junglebøffen 260 Skrevet 22. Januar, 2019 Nogen der har været hos jessy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 22. Januar, 2019 Næh, men hun ser da fin ud!! Billeder ser ægte ud, men 24hr open lyder lidt ildevarslende for performance Hører også gerne nærmere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John_Bandit 42 Skrevet 23. Januar, 2019 (edited) Forsøger at få kontakt til hende i dag. Hvis det lykkes mig, skal I nok høre fra mig. Redigeret 23. Januar, 2019 af John_Bandit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 23. Januar, 2019 (edited) Har besøgt hende igår. Lidt tam oplevelse. Ingen kys og superfransk. Lukker øjnene under akten og har travlt med at få en til at komme. Spændte med benene så jeg ikke kunne komme helt ind Tager ikke tilbage igen. Suk. Redigeret 23. Januar, 2019 af Iceman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 23. Januar, 2019 Har for 20 min siden skrevet til hende for at høre hvad hun skal have for 1 time med sf, mf, deep throat og erotik bad, det koster 2800 kr så jeg siger mange mange tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg