du skal prøve og ringe til de forskellige klinikker, der kan du forklare din situation, jeg er ret sikker på du bliver taget godt imod når de høre din forklaring, selvfølgelig skal du ikke diskrimineres fordi nogle indvandre har et kedeligt kvindesyn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror du skal prøve og ringe til de forskellige klinikker, der kan du forklare din situation, jeg er ret sikker på du bliver taget godt imod når de høre din forklaring, selvfølgelig skal du ikke diskrimineres fordi nogle indvandre har et kedeligt kvindesyn. 

Tusind tak for din hjælp, kender du nogle af disse klinikker jeg kan ringe til? Er nemlig ret ny angående det her med gp’er så ved ikke helt hvor jeg skal kigge hen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Thomsen skrev, for 22 minutter siden:

Hold nu op, du forstod jo godt hvad Sødtøs skrev... ;-) Jeg syntes formuleringen var meget sober.

You got me.

Jeg syntes formuleringen var dum :) og at trådstarter præsentere sig noget mere heldigt end hende bittertøsen :) 

@Swoosh lav en søgning herinde på klinikker, der er mange i Kbh (og gå uden om annoncer fra “sødtøs”)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Swoosh Jeg taggede den forkerte og den vil ikke ændre det. Undskyld. 

@Swoosh12  Kig på annoncelight og når du finder en pige du tænder på, så send hende en sms hvor du forklarer det eller ring og spørg. Så er jeg sikker på du nok skal få nogle frække lækre oplevelser. God fornøjelse. :D

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Swoosh12 havde jeg boet i Kbh, så havde jeg bestemt givet dig en chance.

@Sparkster jeg kan ikke findes på nogen kliniker, jeg har mit eget sted og tage imod, jeg tager de fyre ind som kan begå sig som en gentlemand og ikke opføre sig som et ........ ( sæt selv et passende ord ind her )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 23 minutter siden:

@Swoosh Jeg taggede den forkerte og den vil ikke ændre det. Undskyld. 

@Swoosh12  Kig på annoncelight og når du finder en pige du tænder på, så send hende en sms hvor du forklarer det eller ring og spørg. Så er jeg sikker på du nok skal få nogle frække lækre oplevelser. God fornøjelse. :D

Tusind tak for hjælpen, jeg tror at det er det jeg vil gøre

Sparkster skrev, for 45 minutter siden:

You got me.

Jeg syntes formuleringen var dum :) og at trådstarter præsentere sig noget mere heldigt end hende bittertøsen :) 

@Swoosh lav en søgning herinde på klinikker, der er mange i Kbh (og gå uden om annoncer fra “sødtøs”)

Det skal jeg gøre tak igen for de hurtige svar :) 

Jeg har tænkt mig at lave en stor bue rundt om alt der har med “sødtøs” at gøre fordi hun virker ikke helt så sød som hendes navn ellers fremstår hun skulle være :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Swoosh12

Ikke for at tale nedladende om nogen hverken GP`ere,indvandre,nydanskere,eller folk med anden hudfarve end etnisk dansk,,, som åbenbart er hvid som i kridhvid,,

Sjovt at vi danskere ikke kan få nok sol og går i solarium hele året rundt ,selv når det er hedebølge fordi som vi siger at vores hud jo lige skal tilvændes solen,,,,,Bullshit

Jeg synes i den grad at det er en fallit erklæring at Swoosh og andre som ikke lige ligner en etnisk dansker, må krybe til kors og spørger rigtig pænt om vores hjælp...

Prøv lige selv at sætte jer i hans sted ,,,manden er jo opvokset her i DK

Han ligner ikke en som os,,,,, en rigtig dansker,og det er åbentbart nok til at afvise ham,,,fordi tænk nu hvis ,,,osv.osv.osv..

Og jov jeg har selvfølgelig forståelse for at der er nogle GP´ere som konsekvent frabeder sig disse mørkhudede fremmede,forbrydere det er jo dem allesammen intet mindre,,(ironi kan forekomme !!! )

Det er helt deres eget valg og det skal jo selvfølgelig respekteres,,de kan jo sagtens ha haft en ubehagelig oplevelse med en af "DEM",eller måske en af deres brødre,eller også har de måske bare hørt om et tilfælde et sted ude i den virkelige Verden,,,og så er det jo nemmest at sige ALLAH,,undskyld ALLE,,er ens 

Så undrer det mig bare så meget mere når man nu følger lidt med at først AmazingKimberly,,,havde en øv oplevelse,,og dernæst Gry inden for kortere tid,

ved godt at disse oplevelser er vidt forskellige den ene kunde lys i huden høj skandinavisk ish,,,den anden måske en polak ,eller fra balkan området ,,bare et forsigtigt gæt,da der er en del uvished herom,,,

så mit simple råd kære Swoosh ring rundt og forklar dem din situation nok nemmere ned via sms,men vær forberedt på at måske blive afvist i døren,,bedre at mentalt forberede sig på dette ,så er "nederlaget",,knapt så nedværdigende

Jeg har stor respekt for alle mennesker her på jorden også for GP´ere her i denne købesex verdenen,,,uden dem var det jo et frygteligt sted at færdes efter mørkets frembrud,,der har de mørke endelig en lille fordel de blir ligesom væk i bybilledet så at sige,,ja racistisk udtagelse,,,

Sådan et sødt menneske som Christina her fra tråden er jeg sikker på at du er mere end velkommen hos,,det har hun selv ytret i andre tråde,,,men ved jo selvfølgelig ikke hvad du tænder på,,du har jo altså lov til selv at vælge tid og sted og med hvem ,,bare inden for de forskrevne rammer og uskrevne love,,hos nogle

Hvad du ender med at gøre så på dansk ...PØJ PØJ med dette ,men du behersker jo fint dansk både i tale og skriv,og sikkert en helt masse andre spændende sprog som vi "danskere", kun er misundelige over ikke at kunne forstå en dyt af,,derfor er det jo meget nemmere for os og gå i forsvars position,og gøre grin ,se bare på HKH den nu desværre afdøde prins gemal Henrik , HENRI MARIE JEAN ANDRE de LABORDE de MONPEZAT,,,han prøvede i alle årene at blive "godkendt" af danskerne ,men lykkedes kun sjældent,da vi åbenbart ikke forstod hans til tider sjove humor,,,Han var en levemand og havde humor og et stort hjerte,,ja vel lavede han da nogle sjove ting ind imellem ,men synes altid på den lidt lune franske måde,,,,

Hvis ikke en fremmedarbejder som ham kan blive taget godt imod og velintegreret,hvem kan så lige ,,???? Han var her jo i 51 år ,,Du kan godt se at du har alle odds imod dig kære Swoosh.

Skriv endelig hvis du ender op med en overraskende god oplevelse...det kunne virkelig være rart for dig ,og 100 % dig vel undt,,

Ja giv mig bare på puklen nu ,,jeg fortjener det sikkert

Jeg har nok tabt sutten så at sige ,,

ja undskylder selvfølgelig for at afspore ret så meget,,,sorry jeg havde bare lige brug for at ytre mig,,,

det er vel ikke blevet forbudt her i DK endnu,,,veller farveller(Dansk humor,igen)

De bedste tanker   /   Hunter

P.S.   Og giv den bare gas med damerne min ven :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jensen Amager

Sødtøs gav faktisk en chance til trådstarter, og bød ham også velkommen.  Derfor heller ingen grund til den ellers sympatiske trådstarters afstandtagen til Sødtøs. Hun konstaterede blot, at nogle GPer havde haft dårlige erfaringer med ikke skandinaver. Egne erfaringer,  veninders erfaringer eller blot myter. Ved det ikke. Men vi bliver altså nødt til at have stor respekt for, at GPere ofte arbejder i en udsat position. 

Er sikker på at trådstarter nok skal få mange gode oplevelser også med danske GPer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JTV

@Swoosh12

Jeg er selv en ung fyr med forældre fra Mellemøsten. Dog har jeg aldrig haft et problem med at besøge danske GP'er ;) Måske fordi at jeg bare ligner det jeg er - en stille og rolig stilfærdig type der ikke skaber problemer. Indtil videre har jeg bollet sammen med over 50 danske piger hvor cirka 30 af dem var GP'er og jeg har haft rigtig gode og våde oplevelser med dem. :P Langt de fleste danske GP'er tager imod udlændinge. Som udgangspunk er det kun når de nævner et krav om etnicitet i deres annonce at de ikke tager imod udlændinge. Og cirka 95% af de danske har ingen krav. 

Så bare besøg hjemmesiderne til de forskellige lysthuse som mon-cherie.dk, seductiongirls.dk og sexyclub.dk og find en sød dansk pige der ikke nævner et krav om etnisk baggrund i annoncen. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at du virkelig er gået glip af noget hvis du kun har besøgt udlandske piger. Sådan nogle unge langbenet stramme blonde nordiske piger er virkelig noget af det lækreste evolutionen har skabt. :wub: 

De unge danske piger er virkelig søde og meget sympatiske hvis man er flink overfor dem og viser dem interesse. Så husk nu at behandl dem med respekt og være en flink over dem, istedet for at ødelæg det for dig selv og alle andre med udlandsbaggrund, så skal du nok få en god oplevelse. By the way da jeg selv er ung, så har jeg kun besøgt unge danske piger og har aldrig været sammen med dem på over 30, så jeg har ingen erfaring med dem og aner ikke om de adskiller sig fra de unge. 

Redigeret af JTV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære hunter tak for svaret og nogle gode grin :D

Jeg vil bare prøve at skrive/ringe rundt til de danske gp’er jeg finder interessant også forklare dem min situation også må jeg tage den som det kommer, syntes bare det var ærgerligt at bare fordi jeg ikke er etnisk dansk så skal jeg stå og forvare mig selv og sige at jeg ikke er ligesom “de andre” invandre. Jeg ved godt at nogle gp’er har preferencer angående udseende og det respektere jeg fuldt ud, vi alle forskellige og har forskellige preferencer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen

Jeg vil bare gerne lige slå fast at den her tråd ikke er til for at hate på gp’er der ikke modtager invandre men mere et spørgsmål til folk om de kender nogle søde danske gp’er som tager imod invandre

Jeg respektere at de selv vælger hvem de vil tage imod og hvem de ikke vil og mange af dem har sikkert rigtige gode grunde til at de ikke tager imod invandre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JTV skrev, for 1 time siden:

@Swoosh12

Jeg er selv en ung fyr med forældre fra Mellemøsten. Dog har jeg aldrig haft et problem med at besøge danske GP'er ;) Måske fordi at jeg bare ligner det jeg er - en stille og rolig stilfærdig type der ikke skaber problemer. Indtil videre har jeg bollet sammen med over 50 danske piger hvor cirka 30 af dem var GP'er og jeg har haft rigtig gode og våde oplevelser med dem. :P Langt de fleste danske GP'er tager imod udlændinge. Som udgangspunk er det kun når de nævner et krav om etnicitet i deres annonce at de ikke tager imod udlændinge. Og cirka 95% af de danske har ingen krav. 

Så bare besøg hjemmesiderne til de forskellige lysthuse som mon-cherie.dk, seductiongirls.dk og sexyclub.dk og find en sød dansk pige der ikke nævner et krav om etnisk baggrund i annoncen. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at du virkelig er gået glip af noget hvis du kun har besøgt udlandske piger. Sådan nogle unge langbenet stramme blonde nordiske piger er virkelig noget af det lækreste evolutionen har skabt. :wub: 

De unge danske piger er virkelig søde og meget sympatiske hvis man er flink overfor dem og viser dem interesse. Så husk nu at behandl dem med respekt og være en flink over dem, istedet for at ødelæg det for dig selv og alle andre med udlandsbaggrund, så skal du nok få en god oplevelse. By the way da jeg selv er ung, så har jeg kun besøgt unge danske piger og har aldrig været sammen med dem på over 30, så jeg har ingen erfaring med dem og aner ikke om de adskiller sig fra de unge. 

Hej jtv tak for det gode svar

Kan du måske anbefale nogle af de gp’er du har besøgt så vil jeg nemlig lige tjekke deres profil ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JTV
Swoosh12 skrev, for 10 minutter siden:

Hej jtv tak for det gode svar

Kan du måske anbefale nogle af de gp’er du har besøgt så vil jeg nemlig lige tjekke deres profil ud :)

Her er nogle af pigerne: :D

Der er Sif-pigen som har nogle fantatiske naturlige ungepige bryster der kan få en hver mands hjerne til at gå i selvsving når man ser dem :lol:

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9?lightbox=dataItem-jpihf09c1

Så er der Mia. Hun er rigtig sød og nem at snakke med og hun tager intiativ og er meget livlige i sengen. Nok en som jeg vil anbefale hvis det er første gang man besøger en GP. 

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10

Så er der Marlene der er rigtig god til at kysse. :P

https://www.mon-cherie.dk/marlene?lightbox=dataItem-jiy7jxgx1

Redigeret af JTV

Del dette indlæg

Link til indlæg
JTV skrev, for 2 minutter siden:

Her er bare et udpluk: :D

Der er Sif-pigen som har nogle fantatiske naturlige ungepige bryster der kan få en hver mands hjerne til at gå i selvsving når man ser dem :lol:

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9?lightbox=dataItem-jpihf09c1

Så er der Mia. Hun er rigtig sød og nem at snakke med og hun tager intiativ og er meget livlige i sengen. Nok en som jeg vil anbefale hvis det er første gang man besøger en GP. 

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-10

Så er der Marlene der er rigtig god til at kysse. 

https://www.mon-cherie.dk/marlene?lightbox=dataItem-jiy7jxgx1

Det var godt nok 3 ret dejlige danske piger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swoosh12 skrev, for 4 timer siden:

Tusind tak for din hjælp, kender du nogle af disse klinikker jeg kan ringe til? Er nemlig ret ny angående det her med gp’er så ved ikke helt hvor jeg skal kigge hen :D

Prøv at kigge på retortgirls.dk evt. Ved flere tager godt imod dig. 

God jagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerførst, så forstår jeg ikke du er blevet krænket over @Sødtøs's venlige og imødekommende svar. Hun byder dig jo velkommen og slår bare fast hvad der er blevet rigeligt diskuteret i andre tråde.

Men tilbage til trådens emne.

Når du starter med at ringe rundt, kan du starte hos Seduction Girls, hvor mange om ikke alle piger direkte skriver i deres profiler, at de modtager alle nationaliteter. Jeg kender ikke stedet, men kan anbefale Jennifer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...