Hop til indhold
niels6663

Amy igen - ord bliver fattige

Recommended Posts

FlyingDick skrev, den 30/1/2019 at 15:59:

Hi Amy. Why not accepting everybody? And why do you think this kind of selection of customers occur only in Denmark- certainly not in central or south Europe?

I appreciate your time and response.

 

Åh nej, endnu en fakta resistent hvis verdensbillede bare ikke matcher virkeligheden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, den 31/1/2019 at 23:17:

Er det Amy der skriver fra en fake-profil? Du staver og formulere dig lige så dårligt som hende :lol: 

Jeg er med på at prostitutionsbranchen ikke er et anerkendt erhverv. Dog er det altså stadig et erhverv selvom at det ikke er anerkendt og racismelovene dækker også prostitutionsbranchen. 

ok , så fik jeg da slået fast du både dum og idiot , når du har travlt med formuleringer i stedet for substans.  

kan du venligst finde det sted i loven . et link ville være super . du lyder nemlig utrolig klog i forhold til os andre.

det 94 årtal  indikere nok at du er tæt på at blive voksen således at du kan blive taget seiøst 

Redigeret af Softcore
rettet lidt stavefejl så gents ikke brokker sig
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

i enjoy what i am as amy. and i am stronger than your negative energy .love when people support a woman or a person against evil people

Danish man is always gentleman

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 10 timer siden:

i enjoy what i am as amy. and i am stronger than your negative energy .love when people support a woman or a person against evil people

Danish man is always gentleman

Well spoken, Amy. You tell them! I look forward to the next time I visit you.

Niels

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Amy hot skrev, for 15 timer siden:

i enjoy what i am as amy. and i am stronger than your negative energy .love when people support a woman or a person against evil people

Danish man is always gentleman

Du virker ret naiv :) Den eneste grund til at disse mænd støtter dig er fordi at du spreder ben for dem og beriger deres seksualitet. Det er fuldstændigt gennemskueligt. Ellers vil de skide på dig. De tænker og sympatisere med pikken :lol:  Hvis der dukkede en luder op og skrev, at hun IKKE tager imod skandinaviske mænd, så havde de selvsamme mænd der forsvarede dig protesteret imod dette og været enig med mig, at man ikke må tage loven i egen hånd. Desuden synes jeg at du skal stå frem med din rigtige etnicitet og lade være med at lyve og kalde dig selv arabisk, når der er intet arabisk over dig ;) 

Redigeret af Gentle94

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 8 minutter siden:

Du virker ret naiv :) Den eneste grund til at disse mænd støtter dig er fordi at du spreder ben for dem og beriger deres seksualitet. Det er fuldstændig gennemskueligt. Ellers vil de skide på dig. De tænker og sympatisere med pikken :lol:  Hvis der dukkede en luder op og skrev, at hun IKKE tager imod skandinaviske mænd, så havde de selvsamme mænd der forsvarede dig protesteret imod dette og være enig med mig, at man ikke må tage loven i egen hånd. Desuden synes jeg at du skal stå frem med din rigtige etnicitet og lade være med at lyve og kalde dig selv arabisk, når der er intet arabisk over dig ;) 

Du er virklig syg efter jeg sagde nej til dig 

mit svar er stadig stor NEJ :D;-)

Redigeret af Amy hot
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94

Woow du svare hurtigt. Du er nærmest online herinde 24/7 :lol:

Arrghh. Du har aldrig sagt nej til mig. Jeg har kun besøgt dig en gang før og det er nok sidste gang. Du virkede ret indlevende ja, men dit ansigt og krop tiltrækker mig dog ikke. Du minder mig lidt om en hårtroldinde :) 

Amy hot skrev, for 12 minutter siden:

Du er virklig syg efter jeg sagde nej til dig 

min svarer er stadig stor NEJ :D;-)

Men her får du lidt hjælp til at stave: ;)

"Du VIRKER VIRKELIG syg efter jeg sagde nej til dig. MiT SVAR er stadig et stortT nej"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...