Tyren2016 11 Skrevet 23. Januar, 2019 Kan se du kommer til Aalborg idag kunne det være mig der må besøge dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 780 Skrevet 26. Januar, 2019 Nemtøs skrev, den 21/1/2019 at 18:02: Meget udenfor nummer - men jeg leger som udgangspunkt ikke på tid, så der kan ikke "bestilles" 15 minutter hos mig. Hatten af for dem der tilbyder det. Hatten af for dem der ikke gør.. God sex er meget mere end bare en hurtig udløsning på tid. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Januar, 2019 North skrev, for 2 timer siden: Hatten af for dem der ikke gør.. God sex er meget mere end bare en hurtig udløsning på tid. /North Jeg er helt enig med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 26. Januar, 2019 Puha gad sgu godt møde Nemtøs og ordne hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 27. Januar, 2019 Frækkert666 skrev, for 19 timer siden: Puha gad sgu godt møde Nemtøs og ordne hende. Du ordner ikke @Nemtøs- hun ordner dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 27. Januar, 2019 AalborgLook skrev, 1 time siden: Du ordner ikke @Nemtøs- hun ordner dig. Hvis du kommer først, så har hun kneppet dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Du ordner ikke @Nemtøs- hun ordner dig. Vi ordner hinanden, og jeg vil gerne ordnes mange gange under vores leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg