Hop til indhold
Cosmos

Kristine

Recommended Posts

Cosmos skrev, for 3 minutter siden:

Hej

 

Er der nogen der kan fortælle mig godt eller skidt om denne pige?

Interessante tilbud hun har på menuen

Kristine

Ja hun har anmeldelser her....brug søge funktionen så finder du dem....hun er fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cosmos skrev, for 8 minutter siden:

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig godt eller skidt om denne pige?

Interessante tilbud hun har på menuen

Kristine

Billederne er i hvert fald falske.....(har ikke søgt på legetøjsbillederne)

Billedet i den hulmønstrede kjole stammer formentlig fra denne annonce hvor der bemærkes at pigen kun taler spansk. Pigen i den danske annonce tager dansk og så er der nok ikke tale om den samme pige: http://www.tempelgirls.ch/site/index.php/girls/2-uncategorised/155-veronikasexinbasel

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Billederne er i hvert fald falske.....(har ikke søgt på legetøjsbillederne)

Billedet i den hulmønstrede kjole stammer formentlig fra denne annonce hvor der bemærkes at pigen kun taler spansk. Pigen i den danske annonce tager dansk og så er der nok ikke tale om den samme pige: http://www.tempelgirls.ch/site/index.php/girls/2-uncategorised/155-veronikasexinbasel

legetøjs billederne er go´e nok , hun er lidt latina , ikke ret høj , fræk buttet lille krop , hun ser godt ud og er afsindig sød og hun elsker at blive slikket!! Og hun kan finde ud af at bruge ens røv så man kan mærke det.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

legetøjs billederne er go´e nok , hun er lidt latina , ikke ret høj , fræk buttet lille krop , hun ser godt ud og er afsindig sød og hun elsker at blive slikket!! Og hun kan finde ud af at bruge ens røv så man kan mærke det.... ;-)

Måske....:) - men stadig falske billeder.....)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Måske....:) - men stadig falske billeder.....)

Ja , det er ikke så heldigt, måske jeg skal nævne det for hende næste gang jeg er hos hende....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

Ja , det er ikke så heldigt, måske jeg skal nævne det for hende næste gang jeg er hos hende....

Det må du meget gerne gøre. Hvis hun er sådan som du beskriver så kan hun vel lægge et billede eller 2 af sig selv op :) Du kan måske endda få lov at tage dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 17 timer siden:

Det må du meget gerne gøre. Hvis hun er sådan som du beskriver så kan hun vel lægge et billede eller 2 af sig selv op :) Du kan måske endda få lov at tage dem.

Jeg er næsten sikker på jeg kan få lov til at tage dem af hende bare det ikke viser hendes ansigt , jeg vil foreslå det! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Jeg er næsten sikker på jeg kan få lov til at tage dem af hende bare det ikke viser hendes ansigt , jeg vil foreslå det! ;-)

 

Cool og god fornøjelse :)

Det kunne være det var vejen frem og løsningen på en del af probelemt. Hvis I gutter tilbyder at tage nogle reelle billeder af de piger I besøger der har falske billeder :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej gutter. er de andre billeder på Kristine30 profilen ægte? jeg forstår godt at billedet med den hulmønstrede kjole ikke er, men er de andre kropsbilleder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...