Ham den unge 138 Skrevet 21. Januar, 2019 Besøgte i dag Alina i Århus. Efter en længere periode hvor jeg havde fulgt hende på Snapchat, og set med på når hun havde haft en annonce kørende, besluttede jeg mig for at nu skulle hun altså besøges. Gang i sms'en og efter lidt snak og bekræftelse af at det var Alina fra gympigerne fik jeg booket en tid til i dag klokken 16. En time blev det til hvor jeg dog også efterspurte et skolepige kostume som hun havde haft på snappen. Den havde hun dog ikke længere men havde en der var meget tilsvarende. Det valgte jeg at sige ja tak til. stedet var meget diskret og jeg kunne både ankomme og forlade stedet uden at nogen kunne fatte misktake til hvilke planer jeg havde. Døren bliver åbnet og her står en fantastisk smuk dansk pige med et i et frækt skolepige kostume med hofteholdere på. For dælen et syn. Jeg fik en stor krammer og betalingen blev klaret, derefter lidt hygge snak men så i gang med sagerne. Superfransk var medregnet i prisen (Dejligt). Lidt dejligt BJ og så fik jeg lov at slikke hende lidt. hele tiden var kom der både dejlige lyder fra Alina men også frække smil. Det gjorde hele oplevelsen det meget sjovere. Den resterende del af agten behøver jeg vidst ikke gå i detaljer med, dog skal det siges at hun er meget stram men uden at det er ubehagligt. Efter en god omgang, var der lidt tid til overs som blev brugt på at hygge snakke lidt. Jeg er selv ikke en fyr som er meget åben, men Alina gjorde det utroligt nemt at finde sig tilpas. Så vi fik snakket om alt mellem himmel og jord, før hun så småt hentydet at nu var vores tid overstået. Forståligt nok drømmeren skal jo vågne på et tidspunkt Alina er dog uden tvivl en perle. Ikke alene er hun super fræk og flot at se på men hun formål også at skabe en utrolig dejlig atmosfære. Hun udstråler livsglæde og det virker virkelig som at hun i sandhed nyder det hun laver her. Som i nok kan læse jer frem til nød virkelig at være i hendes selskab. Så selvom at Alina's priser er i den høje ende må jeg bare tilstå at for mig, vil jeg hellere end gerne betale det extra mod at få det bedre en oplevelse. Og håber da helt sikkert på kunne besøge hende igen. Hvis Alina læser med her, så tak endnu en gang for en dejlig hygge time. Jeg håber vi ses igen. // Ham den unge. https://annoncelight.dk/showad/268275 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PTH 16 Skrevet 25. Januar, 2019 Hvad er det for en snap du omtaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 25. Januar, 2019 (edited) tror han mener hende her: https://annoncelight.dk/showad/209908 Den annonce han linker til er hun i Odense.. omvendt, så den jeg linker til siger hun holder pause.. forvirringen er total.. Redigeret 25. Januar, 2019 af DenAlmindelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Januar, 2019 PTH skrev, for 2 timer siden: Hvad er det for en snap du omtaler Ja hun var tidligere på Snapchat gennem det fællesskab af piger der går undernavnet gympiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Januar, 2019 DenAlmindelige skrev, 1 time siden: tror han mener hende her: https://annoncelight.dk/showad/209908 Den annonce han linker til er hun i Odense.. omvendt, så den jeg linker til siger hun holder pause.. forvirringen er total.. Ja da jeg linkede til hende var stod der Århus. Men hun forklarede mig, bare at hun ønskede at have sin egen annonce frem for at dele en med de andre fra gympiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg