Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor nyt vil du have det?

Denne her er fra slut november + januar.

Har også selv været der - hun er vildt lækker men havde nok også lidt for travlt til min smag.

Redigeret af Michael J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den med at have for travlt oplevede jeg i aftes, hvor jeg valgte den ellers meget søde og sexede Agnes. Fik på mange måder, hvad jeg kom efter, men det gik godt nok stærkt....

Hvordan, hvis det kan forklares, havde Beatrice for travlt med at få dig ud igen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 23/1/2019 at 09:19:

Den med at have for travlt oplevede jeg i aftes, hvor jeg valgte den ellers meget søde og sexede Agnes. Fik på mange måder, hvad jeg kom efter, men det gik godt nok stærkt....

Hvordan, hvis det kan forklares, havde Beatrice for travlt med at få dig ud igen ?

Nu er det nogle måneder siden, men følte bare hun skyndte på mig - f.eks. hele tiden hurtigt videre til næste stilling hvis der var den mindste pause. Ville gerne afslutte det hurtigt selvom der var tid tilbage.

Men som sagt hun er lækker og det var ikke sådan at jeg ikke fik lov at kysse slikke eller lign. Bare ikke helt gfe nok til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...