Hop til indhold
cobham

Debora: en forum-darling vender tilbage:-)

Recommended Posts

Det er ret vildt.

Det lyder mere usandsynligt end at vinde i Lotto.

Det er nytårsgaver. Det er fryd og det er forår før tid.

For ikke blot er den svært savnede Barbara mod alle(s) forventninger vendt tilbage (læs en dugfrisk og yderst dækkende anmeldelse af hende her).

Men sørme:

Nu er Debora her også.

Og med Debora mener jeg IKKE den ene af to tvivlsomme (må man forstå på anmeldelserne) søstre, som huserer på EG for øjeblikket.

Med Debora menes disse to store, afgrundsdybe brasilianske bambi-øjne, som befinder sig sådan cirka 15 centimeter over en figur, der er så frydefuldt farligt kurvet som formel 1-banen Interlagos i Sao Paulo.

Debora

Hun var her sidst for omkring to et halvt år siden. Hendes meget fortjente ry fra dengang beroede ikke på hendes evner til at konversere (hun talte kun portugisisk) men på topservice.

Absolut og i enhver henseende topservice.

Som sagt: det er ret vildt.

Jeg havde for længst opgivet tanken om, at hun ville komme til Danmark igen.

Men for ikke at lede nogen i fordærv og for at være helt bombe sikker (og for min egen skyld forstås) har jeg været forbi her til aften.

Og derfor kan jeg med ro i sindet konstatere:

1. Jo, det er the real thing. The Debora. Der er ikke nogen eller noget andet, der har stjålet hendes profil eller annonce.

2. Og nej, hun har ikke brugt de sidste to et halvt år på at lære et andet verdenssprog end portugisisk. Men hendes udbrud og smalltalk på portugisisk, som jeg desværre ikke behersker, går lige i ind i hvadsomhelst og får to et halvt år til at forsvinde som dug for solen.

3. Og ja, det kræver stadig en ægte japansk industrilift af allerhøjeste kapacitet at nå helt op på den hylde, som Deborahs service ligger på.

Som sagt: Jeg havde for længst opgivet håbet.

Så det er ret vildt, at hun er her igen.

Men dette hører med til historien om Debora:

Når hun til i sin tid forsvandt så pludseligt, skyldtes det, så vidt jeg forstod, at der var en kunde, der havde været hård ved hende og forfulgte hende (må han rådne i …)

Men nu er hun her igen. Og af alle nytårsgaver...

Jeg ved, at det er en kliche, for man skal naturligvis altid være en gentleman, når man er ude alt i vores ærinde.

Men hvis jeg har forstået historien korrekt, er Deboras erindring om sidste gang i Danmark ikke den bedste.

Der er derfor al grund i denne verden til, at I udviser ekstra omhu netop her:

Så vær nu ekstra sød ved Debora.

Cobham

PS. Som sagt er hun en vaskeægte gammel Forum-darling. I kan læse videre om hende fx her: Debora 2016, Debora 2016 II og for nuancernes skyld også Debora 2016 III. Og fra året før Debora 2015. Og der er mere til, men det overordnede budskab er det samme.

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun kun bekræfte hvad cobham skriver,  jeg så hende profil i går og så afsted og hvilken oplevelse - det det var som sidt, da hun var her i 2016. Jeg syndes hun er blevet smukkere!!! - eller også er det forventningens glæde - det er som cobham skriver bedre end en lotto gevinst. Hun får virkeligt mit blod til at koge :D og noget andet til at blive h......  Hvis man taler spansk har man bestemt en hyggelig stund bagefter. For guds skyld eller hendes tilbederes - vær nu sød ved hende - så kommer hun igen.    

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er altså en dyr herre - @cobham.

Det er komplet umuligt, at min tegnebog kan følge med til alle de lækkerier, jeg præsenteres for. Jo hvis jeg vandt i lotto for nu at blive i den genre. 

Det kan være, det er på tide at udgive en januar-fest. Selvfølgelig med reference til din tidligere uforlignelige tråd i oktober. 

Nu mangler det bare, at Carmen og Issa Bellova også dukker op i byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er godt nok nogle gamle billeder hun bruger. De er mindst ti år gamle. I mellemtiden har hun brugt en anden billedserie, hvor hun ser betydelig ældre ud. Hvor gammel vil I tro hun er i dag? 35? 40?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DF

Det kan umuligt være den samme kvinde, du taler om.

For dette er simpelt hen positivt forkert:

Altiddansk skrev, den ‎22‎-‎01‎-‎2019 at 13:28:

Men det er godt nok nogle gamle billeder hun bruger. De er mindst ti år gamle. I mellemtiden har hun brugt en anden billedserie, hvor hun ser betydelig ældre ud. Hvor gammel vil I tro hun er i dag? 35? 40?

Det er nemlig præcist de samme billeder, hun brugte sidste gang hun var her i 2016. Så allerede af den grund...

Jeg har i øvrigt aldrig set hende bruge hverken anden tekst (inkl "Laura":-) eller andre billeder.

Og så for god ordens skyld: Hvad de sidste angår (dvs. billederne). så er de af hende selv og så retvisende, som prof modelbilleder nu en gang er. Hun er meget sødere og dejligere i virkeligheden, synes jeg.

Hendes alder, spørger du? 

Jeg vil gætte på, at hun er på samme alder som de andre superstjerner, Emilly, Grazi og Salma, fra kæmpelandet mod sydvest, dvs. i starten af 30'erne.

Men skal jeg være ærlig, så kunne jeg ikke være mere ligeglad. 

Debora er en gudinde uden tid og alder.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at hun brugte de samme billeder sidste gang hun var i Danmark, altså i 2016. Det kan jeg ikke huske. Men hun har brugt en anden billedserie siden hun var i Danmark første gang. Måske har det så været i 2013, 2014 eller 2015. Det er nu også lige meget. Hovedsagen er at de viste billeder er mindst ti år gamle. Til almindelig oplysning for dem, der ikke kender hende i forvejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen DF

Altiddansk skrev, for 7 timer siden:

Det er muligt at hun brugte de samme billeder sidste gang hun var i Danmark, altså i 2016. Det kan jeg ikke huske. Men hun har brugt en anden billedserie siden hun var i Danmark første gang. Måske har det så været i 2013, 2014 eller 2015. Det er nu også lige meget. Hovedsagen er at de viste billeder er mindst ti år gamle. Til almindelig oplysning for dem, der ikke kender hende i forvejen. 

Blot for god ordens skyld: En forkert påstand bliver ikke mere rigtig af at blive gentaget. 

Men jeg synes så i øvrigt, at løsningen for dit vedkommende ligger lige for:

Hold dig til dit pseudonym.

Og overlad så alle de andre, der ikke lever op til det kriterium, til os andre.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cobhamdu har gjort det igen! Tak! Du forstår virkelig, at gøre en anmeldelse både underholdende, informativ og levende.

Jeg kan nu godt forstå, hvis der bliver stillet spørgsmål til billederne. Hun benyttede sig af de samme billeder for 5-6 år siden, da jeg var vild med hende og en skønhed ved navn Salome, man også kunne være heldig at møde på det sted. 

Nogle bruger de samme billeder i årevis af forskellige grunde. Det kan være de ikke holder sig så godt, eller ikke vil bruge penge på nye. Måske holder de sig super godt og ser de ældre billeder som et varemærke. Noget at blive genkendt på. I dette tilfælde, føler jeg mig overbevist om, at Deborah hører til den sidste kategori. Nogen har da mærket gensynsglæden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, den 25/1/2019 at 16:26:

For god ordens skyld: Mit navn henviser til stillingen dansk, ikke nationaliteten dansk. :-)

Er dansk en stilling? Nyt for mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Altiddansk skrev, for 8 minutter siden:

Dansk er en betegnelse for tre stillinger: Missionæren, ridning, og bagfra.

Ok. Jeg har altid troet det betød tissemand i tissekone, uanset angrebsvinkel :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, for 19 minutter siden:

Hvilke andre muligheder er der?

Lol, det kan du ikke mene... du skal til at bruge fantasien lidt.

Dansk = Hans i Grethe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Altiddansk skrev, for 2 minutter siden:

De andre danske stillinger er vist meget teoretiske. Bliver de nogensinde brugt? 

Ja da - for ca en times tid siden blev et par af dem brugt ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...